X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רונן הלל רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
- הודעה מטעם פריגת
▪  ▪  ▪

פריגת, המובילה בתחום המיצים והמשקאות מבוססי הפרי, ערכה סקר מיוחד לקראת ט"ו בשבט, באמצעות מכון המחקר מותגים, ממנו עלו תוצאות מפתיעות ביותר.
הסקר, שהקיף 518 מרואיינים, מהווה מדגם ארצי ומייצג של האוכלוסיה הבוגרת דוברת העברית בארץ, בדק האם הישראלים מתכוונים לצאת לטבע ולהשתתף בנטיעות ט"ו בשבט. כמו כן, בדק הסקר איזה עץ פרי היו רוצים לנטוע לקראת ט"ו בשבט.
פריגת יזמה את הסקר כחלק מפעילותה להדגשת ערכי המותג והחיבור לטבע, ולהדגשת נושא הרכיבים הטבעיים, נושא אשר מבדל את מוצרי החברה.
מהסקר עלה כי 31% מהישראלים הצהירו כי הם מתכוונים לצאת לטבע ולהשתתף בנטיעות, 60% מהישראלים לא מתכוונים לצאת לטבע וגם לא להשתתף בנטיעות ו-9% מתכוונים לצאת לטבע אבל לא להשתתף בנטיעות.
כאשר נשאלו המרואיינים בסקר איזה עץ היו מעונינים לשתול, זכה עץ הזית לאחוזים הגבוהים ביותר - 20% ציינו שבכוונתם לנטוע זית.
במקום השני דורג עץ התפוז עם 14% מהאוכלוסיה. 13% ציינו כי יינטעו עץ הדר כל שהוא אחר שאינו תפוז (אשכולית, פומלה, קלמנטינה). עץ לימונים ועץ רימונים זכו ל-10% העדפה, גויאבה 8%, פקאן 7%, עץ ברוש 4%, עץ אורן 3%, חבושים 2%, ותות 1%. 4% מהנשאלים ציינו כי אין להם העדפה.
מפילוח הסקר על-פי מגדר, נשים הצהירו כי בכוונתן לצאת לטבע לנטיעות יותר מגברים (35% לעומת 29%).
מפילוח הסקר על-פי מצב משפחתי עולה כי הורים לילדים יינטעו יותר (38%) לעומת 34% מקרב הגרושים ו-20% מבין הרווקים.
מחלוקה לאזורים, עלה כי תושבי הצפון ייצאו לנטיעות (41%) יותר מאשר תושבי גוש דן (22%) וירושלים (27%).
זיתים התגלו בתור עץ הפרי הפופולארי ביותר לנטיעה: 21% בקרב הגברים ו-19% בקרב הנשים. עוד עלה מהסקר כי גברים מעדיפים לנטוע עצי תפוזים (17%) ולימונים (16%), בעוד נשים יעדיפו עצי פקאן (11%) וגויאבה (11%).
גם מפילוח הסקר על-פי גילאים התברר כי התפוז זכה לאהדה רבה. נטיעת תפוז מועדפת יותר על בני 18-24 (27%) ועל בני 34-25 (27%) וכן על בני 65 ומעלה - 33%. יוצאי הדופן הם בני ה-55-64, אצלם מועדפת נטיעת עץ הלימון (16%).
לרגל ט"ו יוצאת פריגת בימים אלה במבצעים ייחודיים:
הפעילות המיוחדת כוללת מבצע של המותג פריגת סחוט, המציע נטיעות ביתיות לכבוד ט"ו בשבט: קונים 2 ל' סחוט ומקבלים עציץ עם פקעת נרקיס ומצע שתילה במתנה. המבצע בתוקף במהלך חודש פברואר ברשת שופרסל, חצי קופה , ג'מבו, ברשת הריבוע כחול, מגה, סופר סנטר וב-קו-אופ ירושלים.
מבצע נוסף לט"ו בשבט: קונים שני ממוצרי פריגת FREEZE 1.5 ל' ומקבלים ספר מתכונים מהודר במתנה (המבצע בתוקף בשופרסל, למעט שופרסל דיל, קלאב מרקט ובקו-אופ ירושלים).

תאריך:  13/02/2006   |   עודכן:  13/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il