אודיו-מדיק ואודיופון עלו לראשונה בקמפיין פרסומי רחב היקף מסוגו והיקפו למכשיר השמיעה החדש והטוב ביותר בעולם "המטריקס" שהגיע בימים אלה לישראל.
אהוד לב - רן מנכ"ל חברת אודיו - מדיק: "אחת מהמטרות המרכזיות של הקמפיין היא ליצור מודעות גבוהה יותר לפתרונות העומדים בפני לקויי השמיעה, אשר מהווים כמעט כ-10% מאוכלוסיית מדינת ישראל. הקמפיין מנסה גם להתמודד עם הסטיגמות הכרוכות בירידה בשמיעה".
חברות אודיו-מדיק ואודיופון העוסקות למעלה מ-25 שנה בשיקום שמיעה באמצעות מכשירי שמיעה והן בין החברות הגדולות והותיקות בתחום מכשירי השמיעה בישראל. עלו לראשונה בקמפיין פרסומי רחב היקף מסוגו והיקפו למכשיר השמיעה החדש הטוב ביותר בעולם "המטריקס" המגיע בימים אלה לישראל.
זהו הקמפיין הפרסומי הראשון בארץ למכשירי שמיעה בהיקף כה נרחב.
אהוד לב - רן מנכ"ל חברת אודיו - מדיק מסר כי: "אחת מהמטרות המרכזיות של הקמפיין היא ליצור מודעות גבוהה יותר לפתרונות העומדים בפני לקויי השמיעה, אשר מהווים כמעט כ-10% מאוכלוסיית מדינת ישראל. הקמפיין מנסה גם להתמודד עם הסטיגמות הכרוכות בירידה בשמיעה".
מסע הפרסום הופק באמצעות משרד הפרסום בוקאי - שני וילווה בסיסמא "פיצחנו את הקוד לבעיות השמיעה שלך". הקמפיין כולל מודעות בעיתונות היומית, המקצועית ובמגזינים השונים. יחסי ציבור: חנן זיסו - ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור.