X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מבשלות בירה ישראל
▪  ▪  ▪

מבשלות בירה ישראל עולה בקמפיין פרסום חדש למותג בירת הפרימיום סטלה ארטואה, באמצעות משרד הפרסום, שלמור אבנון עמיחי, בהשקעה של כ-3.5 מיליון ש"ח.
הקמפיין יעלה בטלוויזיה, קולנוע, עיתונות ושלטי חוצות , ויושק תחת הסיסמא: Perfection has its Price.
לבירת הפרימיום סטלה ארטואה כללים ברורים למזיגה והגשה נכונה. הסרטון, באורך של 60 שניות, צולם בחו"ל ומתאר את ניסיונותיו של ברמן ברכבת למזוג, בצורה מושלמת, את הבירה סטלה ארטואה עבור הלקוח. סרטון זה הינו הסרטון הייחודי של המותג שעלה בברייק הזהב בגמר כוכב נולד 2005.
הסרטים של סטלה ארטואה בעולם ידועים כארוכים במיוחד, ומשדרים איכות מקורית ויוצאת דופן. הקמפיין החדש מחדד את ערכי מותג סטלה ארטואה כבירה יוקרתית, תחת הסיסמא "לשלמות יש מחיר".
אמיר יפרח, מנהל השיווק של מבשלות בירה ישראל: "סטלה ארטואה הינה מותג בירה מהמובילים בעולם: הצלחתו הגדולה מתרכזת בעיקר באירופה ושיאה באנגליה שם הוא מספר אחת במכירות.
מטרת מבשלות בירה ישראל, למצב את סטלה ארטואה כבירת הלאגר היוקרתית ביותר בישראל, ולהגיע לנתח שוק של 5% משוק הבירה המקומי בתוך 4 שנים.
המותג סטלה ארטואה מייצר סרטים המתארים בצורה הטובה ביותר את מהות 'לשלמות יש מחיר', והדבר בא לידי ביטוי גם באורך הסרט. הקמפיין החדש מתאים למהלך השיווקי של סטלה ארטואה בחו"ל, וממצבה כבירה יוקרתית ואיכותית".
נירית מיטל, מנהלת מותג סטלה ארטואה: "סטלה ארטואה נמנית בין הבירות הנמכרות ביותר בעולם. לא מדובר במותג בירה פשוט, אלא בבירה פרימיום, שתהליך הכנתה סודי ומורכב. הקמפיין מדגיש את איכות הבירה, עקרונות המזיגה המושלמת ואת צביונה השונה ממותגי הבירה האחרים."
סטלה ארטואה היא בירת פרימיום, בעלת טעם וצביון מיוחד, שניתן לזיהוי בקלות. בשנת 2004 היתה לבירה הנמכרת ביותר באנגליה לשנת 2004, והחמישית במכירות עולמיות.
שוק בירות סופר פרימיום בישראל נמצא בתנופה אדירה בתקופה האחרונה. בשנת 2004, חל גידול של 25% במכירות בירות סופר פרימיום.
מבשלות בירה ישראל
מבשלות בירה ישראל, בבעלות החברה המרכזית למשקאות ("קוקה קולה"), היא אחת משתי שחקניות המפתח הבולטות בשוק הבירה המקומי.
החברה חולשת על למעלה מ-35% מהשוק, ומשווקת מותגי ענק כגון קרלסברג, טובורג, גינס, סטלה ארטואה ועוד.
על-פי נתוני סטור-נקסט לשנת 2004, זינק נתח השוק של מב"י ב-5% בקטגוריית הבירה מ-29.8% ב-2003 ל-34.8% ב-2004, כאשר ברבעון הראשון של 2005 הגיע נתח השוק ל-37.8% לעומת 33.3% בתקופה המקבילה אשתקד (רבעון ראשון 2004).
קרדיטים - משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי/Y&R:
- מנהל קריאייטיב ראשי: גדעון עמיחי
- מנהל קריאייטיב: צור גולן
- צוות קריאייטיב: עמית גל, יניב אביטל, אורן ורמוס, גלית עטיה.
- פלנינג: יהורם דוידי , טלי קשטן
- סופרוויזר: אדם אבנון.

תאריך:  25/01/2006   |   עודכן:  25/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il