נירית שמעון, מנהלת השיווק של שטראוס סלטים, הודיעה היום על מהלך שיווקי במסגרתו יוחלפו האריזות של כל סלטי "אחלה".
לדברי נירית שמעון, האריזות החדשות איכותיות יותר, מעבירות טעם ומגוון המהווים בסיס לחווית האכילה הכל כך ישראלית- פתיחת השולחן.
על האריזות החדשות
האריזות החדשות איכותיות יותר, דבר הבא לידי ביטוי בקופסא קשיחה יותר.
הן מעבירות מסר של חוויה וטעם דרך צילומים מעוררי תאבון על האריזה.
הצבע שנבחר להוביל את האריזות הוא האדום של הלוגו.
על המותג אחלה
המותג אחלה הושק לפני עשר שנים כמותג המציע חווית אכילה ישראלית. מאז ועד היום, שטראוס עושה הכל בכדי לאפשר לצרכן למקסם את חווית האכילה.