X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
צה"ל החליט להפקיר את יצהר. האמנם?
▪  ▪  ▪

בתרועות רמות בישרה התקשורת כי מעתה והלאה הישוב יצהר, ישוב מועד כשור נגח, מאבד את התצפית היקרה אשר הוצבה במקום. זאת מכיוון שהתושבים לא התחייבו להגן עליה מפני אנשי הישוב אשר מחבלים בציוד היקר ופוגעים בתיפקודו. קשה להתעלם מנימת השמחה לאיד שנשמעה מפי השדרנים, הנה הנה צה"ל מפקיר את המופקרים הללו, בחורינו המצוינים כבר לא ישמרו עליהם, והציוד שלנו יופנה למקום חשוב, כמו, רמת השרון או כפר סבא.
הרהור עלה בליבי, מה פשר הנזק שעשו תושבי יצהר בציוד צה"לי שאמור להגן עליהם? מדוע זה שיפגעו במכ"ם מגלה תנועה אשר הושם במקום פלוגת החיילים? ומעבר לכך, מדוע שיתעמרו בחיילים אשר הופקדו על ביטחונם? אם נאמין לרושם שיוצרים אנשי התקשורת, הרי שיצהר היא ישוב מבודד שפסע בינו לבין מחיקתו על-ידי ההמון הערבי הצודק, ורק בחורינו המצוינים הם אלו המונעים מן התושבים הסהרוריים את מר המוות. מה בצע אם כך בפגיעה בחיילים המפרידים בינם לבין ההמון המוסת? האם אפשרי הדבר שהצגת הדברים על-ידי התקשורת היא מעורפלת, או שמא שקרית, או שמא הפוכה למציאות?
אני מוכן לחתום שרוב השדרים והכותבים לא העיזו להציג כף רגלם הענוגה מעבר לכביש מספר 6. לידיעתם, הישוב יצהר הוא חלק מן הציר המחבר שני גושי התישבות גדולים בשומרון, גוש אריאל מדרום, וגוש אלפי-מנשה קדומים שבי שומרון מצפון לו. יצהר מוקף בכפרים ערביים, בדיוק כמו ראש-העין, כוכב-יאיר, אילניה, מצפה נטופה, או להבים. עתודות אדמת המדינה שסביבותיו מתאימות לישוב בן אלף משפחות. תושביו מבינים היטב את הסיכון הנורא לחיות במקום זה, בדיוק כמו הסיכון ללכת לקניון השרון בנתניה, לשוק בחדרה, למועדון הסטייג' בתל אביב, לתחנת האוטובוס בבאר-שבע, או למסעדה בחיפה. לכן הם יודעים כי זכות קיומם על האדמה נעוץ ביכולת להמשיך וללחום בפולש הערבי אשר לוחם את מלחמת הג'יהאד. כידוע, ההגנה הטובה ביותר היא ההתקפה, וכמו רבין הי"ד, גנדי הי"ד, ודניאלה תבדל לחיים ארוכים יצהר מנהלת מלחמת גרילה כנגד הג'יהאד הצר עליה מכל העברים. אם תרצו לדעת מדוע בקדומים שיעור עבירות הרכוש נמוך בהרבה מזה של כפר-סבא, נא לשאול את דניאלה וייס.
והנה, מתברר כי צה"ל, במקום לתפקד כצבא העם היהודי, נוהג ביצהר כאילו הוא הצבא הבריטי, ובארץ שורר המנדט הבריטי. לא רק ביצהר, אלא גם בתפוח, ובחומש, ובשא-נור, ובנווה דקלים. במקום לעזור במלחמה נגד הפולש הערבי, מצווה הצבא להגן עליו מפני נוער יצהר. פעם, פעמיים אפשר להבין, אבל כאשר הדבר הופך לשיטה באים האנשים ושואלים, הלנו אתם או לצרינו? ואם לצרינו, תודה רבה, ושובו לבסיס שממנו נמלטתם בשא-נור. ואם המכ"ם היפה שהשארתם פה נועד לבלוש אחרי צעדינו, קחו גם אותו מכאן. עכשיו הכל מובן.
ביהודה ובשומרון, צבא הגנה לישראל איננו מגן עוד על היהודים, אלא מגונן על האוכלוסיה הערבית מפני התושבים היהודים. בכך היה הצבא למשת"פ של אבו מאזן וברגותי. לו נסוג הצבא מיהודה ושומרון, והיה מפקיד את יהודי יהודה ושומרון על הגנת האזור, ומקים חטמ"ר שכולו תושבי יהודה ושומרון ותומכיהם, הרי שתוך חודש בעיית הטרור היוצא מקרב ערביי יהודה ושומרון היתה נפתרת. יתר על כן, כלל הפולש הערבי היה מחליט כי קצה נפשו במגורים ליד היהודים המסוכנים הללו, ומהגר לגבעות ירוקות יותר, במישיגן או פאריז.
פרוק המכ"ם, והפקרת יצהר, היא אולי הסנונית הראשונה לבוא התובנה כי את המלחמה בפולש יש להשאיר לתושבי המקום. כאשר יסיימו הם את העבודה, יוכלו תושבי השרון להתרכז באויב בעיין, הדר לו לבטח משני צדי כביש 6, ולוטש עיניו אל ערי השרון המעטירות.

תושב להבים, המילוי העסיסי שבין רהט ללקייה
תאריך:  02/11/2005   |   עודכן:  02/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טל רבינוביץ'
רועי גולדשלגר
כמו מפלגת העבודה בישראל, כך מפלגת ה-SPD בגרמניה תשמח להפיל את יריבתה (מפלגתה של הקאנצלרית מרקל) מן השלטון, אף שהיא לא בוחלת בישיבה עימה בקואליציה    לפוליטיקה בגרמניה צפויים עוד ימים סוערים
פיני כהן
ארכיטקטורה מוכוונת שירותים (SOA) הפכה לאחת העדיפויות של ארגוני IT וספקי יישומים. על ידי יישום SOA מתכוונים ארגוני IT לעשות שימוש חוזר בטכנולוגיה, תהליכים, ואנשים. עם זאת, למרות ש-SOA מתקבלת בברכה על ידי צוותי האפליקציות, לא נעשה מספיק לאימוץ תפישות SOA בתוך תחום התשתיות
אריה אפלטוני
לפני שהופכים כל אבן כדי לחפש פיתרון לנגע האלימות, כדאי שהמומחים ידליקו את הטלוויזיה ויצפו בערוצי הילדים    יש שם כמה דברים שצריך לזרוק לפח, ומיד
איציק וולף
כך ייראה שיעור בבית ספר תיכון בעוד 100 שנים ויותר: יצחק רבין יהיה משיח שנקטל בידי יהודי משום שהעז לבדות אידאולוגיה מנוגדת להערכים עליהם התחנך ובניגוד לדעת חכמי הדת שניסו להניאו מלבצע את הטעות הקשה    איש שבחייו לא היו לא תומכים רבים אבל אחרי מותו כולם נהרו אחרי מורשתו כעדר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il