X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
אגודת "מזון לחיים"
▪  ▪  ▪

אגודות רבות בארץ עושות את מירב המאמצים על מנת להשביע את רעבונם של אלפים, שהמציאות הקשה במדינה הכתה בהם והשאירה אותם כמעט לבד בהתמודדות יומיומית עם הרעב, ועם הצורך הלא מבוטל בחום. חום אנושי.
פסטה, אורז או שמא מזון לתינוקות הוא המצרך המבוקש ביותר? אגודת "מזון לחיים" תומכת באלפי משפחות נזקקות ברחבי הארץ ומעניקה אמנם מצרכי מזון אבל גם הרבה יותר מזה, מעניקה מצרך מסוג אחר.
החום האנושי אליו צמאות כל אחת מאותן משפחות נזקקות, הוא לעיתים הדבר החשוב ביותר, כי לא די רק במזון, לכן אגודת "מזון לחיים" מפעילה מערך רחב של מתנדבים השומרים על המגע האישי, ועל הקשר עימן, תוך שמירה על פרטיותם המוחלטת של אותם אנשים שהבושה הפכה להיות מנת חלקם מאז שהמקרר הפך ריק ומאז שאין תשובות לשאלות התמימות אך הקשות ביותר של הילדים.
"העמידה בתורים אף פעם לא תהיה נעימה, אבל היא נהפכת להיות לגיטימית ביותר כאשר מדובר בפיות קטנים של ילדים רעבים, אנחנו עושים את כל המאמצים על מנת למנוע את החוויה הנוראה הזו", מוסר עודד פויר מנכ"ל אגודת "מזון לחיים" "ולכן לכל משפחה הנתמכת על ידינו יש מתנדב צמוד, שמגיע על לפתח ביתה וממלא את מחסורה לפי צרכיה האישיים", מוסיף פויר.
קשרים אישיים רבים נוצרים כתוצאה מהחיבור המדהים הזה בין מתנדב למשפחה אליה הוא נשלח בקביעות, כאשר מתמוסס ונשבר מחסום הקרח שמקורו ברוב המקרים בעצב, בושה ותסכול, על ידי חום אנושי אמיתי, אותו מביאים עימם מתנדבי "מזון לחיים" מהמקום הטבעי ביותר מהלב.
כל אותם מתנדבים מגיל חמש עשרה ועד שמונים, שמודעים למצוקה האמיתית של משפחות הנזקקים, פוקדים את סניפי האגודה בזמנם החופשי ללא כל תמורה, לעיתים על בסיס יומיומי ומלבד הבאת המזון לפי הצורך אותו איתרו, הם מסייעים גם בבעיות שצפות עם הזמן ולא בהכרח קשורות לאוכל, בחלק מהמקרים הם עוזרים בשיפוץ הבית, באיתור מקום עבודה בהענקת זמן איכות לילדים, בעזרה בלימודים ובמתן אוזן קשבת.
ב"מזון לחיים", יודעים לספר על מערכות יחסים יפהפיות שנרקמו בין מתנדבים לבין המשפחות. בין השאר על משפחות המתנדבים המארחות את המשפחות הנתמכות בארוחות החגים, לקיחת הילדים למופעי תרבות ומשחקי ספורט, עידודה של אם חד הורית לחזור לספסל הלימודים, עזרה ספציפית לקשישים ועוד.
גיוס המתנדבים לא נפסק כל עוד יש אנשים הזקוקים לעזרה, אגודת "מזון לחיים" מגייסת מתנדבים בכל עת וקוראת לכל מי שליבו מתכווץ עם קריאת המילים האלו, לבוא, להעניק ולתת מזמנו מליבו ומחומו כפי יכולתו.
ואת התמורה לעזרה לא ניתן למדוד - סיפוק בהצלת אדם.
זו זכות לעזור והיכולת לתת היא זכות אדירה, כי בשבילנו זו רק שעה בעוד שבשבילם זה עולם.
אגודת “מזון לחיים” נרשמה כעמותה בשנת 2002 צעד זה, היווה את המעבר מפעילות התנדבותית פרטית של מקימי האגודה לפעילות במסגרת גוף התנדבות ציבורי מאורגן, שהיקף תרומתו גדולה לאין שיעור. הסניף הראשון הוקם בפתח-תקווה. עד מהרה הצטרפו אליו שאר הסניפים בתל-אביב, ירושלים וחיפה.
כיום, עומדת אגודת “מזון לחיים”, בחזית העשייה הלאומית לאימוץ משפחות נזקקות והאכלת רעבים וחסרי כל, הן מבחינת אופי תרומתה והיקף פעילותה והן מבחינת פריסתה הארצית.
אגודת “מזון לחיים”, אינה מזוהה פוליטית ואינה משויכת למגזר חברתי כלשהו. האגודה מסייעת לכל רעב באשר הוא.
מדי יום ביומו, יוצאים מאות מתנדבי אגודת “מזון לחיים” לקניית סלי מזון למשפחות במצוקה.
מתנדבי אגודת “מזון לחיים”, מגיעים עד לפתח דלתם של המשפחות הנזקקות וממלאים את המקרר והארונות בכל טוב - כל משפחה לפי גדלה וצרכיה, תהליך הליווי של כל מתנדב כולל עבודה מול משפחה במשך שנה אחת לפחות ובסיסו שמירה על קשר אישי וחם עם המשפחה.
בניגוד לעמותות וארגונים אחרים המעניקים צדקה למשפחות נזקקות הדגש ששמה לעצמה "אגודת מזון לחיים" הוא הזנה אמיתית גם של הצרכים הרוחניים והחברתיים של המשפחות. אתר האינטרנט של האגודה [קישור] וטלפון לתרומות ולהתנדבות 1700-50-88-50.

תאריך:  20/10/2005   |   עודכן:  20/10/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il