X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מטרנה
▪  ▪  ▪

חברת מעבדות-מטרנה, החברה המובילה בתחום מזון לתינוקות בישראל, יוצאת במיזם חדש של תערוכת צילומים ייחודית ויוצאת דופן: "הכי קרוב לאמא - 8 צלמות מצלמות אמהות".
במסגרת התערוכה יוצגו 27 עבודות צילום שבוצעו על-ידי שמונה צלמות מקצועיות מובילות בתחומן במיוחד עבור תערוכת נושא זו. העבודות כולן מתמודדות עם הדימוי אמהות והנקה וטריטוריות הרגשות שבין האם לתינוק בהתאם לאסטרטגיה השיווקית של החברה "הכי קרוב לאמא".
התערוכה שתתקיים במשכן לאמנויות הבמה החל מה-30 בספטמבר, תלווה בקמפיין שיכלול מודעות בעיתונות ארצית ודיוור ישיר למועדון הלקוחות של מטרנה הכולל כ-200 אלף אמהות. היקף הפעילות כולה מוערך בכ-1.5. מיליון ש"ח. משרד הפרסום: תמיר כהן.
כמו כן, תוכנית הבריאות של דפנה שפיגלמן המשודרת בערוץ 10, תצולם לראשונה! מחוץ לאולפן במתחם התערוכה. במסגרת התוכנית יתארח פאנל של אמהות צעירות בניהן: גילת גיאת, גלית גוטמן, רמה מסינגר וסיגל שחמון, שידונו בנושאי אמהות.
לדברי גלי ניר, מנהלת השיווק של מטרנה, יוזמת פרויקט צלמות מצלמות, הרעיון לפרויקט נבע מתוך רצון לחזק את המסר של מטרנה "הכי קרוב אליך-אמא" באמצעות המגע, המבט, התחושה והקשר הראשונים בין התינוק לאמו.
"חברת מטרנה, כחברה המזינה את רוב ילדי ישראל, חשה מחויבות לעידוד ההנקה ורואה את חלב האם כדבר הטוב ביותר המנחה את החברה בפיתוח תחליפי החלב שלה. מתוך אמונה זו פנינו למיטב האמניות בתחום הצילום וביקשנו מהן לתרגם בשפתן האמנותית את הדרך בה הן רואות את הקשר שבין אם ותינוקה, בעיקר בשעת ההנקה, מזווית העדשה. התוצאות שקיבלנו הן אובייקטיביות ושונות זו מזו, המתקשרות לתוצר אחד מקשר שאין שני לו".
"פרויקט '8 צלמות מצלמות אמהות' מהווה ביטוי נוסף לאסטרטגיה השיווקית של מטרנה, המבקשת לתרגם את היותה של החברה "הכי קרובה לאמא" במגוון של דרכים ייחודיות . במסגרת קונספט זה ערכה מטרנה בשנת 2005 מספר מיזמים ביניהם: פרויקט "החוף הכי קרוב לאמא" ופרויקט "סינימה מטרנה" של אמהות וילדיהן בקולנוע.
העבודות המוצגות בתערוכה מיועדות למכירה. כל ההכנסות יוקדשו לתמיכה בעמותת לה"ב - למען הפגים בישראל, הפועלת לרווחת הפגים והוריהם ולקידום החקיקה בנושא הקמת בנק חלב אם בישראל.
תאריך:  27/09/2005   |   עודכן:  27/09/2005
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il