X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת ScanSoft
▪  ▪  ▪

חברת ScanSoft הכריזה בשבוע שעבר על שינוי שמה ל-Nuance Communications Inc. השם החדש מייצג נאמנה את האופי המקיף והכולל של הפתרונות אותם מפתחת החברה, תוצאה של ארבע שנות עבודה בהן החברה פיתחה את הפתרונות המקיפים והחדשניים ביותר בתחום זיהוי הדיבור.
החברה תמשיך להחזיק בשם ScanSoft למשפחת פתרונות ההדמיה אותה היא מציעה לשוק. כמו כן, החברה תמשיך להיות רשומה תחת השם "SSFT” בנאסד"ק עד ה-21 בנובמבר 2005, מועד בו תתחיל להיסחר תחת השם "NUAN".
"שם החברה החדש מסמל נקודת ציון דרך חשובה בהתפתחות החברה, ולמעשה, מייצג בצורה הטובה ביותר את הייעוד שלה כספקית המובילה של פתרונות זיהוי דיבור והדמיה, המשפרים את חוויית המשתמש", אמר פול ריצ'י, יו"ר ומנכ"ל Nuance. "בעוד שהשם והמיתוג של החברה השתנו, המאפיינים הארגוניים אשר הפכו את החברה לספק, שותף ומעסיק מהימן, שרירים וקיימים כבעבר. Nuance תמשיך לספק פתרונות זיהוי דיבור והדמיה מהשורה הראשונה לעסקים וללקוחות שונים ברחבי העולם, כפי שעשתה עד כה".
טכנולוגיות לזיהוי דיבור גרמו למהפך באופן שבו אנשים משתמשים במכשירים דיגיטליים וניגשים למידע במערכת. באמצעות הכתבה (Dictation) ופתרונות זיהוי דיבור מוטמעים (embedded) או כאלה המיועדים לרשת, Nuance מציעה את רשימת הפתרונות הכוללנית והחדשנית ביותר ומומחיות בתחום. מידי יום נהנים מיליוני משתמשים ואלפי עסקים מחוויית השימוש בפתרונות Nuance, כאשר הם מתקשרים למוקדי שירות לקוחות, מקבלים מידע על חשבונות בנק בטלפון, מכתיבים פרטים רפואיים של חולים, או מזינים פרטי יעד למערכת הניווט שלהם באמצעות ממשק קולי.
Nuance הטמיעה למעלה מ-3,000 יישומים מופעלי דיבור בכמה מהחברות הגדולות ביותר בעולם כולל: AOL, Bank of America, British Airways, Charles Schwab, LG, United Citigroup, Daimler Chrysler, Ford, General Electric Nokia, SBC, United Airlines, Verizon ו-Vodafone.
Nuance שמה לה למטרה לייצר מערכות תומכות דיבור, מכשירים ואינטרקציות יעילים אשר יהיו זמינים בכל מקום בעולם. כשיעדיה ברורים, החברה מושכת אליה את בעלי הכישרון והניסיון של למעלה מ- 300 אנשי מדע ומחקר ומהנדסים בתחום זיהוי הדיבור.
כמו כן, היא כוללת ארגון של Professional Services אשר מונה למעלה מ-250 מומחים בתחום הדיבור וממשק המשתמש ורשת ענפה ועולמית של שותפים הכוללים חברות מובילות בתעשיה כמו: Avaya, Bosch-Blaupunkt, Cisco Delphi, Dictaphone, Genesys, IDX, Intel, Microsoft, Nortel, Sony, Texas Instruments ,Visteon שעוד יותר מקדמות את החדשנות והנכונות להשתמש בפתרונות זיהוי דיבור.
למידע נוסף ועל-מנת לחוות את עוצמתה של המילה הכתובה אנא בקרו באתר החברה: www.nuance.com.
Nuance תמשיך במאמציה למנף את ההכרה לה זכה השם ScanSoft בשוק, על-ידי הענקת שם זה למשפחת פתרונות ההדמיה שלה. פתרונות ההדמיה של ScanSoft תורמים לשיפור התפוקה הודות ליתרונות הטכנולוגיים, הדייקנות והביצועים הייחודיים של פתרונותיה, ומאפשרים לעובדים ולארגונים למכן מגוון תהליכי תיעוד מסמכים תוך חיסכון משמעותי בזמן ובעלויות.הפתרונות המיועדים לתאגידים, לעסקים קטנים עד בינוניים ולעסקים ביתיים, משמשים כדי להנחיל את יתרונות פורמט ה-PDF לכל מחשב עסקי; להמיר מסמכי נייר ו-PDF למסמכי טקסט הניתנים לעריכה ממוחשבת; ולפשט את תהליכי הסריקה והניהול של מסמכים באמצעות סורקים רב-תכליתיים ומכונות העתקה דיגיטליות המחוברות לרשת.
כדי לחוות רמות חדשות של תפוקה יצרנית, בקרו באתר האינטרנט www.nuance.com/scansoft
Nuance Communications, Inc.
חברת Nuance (נסד"ק SSFT) היא הספקית המובילה של פתרונות זיהוי דיבור והדמיה לעסקים ולמשתמשים ברחבי העולם. הטכנולוגיות, היישומים והשירותים שלה מעצימים את חוויית המשתמש הודות ליצירת ממדים חדשים של אינטראקציה עם מידע, יצירה, שיתוף ושימוש במסמכים. מידי יום נעזרים אלפי חברות ומיליוני משתמשים ביישומים ובשירותים המקצועיים המוכחים של Nuance. לקבלת מידע נוסף, אתם מוזמנים לבקר באתר האינטרנט www.nuance.com
הסניף הישראלי של Nuance נמצא בימים אלו בהליך של גיוס מהנדסים לצורך הרחבת מרכז הפיתוח בארץ.

תאריך:  01/11/2005   |   עודכן:  01/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il