X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אני מהמר ששרון יודיע על התפטרותו מראשות הליכוד ב-26 בספטמבר ואני גם מהמר שראשי הליכוד יעשו כמה טעויות שיוציאו מידיהם את השילטון להרבה שנים
▪  ▪  ▪

אני מהמר שראש הממשלה אריאל שרון יודיע בכינוס מרכז הליכוד ב-26 בספטמבר על התפטרותו מראשות הליכוד ועל פרישתו מן המפלגה שהקים. הכל יישארו פעורי פה ויעשו את הטעות הבאה: החלטה על הקדמת הפריימריס, שפירושה מספר לא קטן של מתמודדים מול בנימין נתניהו ועוזי לנדאו, וכמובן איבוד השלטון להרבה הרבה שנים.
אינני נביא ולא בן נביא ואפילו לא בולס שיקמים,בשביל להבין את מגמת פניו של החוואי מחוות השיקמים. בכל מועד שייקבע לעריכת פריימריס בליכוד, אריאל שרון יפסיד ובגדול. בעיני רוב מתפקדי הליכוד, קל וחומר ועל-אחת-כמה-וכמה במרכז הליכוד, סר חינו של אריאל שרון.
הוא נחשב לאיש שבגד בערכי התנועה וחצה את הקווים אל מחנה היריב. אין לאריאל שרון מה לחפש שם והוא יודע את זה. אפילו דחיית המועד לפריימריס נותנת דווקא לבנימין נתניהו מרווח יאה להכין את תבוסתו המוחצת של אריאל שרון. גם את זה יודע שרון ויכול להיות שהוא הכין את הינתקותו מן הליכוד בד בבד עם הכרזתו על תוכנית ההינתקות.
מי שקורא את דבריו של אריאל שרון בימים האחרונים לא יכול להימלט מאמירות כמו: "...תארו לעצמכם", הוא אומר, "מה יקרה אז. אלפי פעילים יגיעו עם הילדים מיהודה ושומרון, יעברו מבית לבית כמו שעשו במשאל המתפקדים". כששואלים אותו מה יעשה אז, הוא מגחך. "מאוד יכול להיות", הוא אומר, "שלא אגיע עד למצב הזה..." (סימה קדמון, המוסף לשבת, ידיעות אחרונות - 9.9.2005).
זאת ועוד. באותה רשימה של סימה קדמון הוא ממשיך: "...אין לי היום שקט נפשי להפקיד את הדברים, על כל המורכבויות שלהם, בידי מישהו מהליכוד". ובידי פרס? הוא נשאל. "את פרס אני מעריך", אמר, "אני מכיר אותו 52 שנה, מאז שבן-גוריון הכיר בינינו".
ועוד. "...אז אני לא הולך הביתה", מבטיח שרון לאנשיו. "אם לא הייתי מסוגל, אם לא היה לי כוח ומרץ - זה משהו אחר. אבל יש לי את היכולת, וכשאני רואה את המועמדים האחרים - זו פשוט סכנה".
הנה כי כן, כל בר-דעת יכול להעלות בדעתו מה עושה אדם שבני ביתו נחושים לגרשו אותו גירוש מבזה ומשפיל, כשהוא יכול באחת להחריב עליהם את כל הבית ולצאת בלא שריטה. הזמן שיוותר בידו כראש ממשלה מכהן בתמיכת יריביו מן העבר, יזמן לו אינספור הזדמנויות להכות בליכוד, לפרק אותו לרסיסים ולקרוע אותו לגזרים. כאמור, זו לא נבואה אבל זו אפשרות יותר מסבירה.

תאריך:  11/09/2005   |   עודכן:  11/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריאל שרון / Ariel Sharon
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריה אפלטוני
עם כל הצער, ולמרות כל הלחצים, אם ממשלת ישראל אינה חפצה להשאיר בגוש קטיף פצצה מתקתקת, עליה להחליט על הריסת בתי הכנסת
יואב יצחק
התרגיל של ברק-חשין, בהצעה החדשה לכללי אתיקה: לסלק מכללי האתיקה הנוכחיים את החובה לפסול עצמם כאשר מופיע בפניהם חבר קרוב    זה הזמן שהמחוקק צריך להתערב
נחמיה תנא
כך נבנתה המושבה
יוסי קרמר
נסים גבאי
אחד הנושאים שלוחץ כבר עשרות שנים על לוח ליבם של רוב תושבי מדינת ישראל, תאונות הדרכים – אינו עולה ולא יעלה בצורה רצינית לעולם ע"י קובעי מדיניות ואורחות חיינו אלה, כאילו והוא בתוך בועה שאפילו טלנובלה לא תיכתב עליו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il