X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטען נס ישראל
▪  ▪  ▪

יואב צור, 45, מונה לסגן נשיא בכיר למגזר הפיננסי ולפיתוח עסקי בנס ישראל. במסגרת התפקיד החדש ירכז צור במטה החברה את תחומי הבנקאות, האשראי ושוק ההון ואת הפיתוח העסקי של נס בישראל. בתפקידו הקודם שימש צור כסמנכ"ל לקוחות אסטרטגיים בנס ועסק בפיתוח העסקי של מיקור החוץ בישראל ובאירופה.
צור מוסמך במינהל עסקים ובעל תואר ראשון במתמטיקה ומחשבים. הצטרף לחברת נס בשנת 2002. לפני כן עבד בחברות IBM ותדיראן מערכות מידע. בין היתר כיהן צור כסמנכ"ל ומנהל פעילות האאוטסורסינג של יבמ בישראל וכיו"ר דירקטוריון בחברת "אזימוט תעשיות תוכנה" בשנים.
שחר אפעל, נשיא נס ישראל, אמר כי מינוי של יואב צור הנו חלק מהתפיסה הארגונית הכוללת של נס, הרואה בכל נקודת זמן שני מימדים - המימד הרוחבי של פתרונות וסוגי השירותים של נס אל מול המימד הורטיקאלי של מגזרי השוק וצרכיו. "מינויו של יואב צור לתפקיד יסייע למנף את יכולותיה של נס במגזר הפיננסי כמובילת שוק שירותי המחשוב בישראל".
יואב צור ציין כי בנס חטיבת בנקאות מתמחה, בניהולה של יפה פרבר, המספקת פתרונות ליבה (Core Banking) ייעודיים למגזר. במקביל, במבנה הארגוני של נס הבנוי על-פי התמחויות מקצועיות וסוגי שירותים, עוסקות למעשה כל הקבוצות העסקיות באספקת שירותים ופתרונות לבנקים ולחברות האשראי: תשתיות, מיקור חוץ, הדרכה, מוצרים, השמת יועצים, בדיקות ועוד. "תפקידי הנו לראות במבט על את צרכי המגזר ולתאם את מאמצי נס באופן שיבטיח מענה מיטבי ללקוחותינו. אנו רואים במגזר הפיננסי מקור צמיחה עיקרי, במיוחד על-רקע הרפורמות האחרונות בשוק ההון, דוח בכר ושינויי הרגולציה והשלכותיהם הטכנולוגיות", הדגיש צור.
אודות נס טכנולוגיות
נס טכנולוגיות (NASDAQ: NSTC) הינה חברה גלובלית המספקת שירותים ופתרונות בתחום המחשוב המיועדים לסייע ללקוחות להשיג ולשמר יתרון תחרותי. נס מתמחה במיקור חוץ וב-offshore, אינטגרציה של מערכות ופיתוח יישומים, תוכנה ויעוץ, אבטחת איכות והדרכה. נס משרתת למעלה מ-500 לקוחות איכותיים במגזר הציבורי והפרטי ומעסיקה מעל 5,900 איש ב-16 מדינות בצפון אמריקה, אירופה ואסיה. לנס למעלה מ-100 שותפים עסקיים ברחבי העולם. פרטים נוספים ניתן למצוא באתר החברה: www.ness.com

תאריך:  29/01/2006   |   עודכן:  29/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il