X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת האופנה MEXX
▪  ▪  ▪

רשת האופנה הבינלאומית MEXX, מרשתות האופנה המובילות בעולם, נכנסה לראשונה לישראל ופתחה חנות דגל ראשונה בקניון רמת-אביב. את פעילות הרשת בישראל מייצגת קבוצת משקיעים מבלגיה, אשר רכשו את הזיכיון מהחברה הבינלאומית ובכוונתם לפתוח כ-20 סניפים ברחבי הארץ, בקניונים מובילים ובערים מרכזיות , בהשקעה של כ-45 מיליון שקל.
חנות הדגל הראשונה של MEXX שנפתחה בקניון רמת אביב מתעדת להתחרות במותגי האופנה הבינלאומיים כגון זארה, מנגו כמו גם רשתות האופנה הישראליות. הרשת החדשה תציע קולקציות לגברים ונשים ומגוון אקססוריז, כולל תיקים, חגורות, ארנקים, צעיפים, תכשיטים ועניבות ובהמשך מתכננת להיכנס לתחומים נוספים, ביניהם הלבשה תחתונה קוסמטיקה והנעלה.
ג'ורג' בורושק, אשר בעברו שימש כבעלים של רשתות האופנה "סקורצ'ר" ו-"טופר" מונה לנהל את פעילות הרשת כמנכ"ל רשת MEXX בישראל.
ג'ורג' בורושק מנכ"ל רשת MEXX ישראל: "MEXX אינה רק רשת אופנה בינלאומית היא מכתיבה סגנון חיים. הפילוסופיה של הרשת מדברת על רוח חופשית, אנרגיה יצירתית, חשיבה חיובית, אופטימיות, נון-קונפורמיזם, ראש פתוח, השראה והרבה הרבה כיף. MEXX מציעה ללקוחותיה מוצרים איכותיים בטווח מידות רחב ובמגוון גדול ביותר שאין לאחרים. הרשת נותנת מענה אופנתי וטרנדי לטווח רחב של גלאים ומידות מגיל 18 ועד 50".
"בחרנו להשיק את הסניף הראשון שלנו בקניון רמת אביב כחלק מראייה אסטרטגית והצהרת כוונות. הרשת מתעתדת לפתוח כ-20 חנויות בקניונים מובילים ובערים מרכזיות, בהשקעה של כ-45 מיליון שקל. יחד עם זאת בכוונתנו להתרחב בעתיד לתחומים נוספים ולפתוח את חנויות : MEGA STORE,FAMILY STORE, LIFE STYLE STORE,XX BY MEXX AND SPORT, MEXX KIDS .
MEXX הינה רשת אופנה בינלאומית מבוססת ומוכרת, הקיימת בכל הערים הגדולות ברחבי העולם, ביניהן פריס, לונדון, מילאנו, ברלין, אמסטרדם וניו-יורק שבשנתיים האחרונות נפתחו בה 3 חנויות חדשות.
הרשת מעסיקה כיום מעל ל-3,000 עובדים ברחבי העולם ומשווקת בלמעלה מ-9,500 נקודות מכירה על-פני 45 מדינות בארבע יבשות.
מחזור מכירות העולמי של הרשת נאמד בכ-634.4 מיליון יורו בשנת 2004.
רשת MEXX נוסדה בשנת 1980, כאשר בתחילת דרכה הייתה מחולקת למותג הגברים MOUSTACHE ולמותג הנשים EMANUELLE. ב-1986 הוחלט לחבר את 2 המותגים למותג אחד, בעל שם אחד וקונספט אחיד. בהתאם לכך לקחו את ה-M של מותג הגברים וה-E של מותג הנשים, הוסיפו צמד נשיקות ביניהם-XX, וכך נוצר השם המפורסם, וקונספט הנשיקה, שכה מזוהה עם הרשת.
בשנת 2001 נרכשה רשת MEXX על-ידי ליז קלייבורן, אחת מהחברות המובילות בעולם בתחום ההלבשה, האקססוריז והקוסמטיקה. ליז קלייבורן מאגדת כיום בתוכה 34 מותגים, ביניהם - "AXCESS", "קלייבורן לגבר", "CRAZY ORSE", "CURVE", "ENYCE", "LANDRY" ועוד. כמו כן היא מייצרת ומשווקת את קולקציות הנשים והגברים של DKNY ג'ינס, DKNY אקטיב, CITY DKNY ואת קולקציית קנת' קול לנשים.
רשת MEXX נחשבת בעולם לרשת מעודכנת אופנתית, בעלת סגנון קז'ואל מתוחכם ואורבני, ייחודית המציעה אופנה באיכות גבוהה וברמת מחירים תחרותית לשוק הישראלי. דרגת מחירים של MEXX בעולם, ממוצבת במקום טוב באמצע, מול רשתות אירופאיות אחרות.
הקו האופנתי של הרשת מציע קולקציות לנשים ולגברים בקווים של קז'ואל-אורבני. הקולקציות מיועדות לנשים וגברים בגילאי 50-18, בעלי אוריינטציה אופנתית, הבטוחים בעצמם, בעלי ראש פתוח וגישה עירונית.
בחנות החדשה של הרשת בקניון רמת אביב ניתן יהיה להשיג את קולקציית הסתיו-חורף 06-05, שתושק לראשונה בישראל במגוון עשיר וייחודי המשלב בין סגנון וינטייג' לנגיעות כפריות ההופך את המראה קלאסי המסורתי לחדשני.
הקו הפרסומי של הרשת הובל בשנים האחרונות על-ידי אלמנט הנשיקה. בין הקמפיינים הבולטים של הרשת במהלך השנים האחרונות, ניתן לציין את הקמפיין "יכול לחכות", משנת 2003, שבמסגרתו הוצגו זוגות אוהבים בפריס, לונדון, אמסטרדם, ברלין ומילאנו, שכה שבויים בקסם הנשיקה, שההתרגשות מהעיר הגדולה כמו יכולה לחכות עבורם.... גם הקמפיין האחרון של הרשת, "נשיקה אחת",שנערך בניו-יורק זכה להרבה תשומת לב, בעודו מדבר על נשיקה אחת המשולה לקסם, נשיקה שיכולה לשבור לבבות, לגרום לתחושה להט והרבה יותר מאלפי מילים.

תאריך:  27/09/2005   |   עודכן:  27/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il