X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הישראלי הנהנתן והאנוכי מצפצף על התרעות המטה ללוחמה בטרור ועל הוריו המודאגים-הוא מצפה שהבייבי-סיטר הישראלי ימהר ויחלצו מהבור אותו כרה במו ידיו...
▪  ▪  ▪

שוב מתגלה פרצופם המכוער והבלתי נסבל של אלפי ישראלים המצפצפים על התרעות המטה ללוחמה בטרור "להימנע מנסיעה לסיני", ולמרבה הצער איש לא מצליח לעצור בעדם...
8,000 כבר ירדו לסיני, ובשעות אלה מצטופפים עוד כמספר הזה במעבר הגבול בטאבה.
יו"ר וועדת החוץ והביטחון חה"כ יובל שטייניץ הזהיר בראיון ב"גלי צה"ל" :"הישראלים אדישים, אבל זה עלול לעלות להם ביוקר. יש כאן ראש קטן, חוסר אחריות... המצרים אפשרו להפוך את סיני לגן עדן להברחות אמל"ח. לעיתים חלק מאותם כלי נפץ מופנים כלפי תיירים ישראלים בסיני". אולם דבריו נשמעו כקול קורא במדבר סיני, הנופל על אוזניים אטומות של בליינים שחצנים.
רק לפני 8 חודשים נהרגו שם 12 ישראלים ורבים נפצעו, אך הישראלי הנהנתן והאגוצנטרי לא רק שמצפצף על ההתרעות, הוא מצפצף גם על הורים מודאגים ובני משפחה ששנת תנדוד בלילות הקרובים- בעוד שהם ישתעשעו בחושות וישתזפו להנאתם בחופים.
ואם יקרה חלילה פיגוע (ושלא יקרה) הם ישוועו לעזרה, יקראו לבייבי-סיטר הישראלי שיעשה את הכול כדי לחלצם מהבור אותו הם כרו לעצמם במו ידיהם. כמו אותם תרמילאים בבוליביה שהתעלמו מאזהרות משרד החוץ וכשהחלו המהומות הם דרשו ברוב חוצפה שכח משימה מיוחד ימהר לחלצם ממצוקתם.
בטוחני שאילו אזרחי ארה"ב או כל מדינה שפויה אחרת בעולם היו מוזהרים בחומרה שכזאת, ומה עוד כשרק לפני חודשים ספורים בני עמם נרצחו באותו מקום בדיוק, איש מהם לא היה מעז לסכן את חייו ובהפקרות פושעת שכזאת לא להתחשב ולו בבני משפחה מודאגים. ראוי לציין כי הכתב לעניינים ערביים של הערוץ השני יורם בינור אמר בתוכנית הבוקר "קפה טלעד", כי מעולם לא הושמעו התרעות חמורות שכאלה מפי המטה ללוחמה בטרור הקורא לאלפי הישראלים שהספיקו כבר לרדת לסיני לשוב לישראל מייד.
בינור הוסיף, כי במצרים המצב הפוליטי לא יציב לאחרונה, האחים המוסלמים מתחזקים ובאל-עריש מתרכזות קבוצות מיליטנטיות הנספחות לאלקעידה.
הישראלי החוצפן, הממהר לשלוף סכינים, הנוהג באלימות בכבישים, הדוגל בסיסמא הנואלת "לי זה לא יקרה", רק נבוט על הראש יכול לעצור בעדו. ישראלים פורקי עול שכאלה חייבים לחתום על התחייבות שירידה לסיני בימים שכאלה היא על אחריותם בלבד.
קשה לצפות מישראלים אנוכיים שכאלה שתהייה להם שמץ של גאווה לאומית שתימנע מהם בילוי במצרים ותרומה לכלכלתה- בעוד שהמנהרות שבציר פילדלפי פועלות מתחת לחוטמם של המצרים ואולי אפילו בעידודם לחימושם של אירגוני הטרור..
יתכן, שממשלת ישראל במקרה של התרעות חמורות שכאלה, צריכה לשקול את סגירת הגבול ולו לחג השבועות בלבד. השלום הקר עם מצרים ירד ממינוס 10 מעלות למינוס 20, ובתמורה ינצלו חייהם של חסרי האחריות...
ולסיום-כולנו מאחלים לאלפי הישראלים שישובו ללא פגע מחופי סיני הקסומים, וילעגו לי ולכשכמותי.

תאריך:  10/06/2005   |   עודכן:  10/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
עו"ד משה מכנס
ממשלת ישראל, נאמניה ושלוחיה עשו כל שביכולתם למניעת ירי הקסאמים והפצמ"רים
עו"ד חיים קליר
נסים גבאי
יונה סוקולובסקי
מספר נימוקים למען בחירות אזוריות אישיות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il