X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בוניטה
▪  ▪  ▪


רשת הבוטיקים "בוניטה" מעלה קמפיין חורף נרחב בכיכובה של פרזנטורית המותג מלי לוי. "בוניטה" היא חברת האופנה הראשונה בארץ אשר בחרה להשתמש בחיבור עם הפרזנטורית כקונספט מוביל לקמפיין: Mali Levi for B O N I T A.
הקמפיין יכלול שילוט על גבי קירות ענק במסגרתו תחליף מלי לוי את בר רפאלי בפוסטרים המתנוססים על עזריאלי בנתיבי איילון, וכן הפצת קטלוג שני העונה ל"בוניטה", שמתמקד בסריגי החורף. הקטלוג יופץ כאינסרט בעיתוני הנשים וישלח לחברות מועדון הלקוחות בסך של 400,000 עותקים.
סך השקעה בקמפיין 2 מיליון שקל. הקמפיין הופק באמצעות סטודיו אירית חיון.
פרידה ראובני המעצבת הראשית ובעלי "בוניטה": "אנו מאמינים כי העצמת הפרזנטור היא העצמת המותג ולכן בחרנו להדגיש את החיבור עם מלי לוי. בוניטה היא מהמותגים הבודדים בארץ המקפידים על השקת שני קטלוגים לפחות בכל עונה, בסטנדרטים הגבוהים ביותר בשוק, כחלק מאופי המותג המציע קולקציות ייחודיות ומקוריות בסדרות קטנות ומתחלפות. מלי לוי מביאה עימה איכויות המשקפות את יופי המותג".
רשת בוניטה בבעלות נחמן ופרידה ראובני, הוקמה בשנת 1989 ומיועדת לנשים צעירות בגילאי 40-18. כיום מונה הרשת 27 חנויות, שכולן בבעלותה.
הרשת שפועלת כרשת בוטיקים המביאה את הבשורות החדשניות של מגמות האפנה, מייצרת מידי עונה אוספים קטנים המתחלפים מידי כמה שבועות. הקולקציות הן "כחול לבן", מיוצרות בישראל, תוך הענקת פתרונות לטרנדים המתחלפים בעולם האופנה הבינלאומי.
קרדיטים:
עיצוב קולקציה: פרידה ראובני
צילום: עידו לביא סטיילינג: סיימון אלמלם קונספט וביצוע: סטודיו אירית חיון
יח"צ: זאביק דרור יחסי ציבור

תאריך:  26/10/2005   |   עודכן:  26/10/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il