X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אסם
▪  ▪  ▪

אסם משיקה סדרת חטיפים חדשה לילדים, "כדורונים", הנשענת על פיתוח טכנולוגי ראשון מסוגו בישראל. החטיפים בטעמים גריל, ברביקיו ופיצה מעוצבים כאשכולות של כדורונים זעירים, במבנה היוצר חוויה ש"מתפצפצת" בפה ומדגישה את הטעמים.
לדברי זהבה מרטונוביץ', מנהלת שיווק חטיבת החטיפים באסם, מהווה השקת החטיף החדש חלק ממהלך אסטרטגי של אסם, המכוונת לבסס ולהרחיב את שליטתה בקטגוריית חטיפי הילדים. בשנה האחרונה הרחיבה אסם את סדרת דובונים בשני מוצרים נוספים (ארנבונים וכוכבים) ובכך הצליחה להגדיל את מכירותיה בקטגוריה ב-20% והיא מחזיקה כיום בנתח שוק של 37% מהמכירות בקטגורית הילדים - והכל ללא תמיכה בפרסום. אנו צופים כי בעקבות ההשקה יגדל נתח השוק שלנו בקטגוריית חטיפי הילדים ב- 15%.
סדרת חטיפי ה"כדורונים" היא המוצר הראשון שפותח במרכז המחקר והפיתוח של נסטלה בישראל, הפועל צמוד למפעלי אסם בשדרות. לצורך ייצורה הוקם קו ייצור חדש בטכנולוגיה חדשה ומשוכללת, במפעל החטיפים של אסם בשדרות. מרכז הפיתוח הוקם במסגרת שיתוף הפעולה האסטרטגי בין אסם ונסטלה, לאחר שנסטלה זיהתה את פוטנציאל הידע הייחודי העומד מאחורי ההצלחה המתמשכת של חטיפים פופולאריים דוגמת במבה וביסלי. המרכז מעסיק מדענים וטכנולוגים מישראל ומאירופה.
חטיפי "כדורונים" מתאפיינים במרקם פריך ואינם מכילים חומר משמר, צבעי מאכל או כולסטרול.
חטיפי "כדורונים" מיועדים בעיקר לילדים ובני נוער בגילאי 8-12 - והם משווקים בסיוע ארבע דמויות המותאמות לאפיוני האוכלוסיה הזאת, המופיעות על-גבי האריזה: דדי דאנס היא חובבת המוזיקה, דני נוח אוהב לנמנם לישון ושוב לנוח, צ'יקי צ'אק תמיד רץ לכל מקום ומספיק ה-כ-ל ואלי קיקס הוא אלוף הג'ודו והקרטה שחולם על חגורה שחורה.
מרטונוביץ' הוסיפה ואמרה כי, פיתוח החטיפים החדשים נולד על בסיס הידע וההכרות ארוכת השנים של אסם עם טעמם והעדפותיהם של הילדים בישראל. היא צופה כי השקת החטיף החדש תוליד צמיחה בשוק כולו.
שוק חטיפי הילדים בישראל מוערך בכ-56 מיליון ש"ח בשנה. דובונים, ארנבונים וכוכבים של אסם תופסים נתח שוק של 37%, צ'יטוס של עלית, על תשעה מוצריו, תופס נתח שוק של 42%% וכיפלי של תלמה - 21% (נילסן חצי שנתי, נתונים כספיים, ספטמבר, 05').
אסם מובילה את שוק החטיפים המלוחים בישראל עם נתח שוק של 57% (נילסן, חצי שנתי, כספי, ספטמבר, 05') .
מחיר מומלץ לצרכן: 4.55 שקל לאריזת 50 גרם.
בשלושת חודשי ההשקה הראשונים תציע אסם אריזות התנסות של 20 גר' במחיר מיוחד של שקל אחד בלבד.
ניתן להשיג בכל רשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.
כדורונים גריל מס' ברקוד: 7290006982681
כדורונים ברביקיו מס' ברקוד: 7290100681770
כדורונים פיצה מס' ברקוד: 7290006982674
כשר בהשגחת חרל"פ.

תאריך:  14/11/2005   |   עודכן:  14/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il