X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
תחזית אסטרולוגית שבועית: 14.4.16-8.4.16

חישוב מסלול מחדש

החברה שלנו כבר עשתה את הבחירה! למרות המורכבות החברתית והתרבותית, בהדרגתיות איטית נוצרת הבנייה המאחדת את כולנו במחויבות הדדית. אלו זמנים בהם כל אחד צריך לזכור להישאר נאמן לערכיו המוסריים, לא למהר ולקבל החלטות שאחר כך מצטערים עליהן
▪  ▪  ▪
מתאחדים [צילום: קורינה קרן/פלאש 90]

רוחות סערה ממשיכות להשתלב בחיי היומיום של כולנו. המארס בעצירה, במזל קשת המתקרב לסאטורן, הניגוד בין הבלגאן לשליטה יוצר את אווירת המתח. הכוכבים במזל טלה גם הם מוסיפים לאי השקט והאימפולסיביות. מולד הירח שהיה ב-7.4 במבנה עם אורנוס-פלוטו, כלומר שינויים חשובים ישפיעו על חייהם של הרבה אנשים ועל מקומות וארועים ברחבי העולם. אתם תרגישו שהרוטינה מעורערת לאורך החודש. טלה מסמל התחלות חדשות, תחרות ובעיקר שחרור מהעולם הישן.
שילוב הכוכבים גורם גם לסגנון הבוטה בעיקר בביטוי הרצונות שלכם. הכוכבים השונים מכניסים מבוכה המשפיעה על כל אחד, לפעמים עם דקויות. אלה זמנים שכל אחד צריך לזכור להישאר נאמן לערכים המוסריים שלו, גם אם הוא חושב שהאנשים המקיפים אותו אינם אמינים. השמועות צוברות כוח בלי בסיס ריאלי. שוב הסאטורן (החוק) ונפטון (ערפל וטשטוש). מי צודק? הבסיס של הכוכבים - פחדים (סאטורן) ואובדן אמון באחרים (נפטון).
אלה זמנים שמומלץ להיזהר בהם מאובדן כספי פתאומי או מפגיעה במוניטין האישי. העדיפו לא להתחייב ולהימנע מסיכונים כספיים.
הצורך יהיה להתמודד ולשים לב למקומכם, לא למהר ולקבל החלטות שאחר כך מצטערים עליהן. אלה זמנים הדורשים יותר סבלנות, למתן את רוח השטות, את יצר ההרפתקנות, לעשות סדר עדיפויות כדי לא להתפזר. המארס בעצירה ויתחיל בנסיגה ב-17.4, פלוטו נעצר ב-18.4, וביחד אלה ישפיעו על האופי הנפיץ של התקופה. במפת ארה"ב המארס נעצר בדיוק מול האורנוס. מוסיף אש וגופרית לכל מה שקורה שם. נקווה שאנשי המודיעין שם נמצאים ב"היכון"!
מבנה הכוכבים יופיטר-סאטורן, ממשיך לאתגר את הממסד הדתי והמשפטי. אלה גורמים רעידת אדמה לרעיונות או לסטיגמות של אלה מהעבר. מנהיגי המוסדות הדתיים ואנשי המשפט הנמצאים במקום משפיע, חייבים להקשיב ליקום. נדרשת מהם חשיבה אחרת, לשמור על פתיחות ולשנות את נקודות המוצא שלהם, אם המוסדות הללו אינם רוצים לאבד שליטה והשפעה על הציבור הרחב.
החוקים הישנים נשברים. חוקים חדשים נבנים בהדרגה, וגם הניסיון של אלה להשאיר את המכסה סגור על התכנים הבוערים ומבעבעים הנמצאים בתוך קופסא של אינטרסים, יגיע לשלב שבו המכסה לא יוכל לעמוד בו יותר. התכנים שניסו לדכא, יפרצו כלבה רותחת וישרפו את הידיים של אלה המנסים לשמור על המכסה הסגור.
הניסיון של האיחוד האירופי, להמשיך לשמור על זכויות האזרח במקום על ביטחונו (בעיקר אחרי הפיגועים בפריס ובבריסל), הוא הדוגמה לעיוורון משפטי. האיזון משתנה ביקום, ובתגובה באירופה ממשיכות להתחזק מפלגות הימין השמרניות.
ה"כעס" בעולם מתחזק בעקבות הקולות והפעולות שמשמיעים מארס בקשת וסאטורן בקשת. זה הזמן להתבונן וללמוד משגיאות שעשיתם. אפשר לקחת אחריות בלי לחפש את האשם. לכל אירוע יש את הסיבה שלו, גם אם אינכם מבינים או רואים אותו.
כל אחד בטוח שהוא יודע מהו המסלול הנכון בשבילו. אבל לאף אחד אין את המפה הנכונה, שבה מצוינים הכיוונים הרצויים או המדויקים לו. כל עוד נפטון וסאטורן ברקע, אשליות ומבוכה צובעות את המציאות. חילוקי דעות ימשיכו לאפיין את כל היקום.
במהלך ספטמבר 2016 כוכב יופיטר יעבור למזל מאזניים, האיזונים יחזרו, האמון בבתי המשפט יחזור, ואלה יקבלו שוב מקום מכובד כפי שהיה בעבר. אמון הדדי בלי חשדנות, מילה תהיה מילה. ועד אז, כדאי לדחות הסכמים רציניים והתחייבויות שיהיה להן ערך.
תמשיכו לשמור על עצמכם בכל מקום. המארס כבר "דורך" במקום, לקראת העצירה ב-17.4, היזהרו מחפצים חדים, מהתפרצויות הנובעות ממתחים, שימרו על מוצא פיכם ונהגו בזהירות. האלימות והסכנות הביטחוניות לא נעלמו לצערי הרב, מפת המדינה שלנו מושפעת מנקודת ביניים מארס/כירון על ציר 2-8 (עד אמצע חודש מאי).
זמני הירח הבטל
יום שבת, 9.4 - הירח בטל משעה 12:44 בצהריים עד למחרת בשעה 08:58 בבוקר.
יום שני, 11.4 - הירח בטל משעה 21:56 בלילה עד למחרת בשעה 11:06 לפני הצהריים.
יום חמישי, 14.4 - הירח בטל משעה 06:58 עד שעה 16:52 אחר-הצהריים.

כלכלה ושווקים

לפנינו חודש אפריל שלא יהיה רגיל. הצפי הוא לתנודתיות גדולה מסוף חודש מרס עד סוף יוני. הכוכבים אלימים, מרמזים על חוסר שקט גיאופוליטי וגם גיאופיזי. רצועת הזמן הזו תהיה רגישה במיוחד. הצפי הוא למסכים בצבע האדום בגלל ה-T במזלות המשתנים. סאטורן-נפטון ויופיטר –סאטורן בנוסף לראש דרקון.
כוכב מארס יתחיל נסיגה ב-17.4 במזל קשת, ויום אחריו פלוטו יתחיל בנסיגה. מארס, כבר השבוע, מתחיל מנעד מתוח עם נפטון, וכוכב מרקורי מתחיל בנסיגה ב-28.4. אלה יציגו בעיות עם הבנקים המרכזיים, בעולם. הזמנים האלה מסמנים אפשרות לירידה, או התחלות של ירידה. ייתכן שיהיה זה אירוע כלשהו שישפיע על המגמה. האתגרים הם כוחניים ונוקשים. אגרסיביות, קרבות אידיאולוגיים (דתיים ומשפטיים). ימים נפיצים, בגלל איומים, פעולות אלימות בעיקר כשלא רוצים פשרה.
שילובי הכוכבים במשתנים "עוזרים" לתנועה הדובית. הם הסיבה לכך שמה נכון היום אינו נכון ומשתנה למחרת. תיזכרו שלא לכל דבר שאומרים לכם או שאתם שומעים וקוראים צריך להאמין. ההיערכות של הפדראל משתנה גם ממניעים פוליטיים! הפדראל רוצים באינפלציה, שזו תרים ראש. גם אם זה גורם להחלשת הדולר.
המפה של הפדראל מציגה מתח שממשיך להתפתח. הרצון של הנגידה ילן והפדראל דורש מהם חשיבה חוזרת על הדרך בה הם חשבו, ואלו החלטות נכון להם לקבל. בינתיים, הם העדיפו לשמור על סטאטוס קוו גם אם המשמעות תתבטא באינפלציה. אבל זיכרו, הכל יכול להשתנות בהמשך. שינויים מאפיינים את התקופה, והכל צפוי. ייתכן גם שהמכירות יביאו לרכישות (כדאי בגלל המחירים הנמוכים), ואז עוד בועה תצוץ לזמן קצר, כזו שתתנפץ אחר כך.
למעשה, השפעת הבנקים המרכזיים, בהצהרות ובמדיניות שלהם, יוצרת גם מתח וסימני שאלה. סאטורן זה הסדר החברתי וקשור גם לרגולציות. נפטון - משאלות לב, לא ריאליות ומשפיעות גם בתחום הפוליטי. הכל מכל משפיע על התנודתיות הכלכלית.
ייתכן שהזהב יעלה בהמשך השנה. כוכב מארס יחזור למזל עקרב, ב-27-28.5, זה מקום טוב למחירי הזהב.
אין שינוי בצריכת הנפט, השינוי הוא באספקת הנפט מעל ומעבר לצרכים, מה שאומר שאין מקום לכל האוניות לפרוק סחורה. אין הסכמים להגביל את הייצור, והרבה בנקים סביב העולם מחזיקים ב"חובות" גדולים של חברות אנרגיה המשפיעים על חוסר יציבות בהחלטותיהם.
הימים המעניינים בנושא הנפט: 8.4, 13.4 ו-24.4.
מחירי "הסחורות" מושפעים מסאטורן-נפטון עד ספטמבר.
אין ספק, שהנשיא הבא בארצות הברית יתמודד עם משבר גדול. הבועה הכלכלית שהנשיא הנוכחי שם מנסה להנשים, תתנפץ.
הכוכבים יופיטר וסאטורן יגיעו לצמידות במזל דלי ב-2020. תקופה שתביא לשגשוג כלכלי. המפגש של הכוכבים האלה במזל דלי, יביא מן הסתם להתפתחות טכנולוגית משמעותית כמו שהביא האינטרנט לחיינו, כזו המשנה את סגנון החיים.

אצלנו

לפני שבוע סיימתי את הרשימה בשורות משירה הסאטירי של נעמי שמר "אין לי רגע דל", ועדיין, לצערי אנחנו ממשיכים להתעורר בכל יום ל "סקנדל או פסטיבל והו והא...", והמציאות הזו ממשיכה גם בימים האחרונים. הפעם בית המשפט, השופטים, הגזענות ומי יודע מה יגיע בהמשך. אנחנו רק יכולים להמשיך ולחלום ש"אולי מחר יהיה לי יום משעמם".
התבוננות מעמיקה על ההורוסקופ של המדינה שלנו, מציגה את האסטרואיד "כירון" הנמצא בשילוב עם ראש דרקון על הציר 1-7 עד תחילת יולי 2016. ה"כירון" למעשה, שובר מסיכות, ובגלל שהוא נמצא על מעגל הקארמה של המדינה הוא מציג ראי, התנהגות של האחר, אבל כזו שנמצאת גם אצלך. ה"עבודה" של כירון יכולה גם להתבטא בשחרור, להציג פריצת דרך ולהתחיל משהו באומץ בלי לדעת מה תהיה התוצאה. כירון יוצר מחשבה אחרת, הערכה חדשה מתוך מצבים לא צפויים. (אצל ראש הממשלה אריק שרון ז"ל, במפה האישית אחרי שנבחר בפעם השנייה, כירון התחיל להשפיע, ולאורך 2005, היה בדיוק על ציר 1-7 במפה האישית, וזו התשובה ל"מה קרה לו", הפעולות שכללו שינוי עמדות דרמטי. ה"פליפ פלופ" שעשה מההצהרה שלו "דין נצרים כדין תל אביב", הורדת המסיכה שהמשיכה בהינתקות שלו ממפלגת האם "הליכוד" וליצור "יצור מפלגתי" חדש - קדימה, כרעיון חדש שגם לא זכה "ליהנות" ממנו. זהו כירון הלא צפוי, המפתיע אבל לא מבטיח את מה שאתה רוצה במבחן התוצאה.) השילוב הזה על מפת המדינה דורש תשומת לב, זה גורר גם שינוי סדרי עדיפויות עם דרישה לקבל החלטות מהירות במצבים לא מוכרים. כירון מביא מחלוקות, מתחים שגוררים גם משברים.
ואם לא די, כוכב נפטון מתקרב לציר 1-7 וסאטורן בעקבותיו. על המשמעות של הצמד הזה, נכתב ברשימות האחרונות בהרחבה, וכל אחד חווה את אלה, אם לא אישית, הוא שמע הצהרות מגוונות ו"חכמות" בתקשורת. כבר נכתב כאן בשבועות האחרונים: "הפיתוי להאשים מישהו אחר בדברים שנכשלים במימושם וליצור מצב בו נבחר מישהו שיהיה ה'שעיר לעזאזל'. קשה לעצור מצבים כאלה. שוב, שימוש במניפולציות, בכוונה להציג אנשים כ'קדושים' בזמן שאותם אנשים 'מקריבים' את הזולת, כאילו הבעיה היא במקום אחר. וכל זה על בסיס מידע לא נכון!".
אצלנו, על המדוכה, החייל שאולי טעה ואולי לא, הבג"ץ שאולי טעה ואולי לא, הפרקליטות ואולי הפוליטיקאים ופרשנים שאולי טועים ואולי לא, ועוד כל נושא שיעורר (משהו לא צפוי) וכבר מעורר חילוקי דעות "ראש בראש". כדאי שאתם תבחרו להקשיב לחשוב ולסנן כדי לשחות בים המילים המניפולטיביות הזורם אליכם, כשכל עיתונאי, שדר, קריין, פרשן, משמיע את המוזיקה שלו במטרה להשפיע על הדרך בה תקבלו, תאמינו, תטמיעו ותשפטו, עם דגש על כמו שהוא היה רוצה שתחשבו ותסכימו. אבל ייתכן שתיכשלו במבחן התוצאה. לכן, נכון יותר לדחות החלטות ותוכניות לספטמבר הקרוב. כוכב יופיטר יעבור למזל מאזניים, אז השפיות והאמינות יחזרו לדיאלוגים, בלי "ליפול". מציאות חיינו תקבל שוב מידה של פרופורציה.
האמת, עם כוכב נפטון, אי-אפשר לדעת מאיפה להתחיל להתמודד. יש נטייה במצב הזה להאמין ש"יהיה בסדר", אבל יהיה קושי להחליט וקושי ליישם החלטות, ולכן המתח צפוי כל כך. הוויכוחים מאפיינים את ה"נפטון" על ציר 1-7. כל אחד מנסה להסביר למה הוא צודק ומעלה טיעונים והסברים מכאן ועד מעבר לאופק. הבעיה שיש חוסר בהירות, חוסר מיקוד, ואלה מקשים על קליטת הפרטים ומפזרים סימני שאלה. ההרגשה תהיה שיש התמודדות עם מציאות, אבל הכל מתנהל לאט, יש קושי לגבש הסכמות ושיתופי פעולה. אבל עם ההתמודדות יבואו התפתחות וצמיחה שאותן נבין רק כעבור פרק זמן. לפנינו תקופה שבה יש חיפוש אחר משמעות, בלי להיות ממוקדים, אבל ה"אנטי" שאנחנו חווים מארגונים וממדינות הפועלים לערער אותנו כמדינת ישראל, מחזק את המודעות של מדינת ישראל ויתחדד אצל כל מי שאכפת לו "אם אין אנחנו לנו מי לנו". זו תהיה כותרת החזון של כולנו.
כוכב הסאטורן שגם הוא מגיע על ציר 1-7, יוצר התפכחות מעת לעת, "מה יהיה?". צריך לבחון דברים בעולם האמיתי. לכן יש ניהול מצבים וגם סיכונים, הבנה שנכון לעכשיו המצב אינו פתיר.
המציאות החברתית והתרבותית של המדינה מורכבת (ימין ושמאל, חרדים, קונסרבטיבים, שמרנים ורפורמים, פליטים ומהגרים, בני מיעוטים וכד'). אבל יש מקום לתקווה ואופטימיות. על מעגל נוסף במפת המדינה, יש התחלה של תהליך, המציג שלמרות התחושה שכל המחלוקות פתוחות ולא פתירות, החברה שלנו כבר עשתה את הבחירה! אחרי היסוסים והתלבטויות, ובתהליך ארוך שעדיין קיים, בעזרת הכוכבים נפטון/פלוטו על ציר 4-10, יש התפתחות הבאה לקבע מצב של ביחד, משפחה אחת, קשה לראות או להבין את זה מראש. אבל מבנה הכוכבים מעיד שהשותפות החברתית בינינו המכילה את 12 השבטים נבנית ומתלכדת. התהליך ארוך, גם בגלל שצצים ועוד יצוצו דברים לא צפויים, צרימות ומהמורות, אולי גם חוסר ודאות בגלל דברים שאנחנו עוד לא יודעים עליהם. אבל בסופו של דבר, בהדרגתיות איטית נוצרת הבנייה המאחדת את כולנו במחויבות הדדית. הרווח יהיה כולו שלנו בעתיד הלא רחוק. המעורבות תחזק את התחושה הפנימית. כן, בסבלנות, גם אם הולכים לאט, התוצאה תגיע בסופו של דבר. כמו שנאמר "וְיֵעָשׂוּ כֻלָם אֲגֻודָּה אֶחָת..." (מתפילת העמידה בראש השנה).
הכוכבים העוברים במזל שור בין 12.6-5.4, ונסיגת מרקורי מסוף החודש, יפעילו שוב את הקונפליקטים עם הפלשתינים. הסכמים? אלה רק מתרחקים.
"וַיֹּאמֶר אַבְרָם אֶל-לוֹט אַל-נָא תְהִי מְרִיבָה בֵּינִי וּבֵינֶךָ... כִּי-אֲנָשִׁים אַחִים אֲנָחְנוּ" [בראשית י"ג]

תאריך:  08/04/2016   |   עודכן:  08/04/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גיל נוילנדר
לא רק למילה יש כוח ברשתות החברתיות. גם אימוג'י אחד יכול להביע אלף מילים מבחינת המחוקק, ואף להיות שווה ערך לאיום ברצח! בחור צרפתי שהציף את האקסית שלו בהודעות מאוד מצטער על כך עכשיו בין הסורגים
יוני בן-מנחם
ממשלת סעודיה והמורדים החות'ים השיגו התקדמות רבה במשא-ומתן חשאי ביניהן לקראת מציאת הסדר מדיני לסיום המלחמה בתימן. סעודיה נכשלה במלחמה בתימן אך גם אירן הבינה כי לא ניתן לסיים את המלחמה בהכרעה צבאית
חיים נוי
קומדיה אנגלית רומנטית על נשים שקצו בחברת בעליהן ויצאו לנופש ענוג - בית צבי
יובל לובנשטיין
פריחת האפרסק מוערכת מאד, משום שהיא מופיעה לפני הנצת נעלים, דבר המראה וממחיש על חיוניות, ויטליות ובגין זה על אריכות ימים
יוסף כהן-אלרן
כותבת בצבעים של אור" הוא ספר שירי הביכורים של מונה ברק, כבר לא נערה וכנראה הניחה לזה לבשול בתוכה עד אשר יפרוץ, והיא אכן מביאה צבעים לתוך השירים, ככותרת הספר, ומוסיפה להם צלילים שעל אף שאינם נראים הרי שאפשר לחוש בהם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il