חיים קרופסקי, מנכ"ל תשלובת ישראכרט, מסר היום: "כחברת האשראי המובילה בישראל, אנו גאים להכריז על כניסה לתחום מתן הלוואות ללקוחות הפרטיים."
כזכור, לפני כחדשיים, במסגרת ארועי "30 שנה לישראכרט" הודיע קרופסקי כי במהלך הרבעון האחרון בשנת 2005, תחל החברה לפעול בתחום מתן ההלוואות.
בשלב ראשון מציעה תשלובת ישראכרט מתן ההלוואות בגובה של עד 30 אלף ₪ על חשבון מסגרת הקרדיט. חיים קרופסקי ציין כי להערכתו, עד סוף שנת 2006 היקף ההלוואות ללקוחות יגיע למיליארד ש"ח.
עלות הקמפיין כ-800 אלף דולר
הקמפיין החדש עולה היום (א'), 6 בנובמבר, באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי ובמרכזו סרטון המציג את ישראכרט כמגשימת חלומות המעניקה "הלוואה לכל חלום".
המסר המלווה את הקמפיין "בכל פעם שאתה צריך כסף - צלצל לישראכרט" כשברקע מתנגן השיר DREAM ALITTLE DREAM OF ME.
בנוסף כולל הקמפיין גם מודעות בעיתונות היומית, פרסומים ברדיו, באינטרנט ודיוור ישיר ללקוחות ישראכרט.
מי מאחורי הקמפיין:
חברת הפקה - אוג
במאי - ליאור הרלב
מפיק - גלעד שניידר
ארטדירקטור - טל ריבן
קופרייטר - מתן אוריין
סופרוויזר - שירלי אושיה
תקציבאית - מיכל גרין
מנהל קריאטיב ראשי - גדעון עמיחי
מנהל קריאטיב - יורם לוי
מפיקת משרד - סיגל נוגסי
מוסיקה - מיוזיק אקספרס
צלם - ניתאי נצר
פלנינג - דנית שליו