שטראוס מחלבות, יוצאת בקמפיין טלוויזיה חדש לאקטימל של דנונה ובנוסף משיקה טעם חדש בסדרה- אקטימל אפרסק.
אקטימל של דנונה מכיל 10 מיליארד חיידקי L.CASEI שהוכח באופן מחקרי כתורמים לחיזוק מערכת ההגנה הטבעית של הגוף.
אקטימל אפרסק הינו אקטימל בטעם עשיר ומרענן, שזכה לציונים גבוהים במחקרי הטעימה.
טעמים נוספים בסדרה: טבעי, תות, מיקס פירות ודיאט טבעי.
על קמפיין הטלוויזיה:
הסרטון שהופק על-ידי משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי/Y&R
מציג ילד בן 8 המתאר ביומנו את דאגתו לאורח חייה העמוס של אימו, כשלפתע נופל אליו בקבוק אקטימל מהשמיים.
קרדיטים:
מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי
מנהל קריאטיב: יורם לוי
קופירייטר: נדב פרסמן
ארט דיירקטור: טני זיפר
סופרוויזר: ורד קינרייך גולן
תקציבאית בכירה: טל יופה
תקציבאית: יעל עמית כהן
מפיקת משרד: סיגל נוגסי
פלנר: אלי האריס