רשת סופר-פארם יוצאת לרגל ראש השנה בשיתוף פעולה עם רשת האפנה "קסטרו" - במהלך השבועיים הקרובים, כל מי שירכוש במחלקת הקוסמטיקה של סניפי סופר פארם בסכום של 225 שקל ומעלה, יקבל שובר בסך 50 שקל למימוש בחנויות קסטרו.
יאיר עשהאל סמנכ"ל השיווק והסחר של רשת סופר פארם מציין כי החיבור בין שני המותגים החזקים יוצר כח קניה משמעותי, אשר להערכתו יביא לגידול של 8% אחוזים ברכישת מוצרים ברשת.
עשהאל צופה כי לקראת החג ימכרו ברשת למעלה מ-150 אלף בשמים, גידול של 8% משנה קודמת.
במקביל למבצע הראשי, מציעה השנה הרשת 120 בשמים מובילים ב- 15 תשלומים של 15 שקל בלבד ו-200 בשמים בהנחה של עד כ-60%.
ראש השנה תופס כ-20% ממחזור המכירות השנתי של הרשת.
היקף ההשקעה של רשת סופר פארם לקראת החג הקרוב הנו 3 מיליון שקל.
השבוע יחל קמפיין פרסום אינטנסיבי (בעיתונות, טלוויזיה ונקודות המכירה), תחת הסיסמא "הבשמים המובילים ב-15 שקל לחודש".
דוגמאות למחירים של מוצרי בישום אשר יוצעו במהלך השבועיים הקרובים:
·גיבנשי לגבר או דה טואלט 100 ML - 225 שקל במקום 497.90
·יגואר פרפורמנס לגבר 100 ML - 225 שקל במקום 496.90
·FITH AVE לאשה 75 ML ב-225 שקל במקום 496.90
·קברט 50 ML ב-225 שקל במקום 459 ש"ח
משרד פרסום - באומן בר ריבנאי