יוניליוור ישראל המשווקת את AXE, מותג הדאודורנטים לגברים המוביל בעולם, עולה בקמפיין פרסום חדש לדאודורנט AXE BODY SPRAY, דאודורנט לכל הגוף. הקמפיין החדש הינו חלק מסדרת סרטים שהופקו על-ידי LOWE ומיוצגים בישראל על-ידי משרד הפרסום ראובני פרידן.
הקמפיין, בהשקעה של כ-600,000 ש"ח, ממשיך את מיצובו של אקס כמותג צעיר עם ריח סקסי, שנשים לא עומדות בפניו וכולל סרטון טלוויזיה חדש שיעלה בערוצים 2, 10 ו-24.
בסרטון החדש נראים שני בחורים המרססים באקס את הדרך לביתו של חבר שלהם, החוגג יום הולדת. עם הגעתם לביתו הם מרססים גם אותו באקס. הבנות בחוץ המריחות את אקס, לא עומדות בריח המדהים ומובלות על-ידי הריח לביתו של הבחור לחגוג איתו את יום הולדתו.
גם סרטון זה, כמו קודמיו, מותאם לתוכנית התקשורתית של המותג המשווק בלמעלה מ-60 מדינות, ונתפס כמותג Cool, גברי, נועז, צעיר וסקסי.
בסדרת AXE דאודורנט Body Spray 6 וריאנטים במגוון ניחוחות ייחודיים לשימוש על כל הגוף:
AXE APOLLO
AXE ESSENCE
AXE ORION
AXE PHOENIX
AXE TSUNAMI
AXE TOUCH
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ- 150 מדינות. היקף פעילות הקונצרן בעולם הסתכם בשנת 2004 בכ- 42 מיליארד יורו. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית.
הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, לוקס, בדין, סיף, פינוק ואח'. כמו כן, יוניליוור היא בעלת 51% מגלידות שטראוס.