X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
במסגרת גל ההפרטות יש להפריט גם את יחידות צה"ל הלוחמות בטרור יוקם ארגון "המשכנעים": פעיליו יטמינו מטעני חבלה ויפוצצו מכוניות תופת בריכוזי אוכלוסיה פלשתינית בתגובה לפיגועים - ראש הממשלה יגנה בחריפות את המפגעים, ויבטיח לעשות ככל יכולתו לפירוק פעילי הארגון מנשקם
▪  ▪  ▪

בימים בהם האוצר מפריט את עצמנו לדעת: בזק, אל-על, הנמלים ומה לא... שלא לדבר על שירותים ממלכתיים קורסים כמו חינוך ובריאות, אזרחי ישראל נקלעו למצב בלתי נסבל המאלצם לשכור מורים ורופאים פרטיים, ולאלתר חלופות למשטרה מותשת בשכירת שרותיהן של חברות שמירה ואבטחה להגנה על הרכוש והנפש.
לאור הצלחת הפרטתם של אותם שירותים ממלכתיים - הגיעה העת להפריט גם את צה"ל. הפרטה נבונה של הצבא, תהווה תרומה רבת משמעות לחיזוקה של ישראל במספר תחומים:
קיצוץ תקציב הביטחון וצמצום האבטלה:
הפרטת הצבא תעשה בשלבים, בשיטה מתגלגלת: בשלב ראשון יופרטו היחידות המתמחות במלחמה בטרור. הארגון החדש יוצא ממסגרת הצבא ויכונה "המשכנעים". הלוחמים יכונו "פעילי שכנוע", הם לא ילבשו מדים, ובראיונות בתקשורת מפקדיהם יהיו רעולי פנים. "המשכנעים" יפעלו ביחידות משנה ויכונו בשמות כמו "אל נקמות ה'", "לא עוד", "נקם ושילם", "דמנו לא הפקר".
בסיסיהם יוקמו במקומות הסודיים ביותר. במקביל ייפתחו משרדי "המשכנעים" בערים הגדולות בארץ וברחבי העולם. המשרדים יהוו את הזרוע המדינית של הארגון, ויפעלו בגלוי לגיוס מתנדבים, כספים, פרסום והסברה - בעוד שהזרוע הצבאית תפעל בחשאי.
תקציב "המשכנעים" יגוייס מתרומות יהודי התפוצות, מאוונגליסטים אוהדי ישראל, ומתורמים ישראלים.
המגבית החדשה תקרא "הקרן להגנת ישראל". הקרן תזרים דם חדש ליחסי ישראל-תפוצות, שיגביר את מעורבותם של יהודי הגולה בנעשה בישראל כמו בימי הזוהר של המגבית היהודית המאוחדת, קרן היסוד והקק"ל בימיה הראשונים של המדינה. צעירים יהודים מהגולה יתאמנו בישראל במחנות קיץ של "המשכנעים", שם יכשירו אותם להלחם בפורעים אנטישמים.
בנוסף לקיצוץ המשמעותי בתקציב הביטחון, הארגון החדש יתרום לצמצום האבטלה ביצירת אלפי מקומות עבודה חדשים למשוחררי צה"ל. גם לאנשי הקבע תהייה אופציה של הכנסה נוספת, כשבשעות הפנאי הם יפעלו במסגרת הארגון, דוגמת השוטרים השומרים על הסדר במגרשי הכדורגל.
הדברת הטרור:
פעילי "המשכנעים", בבגדים אזרחיים, דוגמת המסתערבים, יחדרו בחשאי לערים הפלשתיניות, יטמינו מטעני חבלה בשווקים, מטעני תופת באוטובוסים, במסגדים ובריכוזי אוכלוסין. בנוסף, הם יירו מטחי טילים ופצמ"רים בהזמנת יישובים מוכי טרור כמו העיר שדרות, ישובי הנגב המערבי, מרכזי קניות שסבלו מטרור ועוד.
מפקדי הארגון יתראיינו רעולי פנים בכל אמצעי התקשורת, הם יפתחו כל ראיון בסיסמא "אל נקמות ד'", ויסבירו שכל עוד יסבלו אזרחי ישראל מטרור - גורל דומה יהי מנת חלקם של תושבי טול-כרם, קלקיליה ועזה. "אם אין קייטנות בשדרות, לא יהיו לימודים בעזה", ידגישו הדוברים.
חיזוק מעמדה של ישראל בעולם:
בתגובה לכל פיגוע שכזה, יכנס ראש הממשלה או שר החוץ מסיבת עיתונאים, בה יגנה בחריפות את פעילי "המשכנעים", ויבטיח לעשות ככל יכולתו, יהיה המחיר אשר יהיה, כדי לפרקם מנשקם.
ראש הממשלה יבהיר כי הוא ישקיע 100 אחוז של מאמץ, אך אינו מבטיח שיעור דומה של הצלחה. הוא יסביר כי ידו קצרה מלהושיע, משום שלפיגועים אחראית הזרוע הצבאית החשאית של הארגון, בעוד הזרוע המדינית של הארגון פועלת על-פי חוק ותורמת רבות לרווחת משפחות המצוקה בישראל, ללא כל קשר לזרוע הצבאית, שאותה הוא מגנה בכל לשון של גינוי.
ראש הממשלה יבהיר, כי חוקרי השב"כ שלא הצליחו עד היום לעלות על עקבותיהם של מפזרי הנינג'ות, שופכי השמן על הכבישים וקיצוני הימין הזוממים לפוצץ את הר הבית - ממש מוגזם לדרוש מהם לגלות את מקום מחבואם של פעילי "המשכנעים".
המשנה לראש הממשלה, שמעון פרס, הישיש בן ה-83, יחדש את נעוריו ובבלותו תהייה לו עדנה כשייצא למסע הסברה מקיף לקצווי תבל, שהמסר העיקרי שלו הוא שאזרחי ישראל וראש הממשלה שרון כמהים לשלום, בדיוק כמו הפלשתינים וראש ממשלתם אבו-מאזן. אך כפי שהפלשתינים אינם מצליחים לפרק את תשתית ארגוני הטרור - כך גם ישראל אינה יכולה לפרק את כנופיות "המשכנעים".
במקביל, צה"ל ימשיך לשמור על ההבלגה וישראל תזכה לשבחים רבים מהממשל האמריקני, ממדינות הקווארטט וממזכיר האו"ם.
בתוך זמן קצר יחול מהפך במעמדה של ישראל בעולם, תדמיתה תשתפר ללא היכר, ותחול גם ירידה משמעותית באירועים האנטישמיים ברחבי העולם.
והעיקר - בתוך זמן קצר יפחת הטרור לרמה האפסית שהייתה לאחר מלחמת ששת הימים. בכירי החמאס, הג'יהאד האיסלמי, גדודי אל-אקצה וכל ארגוני הטרור ימלטו על נפשם לחו"ל, מחמת זעמם של ההמונים הפלשתינים שיעשו בהם שפטים במעשי לינץ' בכיכרות הערים.
בתוך זמן קצר רבבות ישראלים תאבי קניות יציפו את שווקי יו"ש ועזה, שסוחריהם ייהנו מבום כלכלי שלא היה דוגמתו מאז 1967.
מומחי הביטחון, הקצינים הבכירים מיל', הפרשנים למיניהם, ימשיכו על משכבם בלילות למלמל את המנטרה: "אין פתרון צבאי לטרור..."

תאריך:  19/07/2005   |   עודכן:  19/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמוס ברוקר
היום יש רק פיתרון אחד בר-ביצוע, שישיג את המטרה: קץ הסיכסוך עם הפלשתינים וישראל בטוחה ומשגשגת
דוד אלהרר
שינוי מצע מפלגתי ב-180 מעלות מחייב את אישור העם מחדש, שאם לא כן, נגיע חלילה להגשמת חזונו של שרון, ואכן דין תל-אביב יהיה כדין נצרים
טל רבינוביץ'
מיכאל דבורין
אל תדברו איתי על דמוקרטיה כאשר אתם עצמכם שתקתם כששרון רמס את בוחרי הליכוד, אימץ את תוכניתו המדינית של יריבו שהובס בבחירות, פיטר שרים ללא סיבה, התכחש לפשרות של עצמו, ובעיקר סירב בכל תוקף להביא את רעיון הנסיגה החד-צדדית של מצנע להכרעת הציבור; פתאום כולם קופצים, פתאום אתם חוששים לחוק ולהפרתו; אל דאגה מאה אלף איש במחסום כיסופים יגרמו גם לשינוי החוק כמו שאתם אוהבים - אתם הרי אוהבי ומוקירי שלטון החוק
הרב יוסי פלאי
"לא ארץ נוכריה לקחנו... כי אם נחלת אבותינו אשר בידי אויבנו בעת מן העתים בלא משפט נכבשה, ואנחנו כאשר היתה לנו עת, השיבונו את נחלת אבותינו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il