X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת קלוגס
▪  ▪  ▪

חברת קלוגס, יצרנית דגני הבוקר מספר 1 ומביאת בשורת הבריאות לצרכני הדגנים, תעלה מחר ה-16 לינואר 2006, בקמפיין ייחודי במטרה להגביר את צריכת הדגנים המלאים. עלות הקמפיין, שימשך כחודש וחצי ויכלול מודעות בעיתונות הארצית ובמגזינים, פעילות קד"מ ומבצעים אטרקטיביים ברשתות השיווק, נעמדת בכחצי מיליון שקל.
    במחקר שערכה חברת קלוגס העולמית, עלה כי אכילת דגני בוקר קלוגס אול בראן במשך 14 יום תורמת להרגשת בריאות וחיוניות. בהתבסס על מחקר זה, קלוגס יוצאת באתגר "תוך שבועיים תרגישו נפלא" המזמין את הצרכנים לאכול מנה יומית של קלוגס אול בראן במשך שבועיים, לתת לגוף ליהנות מכל יתרונות הדגנים המלאים ולהרגיש פחות נפוחים, פחות כבדים ופחות עייפים. במידה שהצרכנים לא הרגישו כך, מתחייבת חברת קלוגס להחזיר את כספם
  • .
בדרך זו, מבקשת חברת קלוגס לעודד את הצרכנים להגדיל את צריכת הדגנים המלאים, אשר תביא בסופו של דבר להקלה על אותן תופעות שליליות הקשורות בצריכה בלתי מספקת של סיבים תזונתיים (עצירות, נפיחות, כבדות ועייפות).
סדרת דגני קלוגס אול בראן כוללת ארבעה מוצרים:
קלוגס אול בראן פלקס - דגנים מחיטה מלאה, מועשרים בסיבים תזונתיים
קלוגס אול בראן צימוקים - דגנים מחיטה מלאה מועשרים בסיבים תזונתיים, בתוספת צימוקים
קלוגס אול בראן פרוט נ' פייבר - דגנים מחיטה מלאה בתוספת פירות מפנקים
קלוגס אול בראן פלוס - דגני סובין עשירים במיוחד בסיבים תזונתיים
הקמפיין הופק על-ידי משרד הפרסום JWT בהתאמה לאסטרטגיה העולמית של "קלוגס אול בראן".
קרדיטים:
מנהל קריאטיב ראשי: יורם דמבינסקי
ארט דירקטור: הילה שאלתיאלי
קופירייטר: בועז הלחמי
מנהל לקוחות: יואב מגל
תקציבאית: מאיה סולומון
  • בכפוף לתקנון המבצע הנמצא במשרדי החברה.

תאריך:  15/01/2006   |   עודכן:  15/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il