פרוקטר אנד גמבל משקיעה 4.8 מיליון שקל בפעילות שיווקית לוולה, מובילת קטגוריית צבעי השיער בישראל. הפעילות תלווה בקמפיין פרסום, שצולם בישראל תחת הכותרת: "מה צבע מצב הרוח שלך היום?". כמו כן, לרגל ההשקה הובאה ארצה תוכנת מחשב שתוצב ברשתות השיווק המובחרות ובנקודות המכירה, במסגרתה יוכלו הצרכניות לראות עצמן בצבעי שיער שונים ולקבל המלצה לצבע הרצוי בהתאם לבחירתן.
הקמפיין שצולם לראשונה בארץ למותג הצעיר והאופנתי "ויוה" של וולה, יעלה בטלוויזיה ובעיתונות תחת הקונספט: "מה צבע מצב הרוח שלך היום?". מובילת הקמפיין, הדוגמנית אלה מילשטיין, מציגה שלושה מצבי רוח שונים (רומנטית, אלגנטית ופרועה) ואת צבע השיער המתאים למצב הרוח.
איזבל סקאי, מנהלת תחום השיער בפרוקטר אנד גמבל מוסרת: "מוצרי השיער של וולה, אשר הצטרפו לפעילות של פרוקטר אנד גמבל בישראל בחודש יולי השנה, יהוו מנוע צמיחה עיקרי של פרוקטר בשוק השיער. זהו צעד נוסף להמשך חיזוק המובילות של וולה בתחום צבעי השיער (47% נתח שוק כמותי נילסן, נוב' 05) בכוונתנו להוביל את שוק צבעי השיער באמצעות חדשנות מוצרית העונה על צרכי השיער הישראלים, רענון סדרות קיימות והשקעה בפעילות שיווקית נרחבת".
הקמפיין, שהופק על-ידי משרד הפרסום גלר נסיס, יעלה לאוויר באמצע ינואר בטלוויזיה ובעיתונות ויתוקשר בפעילות קד"מ אינטנסיבית, על-ידי חברת פרומרקט, ברשתות השיווק, באמצעות תוכנת מחשב המזהה את צבע השיער של הצרכנית ומתאימה לו את הגוונים הרצוים האפשריים עבורו.
על צבעי השיער של "ויוה"
"ויוה" הינו מותג צעיר ואופנתי המאופיין בסדרת צבעי שיער עזים ומלאי חיים לנשים שאוהבות להביע את אישיותן. "ויוה" הינה ערכת צבע הכוללת, בין היתר, בקבוק של "מחייה צבע" (Color Vitalizer) הייחודי לסדרה. הסדרה מתאפיינת בצבעים אופנתיים המעניקים לשיער ברק וחיוניות.
נתחי שוק
על-פי נתוני נילסן לדצמבר 2004 (כספי), מגלגל שוק צבעי השיער 68 מיליון שקל בשנה. את קטגוריית צבעי השיער בישראל, מובילה וולה עם נתח שוק של 47% (כמותי). שחקנים נוספים בתחום הם לוריאל עם נתח של 18%, נטורל פורמולה ואינדולה עם נתח שוק של 13% כל אחת.
סמנכ"ל קריאייטיב: רוני שניידר
מנהלת קריאייטיב: מירב קורן
ארטדיירקטור: מיקי תורג'מן
קופירייטר: יאיר זיסר
מנהלת אשכול לקוחות: כומי כרמון
תקציבאית: אסנת פנקובסקי
פלנר: אבנר פרלמוטר
בימאית: שירי שחר
חב' הפקה: ישי הדס בע"מ