שתי חברות התקשורת - "נוקיה" ו"סלקום" עלו בקמפיינים על מסכי ה-LCD של חברת icontact - המותקנים ביותר מ-400 מוניות ברחבי ישראל.
שווי הקמפיינים: 30 אלף דולר.
הקמפיין של "נוקיה", שבמרכזו המכשיר המתקפל 6101 - הוכן במשרד הפרסום גלר נסיס.
הקמפיין של "סלקום" - "1+1" - הוכן במשרד הפרסום מקאן-אריקסון.
שני הקמפיינים, שמשודרים גם בטלוויזיה בימים אלה, עלו לשידור במוניות לתקופה של כ-15 יום.
מחברת icontact נמסר כי עם שתי החברות צפויים שיתופי פעולה נוספים במהלך השנה.
פלטפורמה מצוינת לקראת הבחירות
בשבוע שעבר החלה icontact לשווק מבצע מיוחד לקראת הבחירות, ולפיו מוצעות חבילות פרימיום למשרדים המייצגים את המפלגות השונות. החבילות כוללות תשדירים וריאיונות למועמדים.
על icontact:
חברת "איי קונטקט" היא חברת מדיה חדשנית בתנועה, המייצרת מגוון רחב של פתרונות מתקדמים ויצירתיים להעברת מסרים. החברה משדרת במוניות שירות רצף פרסומות לצד תכנים כמו: מבזקי חדשות, פנאי ובילוי, ספורט, כלכלה ותרבות. איכות הצפייה ברשת מעולה ובכל מזג אוויר, והמידע מתעדכן בזמן אמת בתקשורת אלחוטית.
מערכת המולטימדיה החדשנית כוללת מסך LCD "17, תקשורת אלחוטית ומערכת קול, והושקעו בה יותר ממיליון דולרים.