רשת סטודיו C משיקה סדנאות הגנה עצמית, לנשים ולנערות, ויוצאת לרגל כך בקמפיין פרסומי חדש, שיעלה ב-1 לפברואר.
הקמפיין יתפרס על פני מספר חודשים, בהיקף כספי של מיליון שקל באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס ויכלול שילוט חוצות, הפצת עלוני מידע ודיוור ישיר ללקוחות הרשת וללקוחות פוטנציאליים. בקמפיין יככבו לקוחות סטודיו סי.
הסדנאות הייחודיות להגנה עצמית יועברו בשיטה חדשנית ויעילה ובליווי מכשיר להגנה עצמית, אשר פותח בישראל על-ידי ספיר טל, מומחה בינלאומי לאומנויות הלחימה.
השימוש במכשיר והטכניקה הייחודית להגנה עצמית ניתנים ללמידה באופן מרוכז ובזמן קצר יחסית ויועברו בלעדית בסדנאות שמשיקה רשת סטודיו C.
לדברי סיגל פרוז'נסקי, מנכ"ל רשת סטודיו C, "לנוכח האלימות הגוברת, בחברה הישראלית בכלל וכלפי נשים ונערות בפרט, ראתה לנכון רשת סטודיו C לתת מענה לקהל הנשים, לפתח את התחום ולהעלות את ביטחונן העצמי בכל מקום ובכל שעה משעות היום. חשוב לנו כרשת נשית שכל נערה, חיילת, סטודנטית ואישה תוכל להגן על עצמה ולהרגיש בטוחה בשעת הצורך. לצורך כך חברנו למומחה לאומניות לחימה שפיתח מוצר ושיטה ייחודים להגנה עצמית לנשים תוך התבססות על טכניקות יעילות ביותר בשיטה קלה יחסית שאינה דורשת כוח פיזי רב".
בעקבות החדירה לתחום ההגנה העצמית צופה פרוז'נסקי גידול של כ-%6 במספר הלקוחות של סטודיו C.
קרדיטים:
מנהל אשכול לקוחות- כומי כרמון
סופרוויזירית- מאיה צוראל
תקציבאית- ענבל בן הרוש
מנהל קריאטיב אשכולי- מירב קורן
ארט- מיקי תורג'מן
קופריטירית- עינת אקר