X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם FIX גיבור סברינה
▪  ▪  ▪

FIX גיבור סברינה משיקה קמפיין פרסום אינטראקטיבי באמצעות פרסום "אליקים הרמן" במסגרתו ישולבו סוגי מדיה שונים שיצרו רצף ומעבר ממודעות פרסום לאינטרנט, ויציגו את קולקציית קיץ 2006 בתחום ההלבשה התחתונה. עלות הקמפיין כמיליון ש"ח.
הקמפיין מציג סצינות מתוך "טלנובלה" שנגזרו למיני סיפורים מצולמים, המתפרסמים בעיתונות ובמגזינים. משם מופנה הקורא להמשך צפייה בסרט כולו, באתר החדש שנפתח www.fixplay.co.il בנוסף, ניתן לצפות באתר בסרטים, ראיונות על הסט, תמונות סטילס מאחורי הקלעים, תגובות, הורדת שומרי מסך, טפטים מדליקים למחשב וכו'.
ה"טלנובלה" החדשה מתרחשת במרכז הארץ, בדירה מושכרת של זוג סטודנטיות צעירות ושובבות. בסיפור הזה נמצא את כל האלמנטים המרכיבים סידרת נעורים קלאסית: הפיתוי, הבגידה, מריבה, פיוס ונקמה מתוקה. לא מדובר בעוד סידרת טלוויזיה אלא בקמפיין בעל קונספט ייחודי המשלב באופן מושלם בין המדיות השונות: עיתונות, מגזינים, אינטרנט ופוסטרים במוקדי בילוי.
לדברי עופר ינאי מנכ"ל גיבור סברינה: "הרעיון לשלב בין כל סוגי המדיה נותן את האפשרות הנדירה להנות מכמה קהלי מטרה בו זמנית, להוביל אותם להמשך צפיה מתוך סקרנות ומציצנות ולהציג בפניהם את הקולקציה העשירה והמגוונת תוך שהם מרותקים לסיפור וכל פרט זוכה לזכירות עצומה.
השילוב בין אמצעי המדיה כאמור מעורר אימפקט חזק ומאפשר להציג סודות מאחורי הצילומים מבלי לעבור צנזורה וכן ליצור בידול בשוק ההלבשה התחתונה אל מול הקמפיינים הקלאסים של המתחרים".

תאריך:  26/04/2006   |   עודכן:  26/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רן רהב
- הודעה מטעם חברת אורנג'
יחסי ציבור
- הודעה מטעם רשת מיכל נגרין
MS תקשורת עסקית
- הודעה מטעם מכון פישר
אתי אשד
- הודעה מטעם עמך
אביחי ירום
- הודעה מטעם המדור למורשת ישראל בעיריית גבעתיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il