X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סטודיו ליאורה רוזנמן
▪  ▪  ▪

בימים חמים אלה, נחמד לגלות שיש פינה שלווה ומוארת בשמחה ובצבע, במושב חמד- באזור המרכז.. במושב חמד, (הממוקם בין אור-יהודה לצמת בית דגן-ממש 10 דק, מתל אביב), עובדת ומציגה הציירת ליאורה רוזנמן יצירות ועבודות אמנות מעשי ידיה- ובהן מציאות צבעונית, יפה ומסקרנת יותר.
הסטודיו - שהינו גם גלריה הוא בועה של שמחה ויופי. הנכנס לשערי הסטודיו כאילו המיר בצעד אחד עולם של פקקים ולחץ - בעולם של קסם ושכרון חושים. בסטודיו של ליאורה תערוכות קבועות ומתחלפות וכן מועברים בו שיעורי ציור.
ליאורה רוזנמן הנה ציירת, חברה באגודת האמנים, המציגה בתערוכות בארץ ובחו"ל, ומציעה לכל מבקר (מלבד שתיה חמה), ציורים ועבודות בגדלים שונים המתאימים לבית או לחדרי ישיבות ואף לבנייני-ענק.. הציורים מוצעים במגוון מחירים, החל מ - 550 ש"ח להדפסים ממוסגרים, וכלה ביצירות-מקור הנעות בטווח מחירים שבין 1200 ש"ח ועד 12,000 ש"ח.. הביקור מהנה ומרתק, וגם אם לא תרכשו דבר- תישארו עם החוויה...
ניתן לבקר בסטודיו ללא התחייבות, בתיאום מראש, גם בערבים ובימי שישי.
טל. לתיאום: 050-7704308
ניתן לראות את יצירותיה גם באתר - www.rosenmanart.com
מדברי המבקרים:
ליאורה רוזנמן - מסע אל מגרות הנפש
"כל יצירת אמנות היא בת זמנה, לעיתים קרובות היא אם רגשותינו" אומר האמן ופילוסוף האמנות ואסילי קנדינסקי בפתח סיפרו "על הרוחני באמנות". דומה שכל המביט ביצירותיה של ליאורה רוזנמן מבין למה הכוונה.
ציוריה של ליאורה רוזנמן לוקחים את הצופה אל מסע, מסע לתמונות, זיכרונות, מקומות ורגעים משמעותיים בחיינו. בצבעוניות עזה של אדומים, סגולים, כחולים, ירוקים וצהובים היא שוטחת בפנינו את דמותו של עולמנו על כל מרכיביו. ברבים מהציורים היא פותחת צוהר נוסף, מעין הסתכלות בתקריב
(Close up): מגדלים גבוהים בבניה מתועשת, אל מול טבע פראי וחופשי, אוניות מסע היכולות לקחת אותנו אל מעבר לים, אל מול ים כחול ובו שלד של סירה רעועה המשאירה אותנו מקורקעים במקומנו.
חלונות אלה נדמים כחלונות לנפשה של רוזנמן, כפתחים המביאים אל הצופה גם את הנסתר מהעין.
רוזנמן מעיזה לגעת בכל הבעיות והקשיים המעסיקים את האדם בעולם המודרני: שרפת היערות וזיהום האוויר, המודרניזציה המשתלטת על חיינו והמלחמות. בעזרת הצבעוניות העזה והדימוי שפעמים רבות מופיע בדרך מרומזת בלבד, היא מעמידה מולנו סוג של מראה, כמבקשת לעורר למחשבה".
מירי קרימולובסקי, אוצרת ומבקרת אמנות ב"קול ישראל"
"רוזנמן יוצרת ציורים צבעוניים בעלי קוים ברורים וחריפים המורכבים ממשיכות מכחול מסיביות בצבעי אקריליק ועבודות אלה, בדרך כלל בפורמט גדול, מכוונות ישירות לעיניו וללבו של הצופה בהן". דורון פולק- אוצר אמנות
ליאורה רוזנמן, נשואה פלוס 3, מתגוררת במושב חמד, הסמוך לנוה מונוסון ואור-יהודה.. היא בוגרת בית ספר "אבני" לציור ופיסול, וחברה באגודת האמנים. היא גדלה בילדותה בקולומביה-עובדה שהשפיעה רבות על תכני יצירתה ועל הצבעוניות התוססת בעבודותיה. בביאנלה בפירנצה, דצמבר 2003, זכתה היצירה שלה בפרס, במקום רביעי, מבין מאות יצירות. כותבת שירה והוציאה דיסק שדרים.

תאריך:  20/10/2005   |   עודכן:  20/10/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il