טלדור תספק לבנק הפועלים תוכנות סיבל בכ-30 מיליון שקל.
בנק הפועלים במהלך אסטרטגי ראשון בין הבנקים בישראל: עובר למערך שירות ומכירות מוטה לקוח המתבסס על מערכת לניהול קשרי לקוחות (CRM) של סיבל.
בנק הפועלים יתקין מערכת לניהול קשרי לקוחות (CRM) של סיבל, המיוצגת בישראל על-ידי טלדור. עלות עסקת הרשיונות מוערכת בכ-30 מליון ש"ח.
במסגרת המהלך, ביצע הבנק בשנה האחרונה בדיקה מקיפה של כל הצרכים בעבודה מול הלקוח, וכן ביצע פיילוט CRM בשיתוף עם טלדור. בעקבות זאת הוחלט לרכוש מערכת CRM כלל בנקאית שתיושם בכל רמות הבנק.
לדברי ציפי קורן, מנכ"ל טלדור מערכות, "עסקה זו מממשת את יכולותיה וחוזקה של טלדור כאינטגרטור מוביל בתחום הבנקאות והיא המשך טבעי למהלכים בהם התחלנו לפני כשנתיים עם הרחבת הפעילות בתחום המערכות הארגוניות כדוגמת ERP ו-CRM".
אודות טלדור
חברת טלדור נמנית על ספקיות פתרונות ושירותי טכנולוגיות המידע (IT) המובילות בישראל. החברה מעסיקה כ-1,500 מומחי IT, והיא מספקת קשת של שירותים ופתרונות מקצה לקצה; החל מפיתוח, יישום ואינטגרציה של מערכות תוכנה ותקשורת, דרך תפעול ותחזוקת ציוד המחשוב ומערך התקשורת וכלה בניהול פרויקטים באאוטסורסינג ואספקת שירותים עסקיים מנוהלים. היקף ההכנסות השנתי של טלדור עולה על 120 מליון דולר ומניותיה נסחרות בבורסה של ת"א.