X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת התוכנה SAS
▪  ▪  ▪

SAS רוכשת את עסקי תוכנת ניהול קמפיינים מ- Intrinsic.
חברת התוכנה SAS , היצרנית הגדולה בעולם של פתרונות אנליטיים לניהול קשרי לקוחות (CRM) , הודיעה כי רכשה את עסקיה של יצרנית תוכנת ניהול הקמפיינים הבריטית Intrinsic, תמורת סכום שלא נמסר.
הרכישה באה בעקבות שותפות מוצלחת דרכה פיתחו SAS ו- Intrinsic את פתרון SAS המלא למיכון שיווק ארגוני
(EMA - Enterprise Marketing Automation). השותפות הוכרזה ביוני 2000, כאשר SAS השקיעה כ- 6 מיליון דולר ב-Intrinsic.
גארט הרשל, אנליסט גרטנר גרופ ל- CRM וטכנולוגיה עסקית, אמר כי רכישת Intrinsic על-ידי SAS, אחת מהיצרניות המובילות בעולם של כריית נתונים, מאפשרת יצירת פתרון מרשים למיכון שיווק ארגוני.
"הכרזנו לאחרונה על אסטרטגיה, במסגרתה נתחיל לרכוש טכנולוגיות המשלימות את פתרונותינו, כאשר הדבר יעזור לנו להביא פתרונות אלה מהר יותר לשוק", אמר ד"ר ג'ים גודנייט, נשיא ומנכ"ל SAS. "שותפותנו עם Intrinsic הוכיחה כי אנו יכולים להצליח מאד באספקת פתרון CRM אנליטי מקצה-לקצה. אנו רואים פוטנציאל לגידול בתחום זה, והרכישה של Intrinsic מבטיחה את המשך ההצלחה של הפתרון שלנו למיכון השיווק הארגוני".
צבי צוייג, מנכ"ל מיה מחשבים, נציגי SAS בישראל, אומר כי השילוב של פתרונות מחסן נתונים וכריית נתונים עם ניהול קמפניים מתקדם, מעצים את הפתרון המשולב הראשון לאוטומציה מלאה של השיווק.
"אנשי שיווק יכולים לשלוט טוב יותר ממחשביהם האישיים על כל ההיבטים של קמפיין שיווקי, מראשיתו ועד סופו. בנוסף, הפתרון מיעל באופן דרסטי את התהליך, על-ידי ביטול פעילויות שיווק בלתי פרודוקטיביות ומיכון משימות חיוניות הקשורות בניהול קמפיין, תקשורת ודיווח קל", אומר צבי צוייג. "פתרון SAS ל- EMA עוזר לחברות להגדיל שימור לקוחות, להפחית עלויות, ולשפר החזר על ההשקעה דרך ביצוע מהיר יותר של קמפיינים. זאת, דרך שיפור דיוק המיקוד באמצעות שימוש ביכולות האנליטיות של SAS, והיכולת ליישם תוצאות של קמפיין אחד לשיפור הבא אחריו".

תאריך:  24/04/2001   |   עודכן:  07/06/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יעל סלומון, יחסי ציבור
- הודעה מטעם מחברת Ness טכנולוגיות;
אירה קוראפיב, יחסי ציבור
- הודעה מטעם מלם תקשורת ומחשבים
הילה עובדיה-אקרמן, יחסי ציבור
- הודעה מטעם קבוצת קומסק וחברת MS SYSTEM היפנית
אמיר בן ארצי, יחסי ציבור
- הודעה מטעם סאפיינס;
סאפיינס, ספקית עולמית של פתרונות עסקים אלקטרוניים, סיימה במועד ובתקציב המתוכנן את פרוייקט ההסבה לאירו בדלתא לויד, חברת ביטוח מובילה בהולנד.
אודי נחשון, יחסי ציבור
- הודעה מטעם חברת כלל;
חברת כלל ביטוח הקימה את מועדון ליידי כלל, מקנה הטבות למנהלות ולעובדות משרדי הסוכנים.
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il