יוניליוור ישראל מעלה קמפיין לסדרת תיוני הפירמידות של ליפטון, המהווים חדשנות אמיתית בשוק התה. ייחוד הסדרה הוא בתיון תלת מימדי בצורת פירמידה, היחיד הקיים כיום בשוק, המעניק יתרונות רבים וחווית שתייה אחרת.
הקמפיין, באמצעות משרד JWT, ילווה בסיסמא: "More space to move", יכלול: סרטון טלוויזיה, פרסום באינטרנט, פעילות בנקודות המכירה ופרסום במגזרים. בסרטון ייראו חלקיקי פירות וצמחים מתנועעים בחופשיות בתוך שקיק תה הפירמידה, באופן הממחיש את יתרון תיון הפירמידה החדשני.
סדרת הפירמידות של ליפטון כוללת תה ארל גריי, מגוון של חמישה טעמי תה חדשניים כגון: פירות יער, מנגו אפרסק ושתי חליטות צמחים. הודות לצורת הפירמידה ולמבנה הגדול והמרווח של התיון החדשני, יוצרות פירמידות ליפטון חווית שתייה עשירה יותר, בשילוב טעם עשיר וארומטי, בזכות תערובת איכותית המכילה חלקי פירות, עלי תה ותבלין גדולים יותר.
המותג ליפטון בבעלות יוניליוור העולמית הושק בשנת 1871. ליפטון הינו מותג התה הגדול ביותר בעולם, ונמכר בלמעלה מ- 120 מדינות ברחבי העולם. מדי יום, נלגמות 1.1 מיליארד כוסות תה ליפטון בכל העולם! (כ- 20% מתצרוכת התה העולמית).
קרדיטים: משרד פרסום: JWT
מנהל קריאטיב: יורם דמבינסקי
ארט דירקטורית: הילה שאלתיאלי
קופירייטר:בועז הלחמי
מפיקה:שרון בן דוד
מנהל לקוחות:יואב מגל
תקציבאית:מאיה סלומון
בית פוסט פרודקשן: JCS
יוניליוור ישראל:
מנהלת שיווק מותגים בינ"ל - פיונה גייל
מנהלת תחום מותגים בינ"ל: איילת רוזן-ישראלי
מנהלת מותג ליפטון: עמית מאיר