ברגר קינג ישראל זורמת עם המתענגים על הבשר ומשיקה את ארוחת הוופר הגדולה ביותר המוגשת כיום ברשתות המזון המהיר בישראל. הארוחה - "קינג סייז טריפל וופר", כוללת שלושה המבורגרים עסיסיים בתוך לחמנייה אחת עם ירקות ורטבים במגוון רחב של טעמים, וכל זה בתוספת צ'יפס ענק ושתייה ענקית. מחירה של תאוות הבשרים המשולשת הזו הוא 42.90 שקלים.
החלטתה של ברגר קינג ישראל להשיק את ארוחת הענק הייחודית, התקבלה על בסיס ממצאי מחקר מקיף שנערך בקרב קהל היעד של הרשת (גילאי 21-40) ולפיו לקוחות ברגר קינג מבקשים להתענג בגדול על טעמו של הוופר ואינם מוכנים להשלים עם אופנות ה"בריאות" למיניהן, שיש מי שמנסה לקדם: "צאו לי בבקשה מהלחמניה", "אני נכנס לברגר קינג כי אני רוצה את הוופר שלי הכי גדול והכי עסיסי שרק אפשר. חסות - שיאכלו הדוגמניות", "הוופר עושה לי טוב ואני ממש לא מתכוונת להתנצל על כך", אלו הן אך מקצת מהאמירות המשקפות את רצונם של לקוחות הרשת להתענג על הוופר.
בהנהלת ברגר קינג ישראל מוצאים בדברים הללו, מתברר, הרבה מאוד טעם. בנוסף, לארוחת "קינג סייז טריפל וופר", מציעה רשת ברגר קינג ארוחת ענק בוורסיה נוספת : ארוחת "קינג סייז דאבל וופר" הכוללת שני המבורגרים עסיסיים בלחמנייה עם ירקות ורטבים במגוון רחב של טעמים, בתוספת צ'יפס ענק ושתייה ענקית. מחירה של ארוחת ענק זו הוא 39.90 שקלים.
השקת ארוחות הענק החדשות של ברגר קינג מלווה בקמפיין פרסומי בהיקף של כ- 300,000 דולר. הקמפיין מעורר התאבון מתמקד בתצלומי תקריב חושניים של ה"קינג סייז טריפל וופר" ובפרסומים במסעדות מציעה הפרזנטורית של ברגר קינג, מירי בוהדנה, לכל אחד לבחור את הגודל שלו.
הקמפיין, עדיין, מבית היוצר של ראובני פרידן - משרד הפרסום היוצא של "ברגר קינג" יעלה בערוצי הטלוויזיה המסחריים (2, 10 ו-24) ובבתי הקולנוע.