X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סלקום
▪  ▪  ▪

קר בחוץ, אפור ויורד גשם, אין חשק לצאת - סלקום שמחה לחמם לכם את החורף ומשיקה החל מאמצע ינואר ועד ה-31 במרס, את "חורף חם בסלקום". בכל יום שלישי, כל המדינה יושבת בבית וצופה ללא תשלום בסרטים מרשת בלוקבסטר. אתה רוצה סרט מתח, את אוהבת קומדיות - אין בעיה - תוכלו לקחת שני סרטים יחד ולראות מה שאתם רוצים.
עם העלייה ברכישת מערכות קולנוע ביתי, ניכר גידול רב בצפייה בסרטים בבית. בעונת החגים האחרונה, ביקרו למעלה מ-200,000 לקוחות ברשת בלוקבסטר, הושכרו כחצי מיליון סרטים, מספרים המהווים עליה של 20% לעומת עונת החגים הקודמת.
יפעת קרני, מנהלת קשרי לקוחות בסלקום: "סלקום ממשיכה לחשוב על לקוחותיה ולהפתיע אותם. 600,000 מלקוחות סלקום נהנו מ"אהבה מהסרטים" וקיבלו כרטיס מתנה לסרט על חשבוננו בימי חמישי במשך כל השנה החולפת. עכשיו, עם בוא החורף, כבר לא צריך יותר לעזוב את הבית, אפשר להישאר עם המשפחה בחדר המחומם ולצפות בסרטים. שווי ההטבה ללקוח הוא יותר מ-550 שקלים למשך 3 החודשים".
- איך מקבלים את כרטיס המבצע?
לקבלת כרטיס המבצע "חורף מהסרטים" יש להירשם באופן חד פעמי באתר סלקום או בשיחת חינם לכוכבית 363 מהסלקום. הלקוח מקבל קוד אישי, באמצעותו הוא יכול לגשת ל-10 נקודות שירות נבחרות של סלקום בפרישה ארצית בירושלים, חיפה, רמת-גן, באר-שבע, הרצליה, כפר-סבא, חולון, פתח-תקווה, ראשל"צ ונתניה או ל-12 סניפי בלוקבסטר ולקבל כרטיס מגנטי המאפשר מימוש ההטבה בכל שבוע.
- איפה ניתן לשכור את הסרטים?
את הסרטים, גם DVD וגם וידיאו, ניתן לשכור בכל הסניפים והוידאומטים של רשת בלוקבסטר בהצגת כרטיס המבצע. לרשת בלוקבסטר 236 וידיאומטים ו-12 סניפים בכל הארץ - כך שתמיד תוכל למצוא סרטים בנקודה הקרובה אליך.
- למי מיועדת המתנה?
כל לקוחות סלקום הפעילים, הן פרטיים והן עסקיים יכולים ליהנות מהמבצע. גם לקוחות טוקמן עם יתרה של לפחות 30 שקלים יכולים לקבל סרטים במתנה. המבצע מותנה ברישום מוקדם ובכפוף לתנאים המקובלים ברשת בלוקבסטר. ניתן לשכור סרטים לתקופת ההשכרה המקובלת בהתאם לסוג הסרט, בהצגת תעודת זהות ומספר כרטיס אשראי לפיקדון.
- עד מתי ימשך המבצע?
המבצע מתוכנן להימשך כל החורף, עד 31.3.06.
על אודות בלוקבסטר
בלוקבסטר ישראל, הינה זיכיון של חברת בלוקבסטר העולמית, רשת הוידאוסטור'ס הגדולה בעולם. בארץ, לרשת 12 סניפים ו-236 וידאומטים הפועלים תחת המותג בלוקבסטר ומציעים לקהל הרחב את מגוון הסרטים והמשחקים הגדול והחדיש ביותר. סניף בלוקבסטר הראשון בארץ נפתח ברמת-גן בשנת 1995 ומאז הרשת משרתת עשרות אלפי לקוחות מדי חודש. בסניפים ובוידאומטים של רשת בלוקבסטר ניתן למצוא להשכרה מבחר רחב של הסרטים החמים ביותר.
הסניפים והוידאומטים של רשת בלוקבסטר הפרושים בכל רחבי הארץ, מאפשרים לכל לקוח ליהנות מחוויית הבידור בכל נקודה הקרובה למקום מגוריו.

תאריך:  04/01/2006   |   עודכן:  04/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il