X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בזק בינלאומי
▪  ▪  ▪

בזק בינלאומי משיקה בימים אלו שירות בלעדי וייחודי - 014 MOBILE, המוזיל בעשרות אחוזים את עלויות שיחות הסלולר מחו"ל לישראל ומבטל את המורכבות אשר הייתה כרוכה בתפעול החיוג הבינלאומי.
השירות, הבולט בפשטותו, מבוסס על תוכנה, פרי פיתוחה של חברת MobileMax, המותקנת בטלפון הנייד של הלקוח. כל שנדרש להפעלת השירות הינה התקנה חד פעמית של התוכנה, שלאחריה, יכול הלקוח לחייג מהטלפון הנייד מחו"ל לישראל ישירות מזיכרון מכשיר הטלפון זאת, ללא כל מספרי גישה או תפעול מסובך ומיותר.
עם שירות ה-014 MOBILE, ניתן כאמור להתקשר ישירות מספר הטלפונים,מה-SIM, מתפריט השיחות אחרונות, וכמובן באמצעות הקשה ישירה של מספר היעד. בנוסף אין צורך לעדכן את ספר הטלפונים לפורמט בינלאומי, אלא ניתן לחייג בחיוג רגיל כמו בתוך ישראל.
בסיום החיוג, המערכת מזהה בצורה אוטומטית כי מתבצעת שיחה בינלאומית מחו"ל ומחייבת בתעריף משתלם של כרטיס חיוג של בזק בינלאומי.
בשלב הראשון מציעה בזק בינלאומי את השירות רק ללקוחותיה העסקיים.
עטרה ליטבק-שחם, מנהלת אגף השיווק בבזק בינלאומי מסרה כי "לאור המגמה העולה בשימוש בטלפונים ניידים לחיוג בינלאומי מחד והתעריפים הגבוהים מאוד בשוק זה מאידך, החלטנו לאמץ פתרון נוסף לחיוג מחו"ל לארץ עבור לקוחותינו, המאפשר להם נוחות מקסימאלית בחיוג מחו"ל והוזלה משמעותית של עלויות השיחה הבינלאומיות".
גדי מנחם, סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי בחברת MobileMax מוסר כי שרות MOBILE 014 מהווה פיתרון אידאלי ויחיד מסוגו לנוסעים לחו"ל הרוצים לחסוך בעלויות השיחה הסלולרית אך אינם מוכנים להתפשר על נוחות השימוש במכשיר הסלולרי האישי. כאשר המשתמש מחייג שיחה בינלאומית ממכשירו, הטכנולוגיה של MobileMax מזהה את השיחה ומסיטה אותה למערכת בזק בינלאומי בצורה שקופה.
על מובייל מקס- (www.mobile-mx.com MobileMax) הינה חברת טכנולוגיה ישראלית מהרצליה המפתחת טכנולוגיה ייחודית המאפשרת למפעילי תקשורת בינלאומיים להגדיל משמעותית את הכנסותיהן מהשוק הסלולרי. החברה שמה לה למטרה לפתור את חוסר הנוחות הקיים בשימוש במערכות חיוג מוזלות כמו כרטיסי חיוג, על-ידי הפיכת החיוג המוזל מהסלולרי לפעולה פשוטה וידידותית למשתמש. לקוחות החברה כוללים ספקי שירות ומפעילים בינלאומיים בארץ ובעולם המציעים שרותים מוזלים לחיוג בינלאומי דרך פלטפורמות כרטיסי חיוג, CALLBACK, VOIP ועוד.

תאריך:  30/10/2005   |   עודכן:  30/10/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il