X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רונן הלל רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
- הודעה מטעם קנור
▪  ▪  ▪

קנור, המותג הקולינירי המוביל בישראל, נכנס לראשונה לקטגוריית שקדי המרק.
בנוסף, מחדש קנור את סדרת המרקים העשירים ואת סדרת התיבוליות בעיצוב אריזה חדש ובטעמים נוספים.
מותג קנור מחזיק בנתח שוק של 45% מהשוק הקולינרי בישראל, הכולל מרקי תיבול, מרקי בישול, מרקים נמסים, תבשילים ורטבים לתיבול ולבישול.
ההשקה תלווה בקמפיין טלוויזיה ועיתונות בהשקעה של 1.5 מיליון ש"ח.
לקראת החורף משיק קנור כ-20 מוצרים חדשים וכן אתר אינטרנט חדש שיציע תוכן גסטרונומי, מתכונים, מועדון לקוחות ועוד
www.knorr.co.il.
קנור, המותג הקולינרי המוביל בישראל המשווק על-ידי חברת יוניליוור, נכנס לראשונה לקטגוריית שקדי המרק, ומשיק שקדי מרק קנור, מרכיבים טבעיים בלבד ובהכשר בד"צ.
שקדי המרק של קנור, שפיתוחם ארך למעלה משנה, זכו לציונים גבוהים במיוחד במבחני טעימה שערכה יוניליוור, הודות לפריכות ולטעם טובים יותר משל המתחרה המוביל.
שקדי מרק קנור משווקים באריזה שקית עומדת, בעלת מדבקה לסגירה חוזרת.
מחיר המוצר: 9.90 שקל.
השקת המוצר תלווה בקמפיין טלוויזיה ועיתונות, שיעלה במהלך חודש דצמבר באמצעות משרד ליניאל זינגר DDB, בהשקעה כוללת של 1.5 מיליון שקל.
יהודי ליפמן, סמנכ"ל שיווק, יוניליוור ישראל: "תחום שקדי המרק נאמד בכ-48 מיליון שקל בשנה, ובעל קצב צמיחה של 2.5% בשנה. כמותג המוביל את תחום המרקים בישראל, אנו בקנור רואים בשקדי המרק תחום משלים, בעל פוטנציאל גדול לצמיחה, ולכן החלטנו להשקיע בפיתוח המוצר. מדובר בסנונית ראשונה בסדרה של מוצרים משלימים שאנו מתכננים להשיק בעתיד".
בנוסף להשקת שקדי המרק משיק קנור לקראת החורף כ-20 מוצרים חדשים.
במסגרת זו משיקה יוניליוור מחדש את סדרת המרקים העשירים של קנור ואת סדרת תיבוליות קנור. במסגרת זו עוצבו מחדש אריזות שתי הסדרות והושקו מוצרים חדשים.
אריזת סדרת המרקים העשירים של קנור חודשה בעיצוב עדכני ובולט, כשעל האריזה מופיעה תמונת ידיים שאוחזות קערת מרק המוגשת אל הצרכן, המעבירה מסר של חמימות ולבביות. בסדרת המרקים העשירים משיק קנור ארבעה טעמים חדשים: מרק בטטה, מרק גריסים וירקות, מרק עדשים ומרק בצל. טעמים אלה קיבלו ציונים גבוהים במבחני טעימה שערכה יוניליוור. ארבעת המוצרים החדשים מתווספים לעשרת הטעמים הקיימים בסדרה: מרק מינסטרונה, מרק ירקות, מרק עגבניות, מרק עוף עם אטריות, מרק ברוקולי, מרק מקסיקני, מרק תירס סיני, מרק אפונה, מרק פטריות, מרק מרוקאי.
כל המוצרים בסדרת המרקים העשירים של קנור הינם ללא חומר משמר וללא צבעי מאכל. המרקים מיועדים לכמות של 3-4 מנות וניתנים לבישול מהיר של כ-5-10 דקות. בכך מספקים המרקים לצרכן הישראלי פתרון גסטרונומי מהשורה הראשונה, נוח, מהיר, טעים וקל לשימוש.
שוק המרקים לבישול מוערך בכ-37 מיליון שקל בשנה (על-פי נתוני איי.סי.נילסן, כמותי, שנתי, אוקטובר 2005) ובעל קצב צמיחה של כ-4% בשנה. קנור מוביל את הקטגוריה עם 54% נתח שוק, ואחריו אסם עם נתח שוק של 44%.
סדרת תיבוליות קנור עוצבה מחדש אף היא ונוספו לה 3 טעמים חדשים: תיבוליות קנור עשבי תיבול, תיבוליות קנור בטעם עוף ותיבוליות קנור בטעם בצל.
גם סדרת נמס בכוס של קנור מתרחבת ומתחדשת בשני טעמים מפתיעים: מרק נמס בכוס בטטה ונמס בכוס מעדן סחלב, הראשון בישראל, בטעם מתוק ומעודן. שוק המרקים הנמסים בכוס מוערך בכ- 37 מיליון שקל (על-פי נתוני אי.סי נילסן, ספטמבר 2005, שנתי, כמותי) והעל קצב צמיחה של כ-4% בשנה. קנור מובילה את הקטגוריה עם 71%. אסם מחזיקה בנתח שוק של כ-29%.
קנור משיק גם אתר חדש תחת הקונספט "YO הפתעת אותי". האתר החדש www.knorr.co.il יציע לגולש הישראלי חוויה קולינרית עשירה והצצה מרהיבה לעולם הבישול. באתר יימצאו מתכונים ייחודים מכל גווני הקשת הגסטרונומית -צמחוניים, בשריים, דיאטטיים, דלי מלח, מאכלים מארצות מוצא שונות ועוד. האתר יציע גם כתבות תוכן בנושאים גסטרונומיים שונים, מאמרים על תרבות האוכל מכל העולם, כתבות בנושאי בריאות ואוכל, טיפים סודיים לבישול ואפייה מטובי המומחים בארץ ועצות שיעזרו להפוך כל ארוחה להפתעה מרגשת. עוד יציע האתר מועדון לקוחות קולינארי: הגולשים שיירשמו למועדון הלקוחות יקבלו באופן שוטף מתכונים, עדכונים והטבות, ישירות לתיבת הדואר האלקטרוני שלהם.
המותג קנור הינו המותג הקולינרי המוביל בעולם ובישראל בתחום המרקים, התבשילים והתיבולים, אשר הושק בישראל בחורף 1994 על-ידי חברת יוניליוור ישראל. מחזור המכירות של קנור בעולם נאמד בכ-4 מיליארד דולר בשנה.
קנור מחזיק בנתח של 46% מהשוק הקולינרי הכולל תבשילים, אבקות מרק ורטבים לתיבול ובישול. קנור נתפס בקרב הצרכן הישראלי כמותג המייצר מוצרים איכותיים וחדשניים בעלי טעם מצוין ומגוון רחב.

תאריך:  04/12/2005   |   עודכן:  04/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il