X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם "הדסה אופטימל"
▪  ▪  ▪

"הדסה אופטימל" המרכז לאסטתיקה ואיכות חיים של ביה"ח הדסה, חתם בימים אלו הסכם עם קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים במסגרתו יעניק התחום לרפואת ספורט של "הדסה אופטימל" ליווי רפואי מקצועי צמוד לשחקני הקבוצה. היקף ההסכם מוערך בכ-1.5 מיליון שקל.
פרופ' שלמה מור יוסף, מנכ"ל "הדסה" מציין כי "הדסה אופטימל" הוקם כמיזם של ביה"ח הדסה על-מנת לתת פתרון רב תחומי ברמה הרפואית הגבוהה ביותר. כחלק מהמרכז הוקם התחום לרפואת ספורט שתודות לרמתו הגבוהה הוא מסוגל לתת מענה מושלם לספורטאים מקצוענים כמו גם לספורטאים חובבים ולכל אדם העוסק בספורט כחלק מדגרת חייו.
בית"ר ירושלים הינה הקבוצה הראשונה בישראל אשר תהנה מליווי רפואי - מדעי צמוד ושחקני הקבוצה ייהנו מטיפול של צוות רפואי ופרה-רפואי מהשורה הראשונה: רופאי ספורט בכירים ומנוסים, אורטופדים מומחים בתחומים שונים (ברכיים, קרסוליים, גב, כפות רגליים ועוד), פיזיוטרפיסטים בעלי ניסיון בפציעות ספורט, פיסיולוגים של המאמץ, תזונאי ספורט, מומחים לביו מכניקה בספורט ופסיכולוגים.
רוני קאופמן, מנכ"ל "הדסה אופטימל", מציין כי ספורט מקצועי מחייב מערכת תמיכה רפואית חזקה ומקצועית שמטרותיה הן מניעת/הפחתת פציעות ומחלות, מתן מיידי של אבחנה מדוייקת וטיפול מהיר, חזרה מהירה וטובה לפעילות לאחר פציעה/מחלה ושיפור יכולת ביצוע פיסית ומנטלית.
קאופמן מוסף כי שחקני הקבוצה יעברו בדיקות ומעקבים במהלך כל העונה ויקבלו טיפול VIP של טובי המומחים של "הדסה אופטימל" תוך שימוש גם בשירותי הרפואה המשלימה של המרכז.
קאופמן מציין עוד שלפי ההסכם למאמן ולשחקני הקבוצה יוצמד רופא ספורט מרכז שילווה את הקבוצה החל מהבדיקות הטרום עונתיות ולאורך כל העונה. המערך הרפואי הצמוד לקבוצה יכלול רופאים בתחומים שונים ולכל שחקן בנבחרת הבוגרת ובנוער יפתח תיק רפואי ב"הדסה אופטימל" שם ירוכזו כל נתוני הספורטאי, דפי מעקב ותוצאות כל בדיקה, בירור או טיפול שיבצע. הליווי יכלול בדיקות טרום עונה ומעקב לאורך העונה והצוות הרפואי של "הדסה אופטימל" יעמוד לרשות השחקנים ככל שיידרש.
קאופמן מסר כי בכוונת "הדסה" לחתום הסכמים נוספים עם קבוצות ספורט בעתיד הקרוב. "הדסה אופטימל" הינו המרכז הראשון והיחידי הנותן מענה לכל סוגי הטיפולים לאיכות חיים וספורט כמו מזוטרפיה, אוסטאופטיה, היפנוזה, רפלקסולוגיה ועוד טיפולים רבים אחרים.
מנהל השיווק של ביה"ח "הדסה", מר אמתי רותם, מסר כי הדסה מטפלת בפגיעות ספורט שנים רבות ורכשה ניסיון רב בתחום. מר רותם ציין כי הדסה רכשה ציוד ייחודי ומתקדם לספורטאים, שיאפשר לבצע את הביקורות המתקדמות והמקצועיות ביותר.

תאריך:  02/01/2006   |   עודכן:  02/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il