חברת רקיט בנקיזר, משווקת מותג הכביסה "קולון" , משיקה חידוש מהפכני בתחום המוצרים לכביסה - "קולון 2 ב-1".
לראשונה, מוצע שילוב של נוזל כביסה ומרכך כביסה - במוצר אחד.
מדובר על פיתוח של חברת רקיט בנקיזר העולמית, אשר ישראל הינה המדינה הראשונה להשקתו בעולם תחת המותג קולון.
לדברי ערן תור, מנכ"ל רקיט בנקיזר: "מצאנו כי הצרכנית הישראלית מחפשת גם בתחום הכביסה פתרונות של נוחות. קולון 2 ב-1 משלב את יכולת הניקוי של קולון, עם ערך מוסף של רכות וניחוח וייחודי מול כל אלטרנטיבה קיימת מעולם המרככים או הכביסה. אנו מאמינים כי בכך תיווצר קטגוריה חדשה בעולם הכביסה אשר תתיצור צמיחה בתחום הכביסה כפי שהצלחנו לעשות בקטגוריות אחרות".
מותג קולון מסיים את 2005 עם נתח שוק של 14%, גידול של 3 נקודות משנת 2003. החברה צופה כי בעקבות ההשקה יתפוס המוצר 7% משוק אבקות ונוזלי הכביסה.
"קולון 2 ב-1" מוצע ב-2 ניחוחות - טיפות טל ופרחי שדה, ויוצע במחיר אטרקטיבי של 34.99 שקל לאריזת 3 ליטר.
קמפיין
השקת "קולון 2 ב-1" תלווה בסרטון טלוויזיה המראה משפחה שמתעוררת בכל בוקר ל"בעית גם וגם", שמוכרת לרובנו -
הילד רוצה את הכריך לבי"ס גם עם שוקולד, וגם עם חומוס
הילדה רוצה גם קוקיות וגם קשת ילד רוצה גם תחפושת וגם פיג'מה וגם האמא, שרוצה גם וגם, מקבלת את הפיתרון המושלם - גם נוזל כביסה וגם מרכך.
הקמפיין יכלול טלוויזיה, עיתונות ופעילות בנקודות המכירה.
הסלוגן : ניקיון שרואים - רכות שמרגישים.
היקף ההשקעה בקמפיין: 2 מיליון שקל.
משרד פרסום: יורו-צרפתי.