X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת קוקה-קולה
▪  ▪  ▪

חברת קוקה-קולה ועובדיה במרחב אילת השיקו בימים אלה גן משחקים אקטיבי באילת, בהשקעה של כ-200,000 שקל. פעילות זו בוצעה כחלק מהאסטרטגיה העסקית של החברה "להפוך את העשייה למען הקהילה לאחד מעמודי התווך של פעילותה.
פעילותה של חברת קוקה-קולה למען הקהילה מנוהלת כחלק מאסטרטגיה כוללת הנקראת Coca-cola active - "יש טעם לחיים אקטיביים" שמטרתה קידום אורח חיים אקטיבי. יעד זה נבחר לאחר סידרה של מחקרים שהצביעה על העובדה, כי כיום ילדים ובני נוער עוסקים פחות ופחות בפעילות אקטיבית. על-רקע זה נטלה חברת קוקה-קולה על עצמה את המשימה לעודד בקרב בני נוער וילדים, קיום של אורח חיים אקטיבי.
פעילותה הקהילתית של חברת קוקה-קולה באילת התאפשרה הודות לשיתוף פעולה בין סניף קוקה-קולה באילת בעיר לבין גורמים בכירים בעיריה. הפעילות שנאמדת, כאמור בכ - 200,000 שקל בוצעה על-ידי עובדי סניף אילת של חברת קוקה-קולה ונעשתה על חשבון יום עבודתם. הפעילות כללה פיתוח תשתיות, גינון, הצבת מתקני משחק אקטיביים, פינות ישיבה והצללה, התקנת אשפתונים וברזיות, מערכת תאורה ועוד.
האזור שנבחר לטובת הפרויקט הינו גן ציבורי ברחוב מלכית (בניין 5206) סמוך לבתי הספר "אורים" ו"ימין הרצוג", השיקול שהנחה את בחירת המקום היה אזור בו מתגוררות משפחות צעירות עם ילדים קטנים, שיוכלו להנות מחווית העיסוק בפעילות גופנית.
בסיום הפעילות נערך טקס חגיגי לחנוכת הגן במעמד ראש עיריית אילת, מר מאיר יצחק הלוי, מנכ"ל חברת קוקה-קולה ישראל, מר איציק תמיר, חברי מועצת העיר וסמנכ"לים בכירים בחברה.
מאיר יצחק הלוי ראש עיריית אילת: "אני מברך את את חברת קוקה-קולה על רגישותה לצורכי הקהילה המקומית. פרויקט הגן האקטיבי תואם את מטרותיה של עריית אילת שחרטה על דגלה טיפוח פני העיר תוך הקפדה על איכות חיי התושבים. באילת הקהילה יודעת לא רק לקבל אלא גם להחזיר".
איציק תמיר, מנכ"ל קוקה-קולה ישראל: "אני נרגש מהתגובות החמות של תושבי העיר שלמענם אנו שמחים לפעול מכל הלב. אנו מאמינים כי תרומה לקהילה לא מסתכמת רק בלתת אלא חובתנו להיות שותפים ומעורבים בקהילה עצמה, ולפיכך אני גאה במסירות היוצאת דופן של עובדי סניף אילת של החברה בהירתמותם לפרויקט הקמת הגן שנעשה על חשבון יום העבודה שלהם.אני תקווה כי הגן האקטיבי באילת יעודד את העיסוק בפעילות גופנית בקרב ילדי העיר".
פרויקט "הגנים האקטיביים"-רקע:
הפעילות הקהילתית העיקרית של קוקה-קולה מתרכזת בהקמת "הגנים האקטיביים" - גני משחקים ומגרשי ספורט בישובים שונים הפזורים בכל רחבי מדינת ישראל. מתחמים אלה מעניקים לילדים את חווית העיסוק בפעילות גופנית. על-מנת לעודד את הילד החוזר מביה"ס לנהל מחוץ לבית פעילות אקטיבית, במסגרת נאותה ובטוחה, בחרה קוקה-קולה להקים ולטפח את גני המשחקים ומגרשי הספורט השכונתיים.
הקמת "גן אקטיבי" שכזה כוללת הצבת מתקני משחק אקטיביים, טיפוח מראהו הכללי של הגן כולל הנוי, סלילת שבילים, הצבת ספסלים ואשפתונים, התקנת ברזיות, מערכת תאורה ועוד - הכל בהתאם לתקנים הנהוגים במדינת ישראל.
הפעילות מתבצעת על-ידי עובדי החברה המתנדבים לשם כך, ועושים זאת על חשבון יום עבודה. לקוקה-קולה שמונה מרחבי הפצה מצפון ועד דרום וכל מרחב שכזה מקדם פרויקט באחד הישובים הקרובים לו.
בשני ישובים, מגדל העמק וטייבה, כבר הושלם הפרויקט, שבוצע בשיתוף פעולה בין עובדי קוקה-קולה והקהילה המקומית. בין שותפיה הקהילתיים של קוקה-קולה נמנים ציונות 2000, פרויקט שיקום שכונות של משרד הבינוי והשיכון, עיריות שונות וכן עובדי החברה עצמם המוזמנים להעלות הצעות להקמת "גנים אקטיביים" הממוקמים באיזור מגוריהם.

תאריך:  18/01/2006   |   עודכן:  18/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il