עדן הראל נבחרה להוביל את קמפיין הקיץ של חברת האופנה "אריסטו שמט" תמורת 30 אלף דולר, ותחליף את סיגל שחמון שהובילה את קמפיין החורף האחרון.
הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום "גולן נהרדע פובליסיס", בערב פסח למשך שבועיים ימים בעלות כוללת של כ- 750 אלף שקלים ויכלול שילטי חוצות, קטלוגים, מודעות בעיתונות ופוסטרים בחנויות.
הקמפיין נועד לבסס את המודעות ל"אריסטו שמט" כמותג אופנה נשי וטרנדי המציע לבוש אורבני לכל שעות היום.
אלון ברוך, מנכ"ל ובעלי "אריסטו שמט" מוסר כי: "המותג "אריסטו שמט" הנו סמל אופנה ישראלי המוכר עוד מראשית שנות ה- 80. בחרנו בעדן הראל המתחברת לערכי המותג ומסמלת נשיות ויופי ישראלי אותנטי הפונה לכל נערה ואישה בישראל. עדן משדרת כח ועוצמה הבאה לידי ביטוי בצילומי הקמפיין ולכן בחרנו לצלם אותה על-רקע לבן חלק ולהבליט את אישיותה הקורנת. הקמפיין מציג את עדן הראל במראה קז'ואל אופנתי, המתחבר לאופנה הישראלית היומיומית".
רשת "אריסטו שמט" מונה - 21 חנויות בכל הארץ ובקרוב תפתח חנות חדשה באילת. אלון ברוך רכש את רשת "אריסטו שמט" בינואר 2003, ומתכוון לפתוח עד סוף שנת 2007 עוד כ- 6 חנויות קונספט נוספות, בקניונים ובמקומות מרכזיים.