X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בנק לאומי
▪  ▪  ▪

שיתוף פעולה חדש וייחודי בין בנק לאומי לפורטל הסטודנטים professor.co.il, יאפשר לסטודנטים הנמנים על לקוחות לאומי ליהנות מהתכנים הייחודיים שמציע אתר פרופסור לסטודנטים.
במסגרת שיתוף הפעולה, ייהנו סטודנטים המנהלים חשבון סטודנט בלאומי למעלה משנה, מהטבה של 130 ש"ח בגישה למגוון הכלים הענק שמעמיד לרשותם האתר, כולל מבחנים ופתרונות מבנק הבחינות הגדול בישראל, מחברות קורסים מלאות, קורסים מקוונים, שאילתות למומחים ושירותים מתקדמים נוספים. סטודנט לקוח לאומי שיבקש לממש את ההטבה, יוכל לעשות זאת בפשטות על-ידי כניסה לחשבונו באתר לאומי (www.leumi.co.il) ורישום דרך באנר "מימוש הטבת פרופסור" שיופיע שם. ההטבה בתוקף עד 31.10.2006.
אורי כחלון, ראש אגף שיווק ולקוחות בלאומי, אומר שההטבה לסטודנטים לקוחות לאומי עולה בקנה אחד עם מדיניות הבנק, ללוות ולטפח את אוכלוסיות היעד של לאומי על-ידי התאמת עולמות תוכן הרלוונטיים לשלב בו הם נמצאים בחייהם. "מתוך תפיסה זו אנו מלווים את הסטודנטים מיום שהחלו בלימודיהם, באופן שמתאפשר להם לפתוח חשבון ללא עמלות, לקבל כרטיס אשראי student card המשלב בתוכו את כרטיס הסטודנט וליהנות מהטבות ומהלוואות גמישות. זאת מתוך אמונה שאוכלוסיה זו זקוקה לנו בימים בהם ההוצאות הכספיות שלה גבוהות וההכנסות נמוכות יחסית" אומר כחלון.
"אנו משתדלים ללוותם לאורך כל תקופת הלימודים ושיתוף הפעולה עם professor, ערב הבחינות שבפתח, ממחיש את האוזן הקשובה שלנו ואת התאמת ערוץ ההטבה לאוכלוסיה זו שהיא התשתית ללקוחות העתיד של הבנק".
אתר professor מרכז את כל הידע הנדרש לסטודנטים כדי לעבור את תקופת הלימודים בצורה קלה וחלקה יותר. באתר למעלה ממיליון דפי תוכן שונים של בחינות, פתרונות וסיכומים. מדובר בעשרות אלפי בחינות ממוסדות לימוד שונים. בתקופת הבחינות נצפים כחצי מיליון דפי תוכן שונים באתר.
לדברי מורן מלמד, מנהלת התוכן והפרויקטים של אתר professor, סטודנטים שהחמיצו שיעורים בעקבות מילואים או מחלה, או סתם מפני שהתעצלו לסכם, יוכלו להיעזר במחברות הקורס הנמצאות באתר מתוך עשרות קורסים שונים מן הפקולטות השונות.

תאריך:  22/02/2006   |   עודכן:  22/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il