חברת עמינח'' יוצאת בקמפיין טלוויזיה חדש למזרו ''קינג קויל'' חדש ובלעדי - "forever white'' - המזרן היחיד עם כיסוי נשלף הניתן לכביסה.
תסריט הקמפיין מתאר מזרן המנסה להיכנס למכונת כביסה ללא הצלחה...הוא מנסה בדרכים שונות עד שמבין שהדרך היחידה היא לשלוף מהמזרן את שכבת הנוחות העליונה המחוברת אליו באמצעות רוכסן והיא מרחפת בקלילות לתוך מכונת הכביסה.
הקריינות המלווה את את הקמפיין;''כמה פעמים חלמתם להכניס את המזרן שלכם למכונת הכביסה?- עכשיו אתם יכולים!
Forever white - המזרן היחיד עם כיסוי עליון הנשלף לכביסה!
תקציב הקמפיין - כ-2 מיליון ש''ח.
פרסום בערוץ 2 ו-10
משרד הפרסום - גליקמן נטלר סמסונוב.
סמנכ''ל קריאייטיב - יגאל שמיר
ארט - יעל ארד
קופי - תמי מלצר