X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בהערכה גסה וכנה, רובנו עבדנו באוקטובר מקסימום שישה ימים. חלק נכבד אף מצאו את הכסף לנסיעות לחו"ל או לנופש אחר אבל במדינת הפערים הגדולים איש לא זוכר את אלה שאין להם מקום עבודה קבוע, שחודש חגים כזה עבורם הוא אסון כלכלי ששת ימי העבודה האלה עבורם הם מלחמת ששת הימים
▪  ▪  ▪

"אירועי אוקטובר", העבירו לנו את החודש הזה במהירות שיא. מראש השנה ועד היום מערכת העיכול שלנו מנסה לפענח מה נכנס אליה, כבשים, לשונות, קבבים ומיני מאכלים אחרים. רוב המשק תפקד במתכונת שבת - נוהל ביקורים, מגיעים לעבודה לביקורת שבועית וגם בה מחליפים בעיקר חוויות גסטרונומיות ותיירותיות עם שאר העובדים.
אם לא נהיה קטנוניים, לרובנו היה חודש חופש, במיוחד במקומות בהם יש מומחים לגשרים. המומחים הללו ידעו למצוא כל פתרון שאפשר למקסם ימי חופש, ברצף ובתשלום מלא כמובן. מלאכת הקיזוזים חביבה עליהם ובסופו של דבר המטרה הושגה - כמעט חודש ללא עבודה.
מי שתכנן נכון את חודש הרחמים והסליחות וגם היה לו את המשאבים, בטח מצא זמן לחו"ל, לצימר בצפון, טיול בטבע או מלון, מצא זמן למעגל אחד נוסף של המשפחה, פגש חברים, עשה ספורט, יצא לבלות, או סתם בהה שעות בטלוויזיה. מי שהיה לו חודש חופש, בטוח מצא זמן לסליחה או אפילו השקיע באיזה חשבון נפש קטן. מה לעשות, כשמתכננים כך את החגים, גם לזה מגיעים.
בעודי שקוע בחשבון הנפש שלי, חשבתי על ששת הימים שנותרו לעבודה מלאה החודש הזה לרובנו, ממה לעזאזל מתקיימת משפחה שאין לה קביעות או ביטחון של עבודה, איך מזינים ומפרנסים בתקופה כל כך קצרה, שהכלכלה בה כל כך יקרה? מלחמת ששת הימים - מכלכלים חודש של משפחה בשישה ימי עבודה.
נראה לי שמי שתכנן נכון, עבד בשבתות ובחגים ועשה גשרים בין עבודות, שרד את החודש בעבודה קשה. ויש גם את מי שניסה ולא הצליח כי האווירה באירועי אוקטובר לא היתה של עבודה.
אחרי החגים יתחדש הכל. יש מי שיתחדש לו האוברדראפט ויעבוד קשה כדי לפצות על כך, ויש מי שתתחדש לו העבודה שהוא נטש לפני כחודש ויחזור אליה רענן ובלי תירוצים, לפחות עד שיאכלו סופגניות, יתחפשו או יאכלו מצות.
בזמנים שכל אחוז צמיחה במשק מורגש היטב בקרב העשירון העליון, אני מצדיע לכל מי שעבר את החודש הזה בלי מטריה של עבודה או של לקוחות. אני סבור שהיה לנו מספיק זמן גם לחשבון נפש, על הפערים הנוראיים שקיימים בכוכב הלכת הזה ישראל ועל מה שכל אחד מאיתנו יכול לעשות כדי לצמצם אותם.
תאריך:  26/10/2005   |   עודכן:  26/10/2005
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
3,000 מאלמנות צה"ל (ואולי יותר) ממשיכות לקבל בניגוד לחוק קיצבות והטבות, למרות שנישאו מחדש    זהו נושא רגיש אך יש לטפל בו, למען החוק וההגינות
נרי אבנרי
בשיא ההצלחה היו לי 22 מסעדות, שני פאבים ומפעל. העסקתי 1,500 עובדים. נגעתי בשמיים, אבל חטאתי ביהירות ופגעתי בהרבה אנשים, עד שנפלתי. עבור השמחים לאיד זו חגיגה שנמשכת עד היום    כשאגמור את הספר שאני כותב עכשיו, אחזור למסעדנות ואוכיח ל"נשמות הטובות" שעוד כוחי במותניי
מיכאל שרון
אפרי הלפרין
כבר שבוע אני מחפש את החוק הבילאומי האוסר על אפליית ילדים, ומסתבר שהוא היה לי מתחת לאף, באחד הקישורים של אתר "נציבות קבילות הילדים"
אריה אפלטוני
איך התגלגל כדור השלג המכונה: "התאונה הימית בין צ'ים אסיה לספינת הדיג היפנית" לסיפור על הישראלי המתנשא, המכוער, המזלזל    איך הפך אירוע רחוק אי שם במזרח לפרשה פלילית חמה כאן בישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il