X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בומבה-בט
▪  ▪  ▪

כשהמאמן הלאומי לשעבר שלמה שרף מדבר בעיניים בורקות על הילדים שלו הוא אינו מדבר על הילדים הפרטיים שלו אלא על הילדים במועדון הכדורגל טוברוק המטפח מאות תלמידים בני 10 עד 18, בלמעלה מ-30 מועדונים ברחבי הארץ המבקשים להיות כדורגלנים מקצועיים. בדבריו, ניתן לחוש את הדאגה והאהבה האבהית שהוא רוחש אליהם.
רבים מהילדים, המגיעים ממשפחות בעלות רקע סוציו - אקונומי נמוך זוכים במועדון להדרכה בהכנת שיעורי הבית, לארוחה חמה ותמיכה מקצועית ומבקשים למצות את יכולתם הספורטיבית.
הדסק הישראלי של אתר ההימורים הבינלאומי "בומבה בט", הנחשב לאחד מאתרי ההימורים הפופולאריים באירופה בתחום הספורט, מתגייס שוב לטובת פרוייקט חברתי - הענקת מלגות, בעשרות אלפי דולרים, לילדים ובני נוער מוכשרים, מכל רחבי הארץ, המשתייכים למועדון טוברוק שידם אינה משגת להגשים חלום - ולהפוך לשחקנים בליגות המקצועיות.
בהנהלת בומבה-בט www.bombabet.com מאמינים בתרומה לקהילה. הדסק הישראלי אימץ את הסגנון הנהוג בדסקים השונים באירופה ומקפיד אף הוא להשתלב ולתרום לפרויקטים חברתיים המעודדים ומקדמים את האוכלוסיות החלשות באמצעות הספורט. "העזרה לקהילה אינו המונופול של הטוטו, למרות הניסיונות (האבודים) שלו להיות מונופול גם בפעילות החברתית וגם בהימורים. הזמנים השתנו והטוטו נלחם מלחמה אבודה - אי אפשר לעצור את התחרות. איפה הספורטיביות של הטוטו?" אומרים בהנהלת אתר ההימורים הבינלאומי.
אתר הימורי הספורט "בומבה-בט" רשום בקוסטה ריקה ופועל מקפריסין. האתר מאפשר להמר על משחקי הליגה הישראלית בכדורגל, משחקים בינלאומיים, משחקי הליגה האנגלית, הגרמנית, גביעי אירופה השונים וענפי ספורט נוספים.
שלמה שרף, מקדיש לפחות 25 שעות בשבוע כשהוא מקפיד להיות בעצמו על כר הדשא לבוש בגדי ספורט ומתיחס לכל אימון כאילו היה זה הכנה של נבחרת ישראל למשחק בינלאומי.
"הכדורגל בטוברוק הוא לא רק ספורט זו דרך חשיבה, ברמת ההעשרה הלימודית והמחויבות האישית של כל אחד מהילדים לחברה. מועדון הכדורגל טוברוק הפועל בהצלחה רבה מזה למעלה מעשור, הוציא מתוכו מספר רב של כוכבי כדורגל ביניהם: שלומי ארבייטמן, שי בירוק, זאב חיימוביץ, אבי כנפו ואחמד מחג'אנה ועוד רבים אחרים המשובצים בליגות העל בארץ", מציין שרף.
אריק איזיקוביץ מבעלי טוברוק מציין בגאווה כי המועדון הציב בפניו מספר מטרות חברתיות חשובות ביניהן קידום האחווה בין עולים חדשים לוותיקים, בין דתיים וחילוניים, בין יהודים וערבים.
לדבריו:" קלטנו מאות ילדים ממוצא אתיופי הנמצאים ברמת סיכון גבוהה עקב קשיי קליטה בארץ, ושילבנו אותם בתוכנית משותפת עם נוער ישראלי".
עוד מוסיף איזיקוביץ: כי "המועדון מגשר בין קטבים בחברה הישראלית והקים גם קבוצות ליגה משותפות לדתיים ולחילוניים, בשיתוף "צו פיוס", ובהן כ-70 ילדים, בגילאי 10-15 המתאמנים ומשתתפים במשחקים רק בימי חול".
" כמו כן במועדון 28 שחקנים מהמגזר הערבי המשולבים בכל קבוצות הליגה מגיל 10 ועד 18 ומהווים כ-10% מכלל שחקני הנוער" מציין איזיקוביץ.

תאריך:  08/11/2005   |   עודכן:  08/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il