חברת "כרמית" ממתקים יוצאת במהלך אסטרטגי במסגרתו משיקה סדרת מוצרי "שוקולד לאפייה" תחת מותג חדש בהיקף השקעה של 50 אלף שקל.
סדרת השוקולד לאפיה החדשה תשווק תחת מותג חדש בשם "כרמית שף" שיתווסף למותגים הנוספים של מותג "כרמית" וכוללים את מותג אגו ומותג חופשי.
המותג "כרמית שף" כולל פיתוח תקשורת חזותית חדשה בקטגורייה בכלל ועיצוב חדש מרענן ועדכני במותג "כרמית שף" בפרט, כאשר הצבע הדומינני הוא צהוב ואילו הצבעים המבדלים בין המוצרים השונים הם סגול תכלת ובורדו ומשדרים שמחת חיים אופטימיות התלהבות ויצירתיות. העיצוב החדש יושם באריזות המוצרים ועליהם מוטבע לוגו חדש המורכב מלוגו של כרמית ואיור של שף המשתנה בצבעו בכל פעם בהתאם למוצר.
רועי רותם סמנכ"ל השיווק בכרמית מסר: "כרמית" זיהתה פוטנציאל משמעותי בקטגורייה זו שאינה מנוצלת כראוי ואינה מציגה שום חידושים ושינויים בעשור האחרון לדבריו:
לראשונה "בקטגורייה מוצרי השוקולד לאפייה מוצע לצרכן ערך מוסף אמיתי ומבודל מלבד הערכים הפונקצונאליים כמו טעם ואיכות, מוצע לצרכן ערכים אמצוינאלים כמו מגוון טעמים, חווית בישול מהנה, וכדומה.
עוד הוסיף רותם: השקת מוצרי "השוקלד לאפייה" מהווה חלק מהאסטרטגייה השיווקית של כרמית המוטמעת בשנה האחרונה והיא ייצור מוצרים ייחודים וחדשנים עם ערך מוסף אמיתי. "כרמית" חרטה על דגלה אטסרטגייה של חדשנות שונות ונועזות מוצרים תוך פנייה לקהלי יעד שונים".
סדרת השוקולד עוצבה על-ידי המשרד רום גרפיק ופותחה במשך חודשיים.
תחת המותג "כרמית שף" ישווקו בשלב הראשון מוצרי השוקולד לאפייה הכוללים: שוקולד צ'יפס מריר איכותי במארז 300 ג"ר, צימקאו לציפוי ואפייה 400 ג"ר ושוקולד מריר במשקל 400 ג"ר ייעודי לפסח, במחירים הנע בין 10 ל-15 שקל.