X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סלטי שמיר
▪  ▪  ▪

סלטי שמיר ממשיכה לעשות חייל בחו"ל. החברה משיקה סידרת סלטים אסייתיים חדשה לשוק האמריקאי והאירופי, אשר תוצג לראשונה השבוע, 15-16 בנובמבר, בתערוכת המזון הכשר Kosher Fest שתתקיים בניו-יורק בהשתתפות חברות מזון ישראליות נוספות.
הסידרה החדשה, המשווקת תחת שם המותג Pikante, כוללת סלטים בטעמים אסייתים כמו: כרוב סיני, חציל אסייתי וחציל תאילנדי. זאת, בנוסף לכ-80 מוצרים מתוצרת שמיר המשווקים כבר בארה"ב, החל בחומוס וטחינה, וכלה בטונה פיקנטית וחצילים בטעם בכבד.
סלטי שמיר, בין השחקניות החדשות בשוק המזון הישראלי בחו"ל, זוכה להצלחה עם גידול של כ-60% בייצוא ב-2005 לעומת 2004, וגידול של 95% ב-2004 לעומת שנה קודמת. הגידול המשמעותי ביותר חל בקנדה, ארה"ב וברוסיה, שם הכפיל היקף היצוא את עצמו. גם בצרפת גדל היצוא בכ-50%.
לדברי עצמון ראש, מנכ"ל ומבעלי סלטי שמיר, החברה החלה דרכה בארה"ב עם השוק הכשר, אך באחרונה פרצה את גבולות שוק זה גם לשוק האמריקאי הרחב. "הטעם והאיכות של הסלטים הישראלים עולה לעין ערוך על טיבם של המוצרים מתוצרת מקומית, לכן יש בהחלט סיבה טובה גם לצרכנים אמריקאים בכלל להינות מהמוצרים.
קטגוריות המזון האתני והים תיכוני בפרט, נהנית כיום מביקוש רחב בקרב ציבור הצרכנים האמריקאי הממוצע, והמוצרים הישראלים נמכרים בהצלחה בזכות הטעם, החדשנות ואיכות המוצרים.
ברשתות שיווק רבות בחו"ל ניתן למצוא כבר פינות "אתניות" בהם מוצגים סלטי שמיר. בין הרשתות: Loblaws בקנדה (רשת הסופרים הגדולה בקנדה), ובאירופה ב: מונופרי, גלרי לה-פייט, קרפור, אנטר-מרשה, ועוד.
ברוסיה, הכפיל היצוא של שמיר את עצמו, כאשר החומוס זוכה לפופולריות עצומה, והמחיר מוכיח על הביקוש: מחיר ק"ג חומוס 107 שקל, לעומת 15 שקל לק"ג בלבד בישראל.
שמיר משיקה גם סידרת חומוס חדשה לחו"ל הכוללת חומוס דרוזי, חומוס יפואי וחומוס לבנוני.
את עיקר נפח הייצוא של שמיר תופסים סלטי החומוס והחצילים, המיועדים לא רק לשוק הכשר אלא גם לשוק הרחב. בקנדה תופסים המוצרים שטח נכבד ממדפי הרשתות המייבאות את מוצרי החברה במסגרת פינות אתניות, וברוסיה זוכה החומוס לפופולריות עצומה.
נושא הייצוא בסלטי שמיר קיבל תנופה רבה במסגרת פעילות החברה מאז רכישתה לפני כשנתיים על ידי עצמון ראש, משה גורביץ', ואייל גלברג, והוא נמצא במגמת גידול מתמיד.
לדברי עצמון ראש, "הנהלת החברה רואה ביצוא יעד אסטרטגי ממעלה ראשונה, ככלי התומך בפיזור סיכונים ובשיפור הרווחיות." יתרון של סלטי שמיר בייצוא הינו בהיות החברה בעלת מערכת גמישה ונוחה, המאפשרת לה קלות יחסית בהיערכות וחדירה לשווקים חדשים עם מוצרים מתאימים לכל שוק.

תאריך:  15/11/2005   |   עודכן:  15/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il