X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם "רקיט בנקיזר"
▪  ▪  ▪

חברת רקיט בנקיזר, משווקת מותג הכביסה "קולון" , משיקה חידוש מהפכני בתחום המוצרים לכביסה - "קולון 2 ב-1".
לראשונה, מוצע שילוב של נוזל כביסה ומרכך כביסה - במוצר אחד.
מדובר על פיתוח של חברת רקיט בנקיזר העולמית, אשר ישראל הינה המדינה הראשונה להשקתו בעולם תחת המותג קולון.
לדברי ערן תור, מנכ"ל רקיט בנקיזר: "מצאנו כי הצרכנית הישראלית מחפשת גם בתחום הכביסה פתרונות של נוחות. קולון 2 ב-1 משלב את יכולת הניקוי של קולון, עם ערך מוסף של רכות וניחוח וייחודי מול כל אלטרנטיבה קיימת מעולם המרככים או הכביסה. אנו מאמינים כי בכך תיווצר קטגוריה חדשה בעולם הכביסה אשר תתיצור צמיחה בתחום הכביסה כפי שהצלחנו לעשות בקטגוריות אחרות".
מותג קולון מסיים את 2005 עם נתח שוק של 14%, גידול של 3 נקודות משנת 2003. החברה צופה כי בעקבות ההשקה יתפוס המוצר 7% משוק אבקות ונוזלי הכביסה.
"קולון 2 ב-1" מוצע ב-2 ניחוחות - טיפות טל ופרחי שדה, ויוצע במחיר אטרקטיבי של 34.99 שקל לאריזת 3 ליטר.
קמפיין
השקת "קולון 2 ב-1" תלווה בסרטון טלוויזיה המראה משפחה שמתעוררת בכל בוקר ל"בעית גם וגם", שמוכרת לרובנו -
הילד רוצה את הכריך לבי"ס גם עם שוקולד, וגם עם חומוס
הילדה רוצה גם קוקיות וגם קשת ילד רוצה גם תחפושת וגם פיג'מה וגם האמא, שרוצה גם וגם, מקבלת את הפיתרון המושלם - גם נוזל כביסה וגם מרכך.
הקמפיין יכלול טלוויזיה, עיתונות ופעילות בנקודות המכירה.
הסלוגן : ניקיון שרואים - רכות שמרגישים.
היקף ההשקעה בקמפיין: 2 מיליון שקל.
משרד פרסום: יורו-צרפתי.

תאריך:  04/01/2006   |   עודכן:  04/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il