בית ההשקעות "כוון", המתמחה בניהול קרנות נאמנות בחו"ל, בחר באייל פלד ("מסע עולמי"), להוביל את הקמפיין הפרסומי - שיווקי של החברה, לשנת 2006.
בית ההשקעות "כוון", שהוקם בשנת 1996, מנהל 6 קרנות נאמנות ועיקר התמחותו - קניית קרנות נאמנות בשווקים הבינלאומיים.
אומר מנכ"ל "כוון", בני מוזס: "החלטנו לצאת השנה בקמפיין פרסומי, לאור התוצאות המרשימות שהשיגו הקרנות שלנו ב - 3 השנים האחרונות. בניגוד לאחרים, אנחנו סבורים שבית השקעות נבחן ברצינותו ובתשואות שהוא משיג ללקוחותיו - רק לאורך זמן".
דני ליבוביץ, מנכ"ל משותף ב - FORMEDIA: "בחרנו באייל פלד כפרזנטור של בית ההשקעות כוון, מכיוון שהוא, יותר מכל אחד אחר, מבטא את הערכים שכוון משדרת ללקוחותיה ולציבור, קרי: מומחיות וידע רחב ברחבי העולם, אמינות, רצינות ותחושת ביטחון".
סיסמת הקמפיין נגזרת מדמותו של פלד האומר: "יש כאלה שמבינים בחו"ל אפילו יותר ממני". הקמפיין, בהשקעה של 150,000 דולר, יעלה לאוויר היום (יום ראשון), ויכלול תשדירי חסות בטלוויזיה, שילוט חוצות, מודעות בעיתונים ופרסום באינטרנט.