הרבל אסנס, מבית פרוקטר אנד גמבל, עולה בקמפיין ייחודי המשלב פעילות בקניונים בסמוך לנקודות המכירה ופרסום בטלוויזיה, כל זאת במהלך חופשת החנוכה, החל מאמצע דצמבר, באמצעות משרד הפרסום "גלר נסיס" תחת הסיסמא: "מי תהיה מלכת האמבטיה של הרבל אסנס?"
מנהלת מותג הרבל אסנס בפרוקטר & גמבל ישראל, רבקה קהת, מוסרת: " מטרת הפעילות הייחודית היא להגביר את המודעות וההתנסות בהרבל אסנס, באמצעות יצירת חוויה צרכנית מהנה, במהלכה יוכלו הצרכניות לשיר ולזכות בפרסים. הרבל אסנס ממקד את הפעילות בצעירות הניהנות מחוויות מהנות, על-מנת לחזק את תדמית הרבל אסנס כשמפו חוויתי בעל ניחוח נפלא".
הקמפיין ילווה בסלוגן "הרבל אסנס - להיסחף עד קצות השיערות". הקמפיין יעלה בטלוויזיה וילווה בפעילות קד"מ אינטנסיבית הכוללת פעילות בקניונים שתימשך 10 ימים בכיסוי ארצי. הפעילות בקניונים תיערך בין התאריכים: 04.01.06 - 26.12.06, בקניוני עזריאלי (ת"א, נגב, מלחה, איילון, חולון, הוד השרון).
הקמפיין ילווה בג'ינגל חדש "להיט האמבטיה של הרבל אסנס", שיהווה מרכיב מרכזי בפעילות. כל משתתפת תוכל לשיר את "להיט האמבטיה" של הרבל אסנס, להקליט את ביצועיה בתא הקלטה מיוחד שיעוצב כמקלחת, ולקבל CD ממותג עם השיר שביצעה. מבין המשתתפות שיענו על השאלה מדוע דווקא הן מתאימות להיות מלכות האמבטיה של הרבל אסנס יוכתרו מספר זוכות בחופשה באילת, נגני iPod ותלושים לרכישת דיסקים.
סדרת הרבל אסנס מציעה קו מוצרי שמפו וקונדישנר הכוללים תמציות צמחים ופרחים אורגניים, וקו מוצרי Fruit Fusions המכיל רכיבי פירות אקזוטיים.
קרדיטים - משרד הפרסום- גלר נסיס