X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעות מטעם דורן תקשורת בע"מ;
א.מ.ת מיחשוב - דויטשה בנק; א.מ.ת מיחשוב - ynet; חברת SAS - וינוקס; SAS - סטייפלס; Volera - Websense; נובל - RSA; בורלנד - פרס Jolt; Powered - ברודויז'ן; מיראפוינט - וסטקון; SAP - חברת ILOG.
▪  ▪  ▪

מדווחת: iPlanet נבחרה על-ידי דויטשה בנק
להרחבת מוצר בילינג אלקטרוני לשוק ה-B2B
א.מ.ת מיחשוב, נציגת iPlanet (ברית Sun-נטסקייפ של חברת המחשבים Sun) מדווחת על הסכם אשר נחתם על-ידי דויטשה בנק עם iPlanet, הסכם אשר נועד להגביר את יכולותיו הגלובליות המקוונות של הבנק לניהול מזומנים.
דויטשה בנק בחר במהדורת ה-B2B של תוכנת BillerXpert, פתרון הבילינג המוביל של iPlanet, כבסיס עבור הדור השני של שירות מערכת ה- B2B הגלובלית שלו להצגת חשבונות ותשלומים (EBPP), הידוע כ-db-eBills. הפלטפורמה הגלובלית המתקדמת החדשה תושק בארה"ב, אירופה ואסיה במהלך המחצית השניה של השנה.
לקוחות ארגוניים שישתמש במערכת db-eBills ייהנו מיתרונות מיידיים, כולל שירות לקוחות משופר ופתרון מחלוקות, עלויות מופחתות, וסבבי גבייה יעילים יותר. מאחר שטכנולוגיית iPlanet מבוססת על סטנדרטים פתוחים, היא תואמת עם מערכות בילינג של ספקי שירות. משתמשים גם ייהנו מרשת שרתים גלובלית המספקת ע"י פתרונות התוכנה של iPlanet וחומרת Sun, תוך הבטחת סקלאביליות, אמינות, אבטחה וזמינות.
"מהדורת ה-B2B של BillerXpert, אשר תוכננה לענות למורכבויות ולהפחית את העלויות של בילינג B2B, מאפשרת הפצה מלאה ואוטומטית של חשבוניות ברחבי ארגון ודרך האינטרנט בסביבה מאובטחת לקבלת אישורים, יישוב מחלוקות, הסכמות ותשלומים" מציין יעקב ולטר, סמנכ"ל מכירות ושיווק, א.מ.ת מיחשוב. יכולות אלה יאפשרו לדויטשה בנק לספק שירותי בילינג מקוונים מקיפים ללקוחות, תוך העמקת הקשרים איתם.
א.מ.ת מיחשוב סיפקה שרת להקמת מסד נתונים
ולאבטחת מידע ל ynet אתר התוכן מקבוצת ידיעות אחרונות
במסגרת הרחבת פעילותה בעיתונות האלקטרונית, סיפקה א.מ.ת מיחשוב שרת להקמת מסד נתונים ל (ynet (www.ynet.co.il אתר התוכן מקבוצת ידיעות אחרונות.
מסד הנתונים של המערכת מבוסס על אורקל, ורץ על שרת SUN רב-מעבדים מסדרת E3500. מספר שרתים נוספים מסדרת שרתי קבוצות עבודה משמשים כשרתי FireWall במערכת. סביבת הפיתוח מצוידת באופן דומה, בקונפיגורציה מקבילה.
"מסד הנתונים מתווסף למערכות נוספות אשר הותקנו על-ידי א.מ.ת מיחשוב במערכות הפורטלים, המבטאות את החדירה העולמית של SUN ליישומי ה- .COM ומבסס את מעמדה של א.מ.ת מיחשוב כספק מוביל בישראל של פתרונות לסביבת האינטרנט", מסר שרגא שחק, מנכ"ל א.מ.ת מיחשוב.
יהודה אשל, מנהל התשתיות ב"ריל-קומרס", החברה שפיתחה את המערכת הטכנולוגית ב ynet מסר כי "הבחירה בתשתית למסד הנתונים נפלה על שרת של Sun, מתוך מחשבה על יציבות הפרויקט, אמינות החומרה ומערכות ההפעלה, והניסיון הרב של אנשי א.מ.ת מיחשוב בישראל בהטמעה שרתי UNIX למערכות קריטיות".
ynet, הוא אתר התוכן הישראלי האמין והמקיף ברשת. האתר, בעריכת יון פדר, מספק לגולש מידע חדשותי בזמן אמת באמצעות מערכת חדשות עצמאית. האתר, שעלה לאוויר לפני כחצי שנה, כולל מגוון ערוצים בהם: חדשות, כלכלה, ספורט, רכב, מחשבים, תיירות, תרבות, דיעות, ואינדקס אתרים.
SAS מספקת מהדורה 8e ללינוקס של תוכנת ה- E-business ו- e-intelligence שלה
חברת התוכנה SAS, המיוצגת בישראל על-ידי מיה מחשבים, החלה באספקת גרסה חדשה של תוכנת ה- E-business ו- e-intelligence שלה,8.2 SAS, למערכת ההפעלה לינוקס. זאת בעקבות הגידול המהיר והשימוש במערכת ההפעלה בצד השרת ודרישת לקוחות לגרסה של SAS עבור לינוקס.
צבי צוייג, מנכ"ל מיה מחשבים, מציין כי אסטרטגיית
הE-business של SAS משיקה היטב עם ערכי הגמישות והאמינות של לינוקס. "לקוחות המריצים SAS על לינוקס, ישלבו את היציבות והביצועים של לינוקס, עם הפתרונות האנליטיים ותומכי ההחלטות של SAS. השילוב מספק סביבה אידיאלית ליצירת E-business, e-intelligence ויישומים אחרים לתמיכה בהחלטות", אומר צבי צוייג.
לקוחות רבים של SAS בעולם כבר משתמשים בלינוקס זה יותר משנה, ומדווחים על התרשמותם מיכולותיה, בעיקר מהשימוש בלינוקס כשרת Web.
SAS נותנת לענקית הציוד המשרדי סטייפלס עוצמה בחיזוי דגמי קנייה של לקוחות
סטייפלס (Staples), חלוצת חנויות הענק לציוד משרדי המבצעת כ-150 מיליון טרנזקציות של לקוחות מדי שנה בחנויות, קטלוגים מודפסים ובאינטרנט, פנתה לחברת התוכנה SAS כדי לתת משמעות לנפח העצום של נתונים הנאספים על-ידה.
בשימוש בתוכנת SAS, המיוצגת בישראל על-ידי מיה מחשבים, יכולה עתה סטייפלס לנטר ולחזות מראש את אופן השימוש של לקוחות בשלושת הערוצים, לנתח הנתונים ולהבין כיצד לקוחות קונים - ואיך הם עוברים מערוץ אחד לאחר.
בתהליך גילו מנהלי סטייפלס, כי לקוחות המשתמשים בכל שלושת הערוצים משקיעים בקניות כפליים זמן מאלה המשתמשים בערוץ אחד בלבד. בעקבות זאת פיתחה החברה תוכניות שיווק הבאות לעודד לקוחות לקנות בכל שלושת הערוצים.
בנוסף לניתוח דגמי קנייה משתמשת סטייפלס בתוכנת SAS לניבוי רכישות עתידיות של לקוחות ומועדיהן, כמו גם לגלות כיצד מעדיפים לקוחות ללמוד אודות מוצרים חדשים. התוצאות יסייעו לאופטימיזציה של חוויית הקניה של הלקוחות, ולמקסום הרווח.
"הודות ל- SAS אנו יכולים לבצע ניתוחים הדרושים לשמור על המקדמה התחרותית שלנו לפני המתחרים", אמר ווין פולר, מנהל ניתוח שיווקי בסטייפלס. "עסקינו מתפתחים כה מהר ובאופן דרמטי כל כך, שידענו כי אנו יכולים לסמוך על SAS בעמידה בנפחים ובמורכבות של נתונינו".
SAS גם מספקת ניתוחים ליצירת תחזיות מורכבות של מכירות, ותורמת להחלטות על פרסום ומבצעים בחברה. "SAS מספקת לאנשי השיווק מדדים כמותיים לקבלת החלטות מושכלות על מסעי פרסום ושיווק יעילים" אמר פולר.
"עסקים המצליחים בעולם הקמעונאי המשתנה במהירות, מטפחים קשרים עמוקים עם לקוחותיהם", אמר צבי צוייג, מנכ"ל מיה מחשבים, נציג SAS בישראל. "פתרונות SAS לניהול קשרי לקוחות, עוזרים לקמעונאים להעביר תוכן מתאים לרוחב כל הערוצים, כדי להשיג אופטימיזציית החזר להשקעתם בשיווק. סטייפלס היא דוגמא מושלמת לעסק קמעונאי מצליח ביותר, המשתמש ב- SAS כדי להבין את לקוחותיו ולשרת אותם טוב יותר".
Volera ו- Websense משחררות רשתות עתירות תעבורה להגדלת פריון עובדים
Volera, חברה-בת של נובל והספקית המובילה של פתרונות קישוריות תוכן, הודיעה על שותפות טכנולוגית עם Websense, חברת התוכנה המובילה לניהול עובדים באינטרנט (EIM).
ברית זו משלבת את Excelerator Volera עם Enterprise, במענה לדרישת לקוחות לפריון עובדים מוגבר וביצועי רשת משופרים.
2.0 Excelerator של Volera מספק למפיקי תוכן, ארגונים ומוסדות, הטמעת אינטרנט והאצת תוכן, זרימת מדיה מהירה ביותר, עיבוד SSL מאובטח, וניהול תוכן משופר.
תוכנת 4.2 Enterprise מאפשרת ניהול גישת אינטרנט מבוססת מדיניות, המגבירה פריון עבודה, מגבילה גישה לאתרי אינטרנט גוזלי רוחב-פס, ומגינה על ארגונים מפני האחריות המשפטית הכרוכה בתוכן לא רצוי.
הטכנולוגיות המשולבות מספקות ללקוחות את הביצועים וההגנה הדרושים להם. ע"י שימוש ב- Volera יזכו לקוחות Websense בשיפור של %50 במהירויות אחזור והעברה של דפי אינטרנט המבוקשים בתדירות גבוהה. לקוחות Volera ייהנו מניהול גישת אינטרנט מתקדמת של Websense, כולל סינון מבוסס מדיניות וגמיש.
נובל הציגה בכנס האבטחה RSA פתרונות לאבטחה ארגונית משופרת
נובל, הספקית המובילה של פתרונות תשתית לאינטרנט, חשפה בכנס RSA בסן-פרנסיסקו את הדור הבא של NMAS (שירותי אימות מודולריים של נובל) - תוכנת אבטחת רשת מתקדמת עבור הארגון.
עם NMAS 2.0, ארגונים יכולים להגן על גישה למשאבי רשת ע"י הטמעת פתרונות אימות זהות המבוססים על כל שילוב של ביומטריקה, כרטיס חכם, אסימון או אישור דיגיטלי.
לפי חברת המחקר IDC, שוק אימות הזהות המתקדם, הכולל ביומטריקה, כרטיסים חכמים ואסימונים, צפוי להגיע ל-2.9 מיליארד דולר בשנת 2004.
נובל עוזרת למנוע סיכוני אבטחה פנימיים וחיצוניים דרך NMAS ותוכנות שירותי רשת אחרות שלה המאפשרות ללקוחות להגדיר מדיניות אבטחה כלל ארגונית עקבית, המשלבת ניהול זהות של מערכות הפעלה ויישומים הטרוגניים כדי לתת למשתמשים אימות חזק בסיסמה יחידה (Single sign-on).
NMAS היא מסגרת ניהול מתרחבת, המפשטת ניהול רשת ומפחיתה עלויות של ניהול שיטות אבטחה ברחבי הארגון. NMAS רצה על פלטפורמות NetWare וחלונות, ועושה שימוש בספריית שירותי הרשת NDs eDirectory כדי לאפשר למשתמשים לקבוע מדיניות אבטחה ספציפית לאזורים מסוימים ברשת. לדוגמא, חברות יכולות לשלב משהו שהמשתמש יודע- כמו סיסמה, עם משהו שהנו- כמו טביעת אצבעות, עם משהו שיש לו-כמו אסימון.
נורית אניב, מנכ"לית נובל ישראל, אומרת כי עם נפילת החומות בין חברות לרשת האינטרנט ויצירת סביבת One Net חדשה, ארגונים זקוקים לצעדי אבטחה חזקים כדי להגן על מידע רגיש ונכסים עסקיים השוכנים ברשתות הארגוניות. "כותרות מדי יום בעיתונים על וירוסים וחדירות מחשב בארגונים גדולים, שמו את האבטחה בחזית רשימת דרישות הטכנולוגיה הארגונית.
אימות מתקדם ואימות מדורג, המסופקים דרך NMAS, מפחיתים משמעותית את הסיכון של פגיעה במידע", אומרת אניב.
Borland JBuilder זכה בפרס Jolt שנה שניה ברציפות
חברת התוכנה בורלנד, המובילה בפלטפורמות הטמעת e-business, הוכתרה כזוכה בפרס Jolt למצוינות ופרודוקטיביות, בקטגוריית שפות וסביבות פיתוח.
זו השנה השניה ברציפות ש-Borland Jbuilder 4 זuה בפרס זה הניתן ע"י ה- Software Development Magazine, תוך אישור מעמדו של Borland JBuilder כמוצר פיתוח התוכנה המועדף.
פרי גונן, מנכ"ל קומפרייס, נציגי בורלנד בישראל אומר כי JBuilder, סביבת פיתוח ג'אווה הרב-פלטפורמית המדורגת במקום הראשון בתעשייה, מקצרת משמעותית זמן יציאה לשוק ובנייה מהירה של יישומי e-business ופריסתם לשרתי יישומים J2EE מובילים. Borland JBuilder כולל סביבת פיתוח צוותית עתירת פרודוקטיביות ומתרחבת, עבור פיתוח רכיבי ג'אווה ארגוניים (EJB) וליצירה של יישומי Web ויישומי מסד נתונים מקצועיים.
פרסי Jolt מכבדים מוצרים המרשימים את התעשייה עם משמעותם, ומביאים תנופה של פרודוקטיביות למנהלי פיתוח תוכנה ולצוותיהם. הפרסים ניתנו אחרי שעורכים במגזין לתחום פיתוח תוכנה, סוקרי מוצרים, בעלי טורים, כותבים ועורכים ממגזינים טכניים אחרים של קבוצת CMP סקרו כ-150 מוצרים חדשים ובחרו לגמר 36 מוצרים בשש קטגוריות.
Powered בחרה בתוכנת ברודויז'ן לפיתוח
פלטפורמת ה- e-learning שלה
חברת Powered מארה"ב, המתמחה בהדרכה מקוונת, בחרה
ב- One-To-One Publishing של חברת ברודויז'ן למיכון פיתוח תוכן ולשיפור יעילות של פלטפורמת תוכנת ה- e-learning שלה.
Powered מספקת פתרונות מרכז לימוד מלאים עבור חברות B2B ו- B2C, כדי להדריך את לקוחותיהן ובכך להקל על החלטות רכש ולפתח קשרי לקוחות ונאמנות לטווח ארוך.
עוזי אחיטוב, מנכ"ל ברוד-נט, נציגי ברודויז'ן בישראל, אומר כי פתרון ההדרכה המקוונת eduCommerce של Powered מבוסס על פלטפורמה טכנולוגית סקלאבילית וגמישה, הכוללת תוכן ושירותים ניתנים להתאמה, הממופים על פי יעדיהם העסקיים של הלקוחות.
One-To-One Publishing תהיה הבסיס של פלטפורמת Powered, תנתב פיתוח תוכן ותשפר יעילות כוללת של מערכת הלימוד המקוונת.
בין התכונות שהביאו להחלטת Powered לבחור בברודויז'ן, היו ניתוב העבודה הגרפי של היישום, קלות התצורה וההטמעה, תמיכה ב- XML, והיכולת להשתמש בניתוב עבודה לניהול תהליכי הפקת Web.
"One-To-One Publishing חיוני להצלחת הפלטפורמה שלנו, מפני שהוא שולט בזרימה של מידע מורכב בתוך המערכת", אמר קנת פלנק, סגן נשיא לפיתוח ב- Powered. "מערך הקורסים הרחב שלנו תוכנן ונכתב ע"י מספר מחברי תוכן שונים, כך שתהליכי יצירה, העריכה וההפקה חייבים להיות מנוהלים ומתואמים באופן קפדני. לתוכנת ברודויז'ן תפקיד מהותי בניהול וההפצה של מידע זה".
מיראפוינט חתמה על הסכם הפצה עם ווסטקון
להקמת ערוץ שיווק בארה"ב למוצרי מסרי אינטרנט
כדי להרחיב את נוכחותה בשוק בארה"ב חתמה מיראפוינט (Mirapiont), הספקית המובילה של מוצרי תשתית למסרי אינטרנט, המיוצגת בישראל ע"י אדאנת תקשורת, על הסכם הפצה עם ווסטקון
(Westcon), שהנה מפיצה גלובלית של מוצרי טכנולוגיית קישוריות.
הסכם זה הופך את ווסטקון למפיצה הראשונה של מוצרי מיראפוינט בצפון אמריקה, שתהיה זרוע ההפצה העיקרית באזור זה לקו המלא של מוצרי מיראפוינט אותם תמכור לספקי פתרונות, VARs, משווקים וספקי שירות.
מוצרים אלה כוללים את שרת מסרי האינטרנט של מיראפוינט, שכבר מותקן בישראל אצל מספר ספקי שירות גדולים, ואת מנתב מסרי האינטרנט מיראפוינט שהוכרז לאחרונה.
מוצרי מיראפוינט עוזרים ללקוחות לאחסן, לנתב ולספק גישה למסרי במהירות וביעילות לרוחב מגוון של התקני תקשורת כמו PCs, PDAs, טלפונים סלולריים ומכשירים בעלי יכולת אינטרנט.
SAP אימצה את מסגרת פיתוח האופטימיזציה של ILOG
חברת המחקר AMR דיווחה כי מסגרת פיתוח האופטימיזציה (ODF) של חברת התוכנה ILOG, אומצה ע"י חברת SAP ושולבה במוצר ניהול שרשרת האספקה שלה MySAP (לשעבר SAP APO).
האנליסט בוב פרארי מ- AMR, אמר כי ע"י שימוש בטכנולוגיה זו של ILOG, חברת SAP היא הראשונה שעונה לצורך הקריטי לתפקודיות עמוקה יותר ביישומי בתכנון ותזמון ייצור המיושמים בתעשייה ספציפית.
"במקום אסטרטגיה של 'מידה אחת מתאימה לכולם' הנפוצה בתכנון שרשרת אספקה, SAP מסתמכת על ODF ILOG כדי לאפשר ללקוחותיה ליצור רוטינות שהנן ייחודיות או מותאמות עבור צרכי התהליכים והתעשייה ייחודיים שלהם", אמר פרארי.
שמעון קיקיון, מנכ"ל אינטראופ מקבוצת א.מ.ת מיחשוב, נציגי ILOG בישראל, אומר כי דוגמה אחרת להובלתה של ILOG בתוכנות אופטימיזציה היא טכנולוגיית Concert ILOG החדשה, המספקת למפתחים דרך חדשה לשלב שתי שיטות אופטימיזציה מובילות לפתרון בעיות הקצאת משאבים.
שמעון קיקיון מציין כי ILOG נהנית מתפקידה כספקית תשתית לגופי e-business של הכלכלה הישנה והחדשה כאחד, הבוחרים במנועי החוקים העסקיים של ILOG להוספת תכונות פרסונליזציה ליישומי Web קריטיים.

תאריך:  01/05/2001   |   עודכן:  06/05/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שמרית ניסנבאום, יחסי ציבור
- הודעה מטעם חברת SecureNet;
עיקר השפעת החוק היא במתן האפשרות לקיום תהליך סחר אלקטרוני מלא, כולל מסמכים האמורים להיות מוגשים לרשויות מדינה, כגון חשבוניות.
טלי טנר, יחסי ציבור
- הודעה מטעם קבוצת אדאנת תקשורת
מיכל זילבר, יחסי ציבור
- הודעה מטעם חברת VNC
שמרית ניסנבאום, יחסי ציבור
- הודעה מטעם חברת בלטימור;
בלטימור טכנולוגיות הכריזה לאחרונה על שרות חדש
לניהול תעודות דיגיטליות המבוסס על תשתית UniCERT.
סיגלית פרטל, יחסי ציבור
- הודעה מטעם חברת לוסנט;
חברת לוסנט טכנולוגיות זכתה בהסכם להקמת רשת תקשורת סלולרית בטכנולוגיית UMTS עבור חברת הטלקום ההולנדית KPN Mobile.
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il