X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מרגע ששם לעצמו מטרה אריאל שרון לא עוצר אפילו מול קיר המוות, וזו לא הפעם הראשונה זו בלבד סיבה מוצקה שהאיש פסול לכל משרה ציבורית, קל וחומר להנהיג ממשלה בישראל ומה על השחיתות שהיתה לו מסלול לכס ראשות הממשלה?
▪  ▪  ▪

כשאריאל שרון מכריז על בנימין נתניהו כאדם שאינו ראוי לעמוד בראשות ממשלה בישראל, שהוא אדם לחוץ ונלחץ, נתפס לפאניקה וכו' וכו', מן הסתם הוא מתכוון לכך שהוא עצמו ראוי להיות ראש הממשלה. שהוא נחוש, שקול ובעל עצבי ברזל, ועוד כהנה וכהנה עיסות שהנחתום הזה מעיד עליהן.
אלא שמה לעשות והעובדות מדברות נגדו. המצביא המהולל אריאל שרון נכנע לטרור. הוא אפילו לא הניף את גופייתו הלבנה לאות כניעה, הוא פשוט הפקיר את שדה הקרב ונס על נפשו כשהוא גורר עימו את כל מתנחליו ומחריב את בתיהם. בלי ראשית, בלי תכלית ורק מכוח המשרה הדורסנית שהנהיג.
המבול שהוא מזמין מבלי משים אינו מעניין אותו. מששם לעצמו מטרה הוא אינו עוצר אפילו מול קיר המוות. וזו לא הפעם הראשונה. זו בלבד סיבה מוצקה שהאיש אריאל שרון פסול מכל וכל לכל משרה ציבורית, קל וחומר להנהיג ממשלה בישראל.
ולא זו אף זו, כנבחר ציבור, הפנה אריאל שרון את גבו לציבור בוחריו אם לא את אחוריו. הוא חבר ליריבי ציבור הבוחרים שבחר בו, והקים ממשלה בניגוד לבחירת העם שהוא לבדו הריבון במדינה דמוקרטית. בשימו ללעג ולקלס את הדמוקרטיה, פיטר שרים, הדיח רמטכ"ל, שיחד חברי כנסת, גירש את בוחריו מבתיהם, קרע את העם, וביטל למעשה את ההליך החשוב ביותר במדינה דמוקרטית - הבחירות.
מעתה, ולחוש התקדים הדיקטטורי, הוכח כי אין שום תוקף לבחירת העם. ראש הממשלה הנבחר יכול להתכחש למצע מפלגתו ולנהוג על-פי שרירות ליבו. ייקח הרבה זמן לשנות חוקים ולהגביל נבחר ציבור לפעול במסגרת המחייבת אותו.
התנהגות אריאל שרון כנבחר ציבור רמאי בקדנציה הזאת תיזכר לו לדראון עולם. מי שמצדד בדרכו של אריאל שרון תובע בהכרח את ביטול הדמוקרטיה ומבקש לו עריץ שאינו בוחל בכל האמצעים למשול, לרבות הקרבת בנו עמרי, יוצא חלציו ובשר מבשרו, לכלות חודשים אם לא שנים מאחורי סורג ובריח.
ומה אם כן על השחיתות שהיתה לו מסלול לכס ראשות הממשלה? ההיתממות של אריאל שרון כאילו לא ידע, לא ראה ולא שמע כיצד הגיעו מיליונים לקמפיין הבחירות שלו, זועקת לשמיים! אז אחת מן השתיים: או שהוא באמת אינו יודע מה קורה סביבו ואז אסור להפקיד בידיו תפקיד אחראי כלשהו, או שהוא רמאי שידע, ראה, שמע ושיקר, ואז, זה האיש שראוי לעמוד בראשות הממשלה?

תאריך:  31/08/2005   |   עודכן:  31/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריאל שרון / Ariel Sharon
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יובל ברנדשטטר
השמאל מודיע בגאווה בלתי מסותרת כי רק בשמאל יש אמנות, רק בשמאל יש אנשי רוח. האמת הם צודקים, אבל מדוע?
עו"ד ליאת בכר-סגל
אינג' שבתאי עזריאל
אילו היינו צריכים לבנות מתקו, גשר, או בית בטכניקות משפטיות, המבנה היה קורס עוד בשלב חפירת היסודות. אמנות העירפול, היא הגורם הדומיננטי בתורת המשפט, ובמגעיך עם תורה זו, אתה לפתע מגלה ששניים ועוד שניים, הם בכלל לא ארבע כי מדובר בשני סוסים ושני עצים ודרוש יסוד נפשי לחבר ביניהם
עו"ד גולדבלט משה
לשופטת הילה כהן הוכן מארב מתוכנן על-ידי התובעים והצוות המינהלי בבית המשפט לעניינים מקומיים בחיפה    ביקורת קונסטרוקטיבית הכרחית לתפקודה התקין של מערכת המשפט, שכבר אינה פרה קדושה, אבל גם פרה שאינה קדושה אין שום צורך לשחוט
ליאון גרשוביץ
כמה דרכים להביא את המדינה שהדרדרה לשפל חדש, בחזרה אל דרך המלך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il