X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רונן הלל רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
- הודעה מטעם רשת תמנון
▪  ▪  ▪

רשת האופנה תמנון עולה בקמפיין רחב היקף לקולקציית סתיו-חורף 2005- 2006 בהשקעה של כ-2 מיליון שקל, בכיכובה של הדוגמנית ומגישת הטלוויזיה הילה נחשון.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום JWT תחת הקונספט: "STREET WISE " שעיקרו הצגת סיטואציות אמיתיות מהחיים בהן נדרשת חכמת רחוב, כולל שילוט חוצות, עיתונות ארצית,אינטרנט, כתבי עת וכן פעילות קד"מ. במקביל, בימים הקרובים תשיק הרשת אתר חדש המציג את החברה ואת הקולקציה החדשה.
ברוך ריינר מנכ"ל החברה: "תמנון היא רשת אופנה הפונה בגובה העיניים לקהל בעל חכמת רחוב ייחודית. לכן, בחרנו ללכת לכיוון קטלוג המכיל בתוכו סיטואציות שונות הלקוחות מהחיים עצמם ומכילות בתוכן חכמות רחוב ייחודיות עם קריצה הומוריסטית. העונה בחרה רשת תמנון להדגיש את פעילותה ולהשקיע בפרסום ושיווק כחלק בלתי נפרד מהצלחתה. לפיכך, מדובר בקמפיין פרסומי רחב מאד עם פריסה רחבה של כ 80% יותר מקמפיין העונה הקודמת".
הילה נחשון המזוהה כמגישת התוכנית "ויי" בעשר, מובילה את קמפיין עונת החורף של הרשת לחורף 2006. הילה, נבחרה להוביל את הקמפיין בשל הקהל הרב המזוהה עימה. כמו כן, הוכתרה לנערת מילקי הבאה שתחליף את מקומה של סנדי בר, בד בבד עם עליית תוכנית ריאליטי חדשה שאותה תנחה יחד אבי קושניר.
רשת האופנה תמנון בבעלות ברוך ריינר, בעל תואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון, מפעילה כיום 38 סניפים בפריסה ארצית ועד סוף שנת 2005 בכוונתה להגיע ל-כ-40 חנויות.
מכירות הרשת ב-2005 יגיעו לכ-100 מיליון שקל, וזינקו בכ-25% לעומת אשתקד. תקציב הפרסום של תמנון ב-2005 נאמד כ-3 מיליון שקל, ב-2004 - כ-3 מיליון שקל, ב-2002 כ-2.2 מיליון שקל.

תאריך:  20/10/2005   |   עודכן:  20/10/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il