תקציב הפרסום של תמיר פישמן, בהיקף של כמיליון דולר, נמסר לגלר נסיס.
תמיר פישמן הנו בית ההשקעות מהמובילים בשוק ההון בישראל המנהל כשני מיליארד שקל.
שוק ההון הנו אחד השווקים הצומחים ביותר מבחינת הפעילות השיווקית והתקשורתית בשנים האחרונות.
לאור הרפורמות שנעשו והמשך יישומן בשנים קרובות צפוי שוק ההון לעבור מהפכה צרכנית משמעותית.
תמיר פישמן נערך לקראת התחרות העתידית ובימים אלה בונה בשיתוף משרד הפרסום גלר נסיס אסטרטגיית מותג ותוכנית תקשורת חדשה.
איריס אמיד, מנהלת השיווק של תמיר פישמן, ציינה כי "בחרנו בגלר נסיס בשל היכולת שלו לשלב בין ראייה אסטרטגית ותוצרים הקריאטיביים יוצאי דופן".