X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
החיילים בשטח יודעים מזמן את מה שנתגלה רק עכשיו למנהיגים שנים פרנסנו את החמאס ועתה הוא עולה עלינו להשמידנו
▪  ▪  ▪

כתמיד, האמת יוצאת לאור, אם נרצה ואם-לאו. כמו ברפואה, אם מתעלמים מסרטן, הוא פושה בגוף עד המוות. החמאס הוא חלק מן הסרטן הפושה בגופו של העולם, הג'יהאד העולמי, ואנו זכינו לראות כיצד הוא עולה כפורח, ניזון ומתפתח, והופך למפלצת חסרת רחמים הבולעת את כל העומד לפניה.
כל סרטן חייב להיזון מסביבתו. הסביבה הקרובה של החמאס הוא ישראל. מדינת ישראל היא שהזינה ופרנסה את החמאס דרך המכשיר שנקרא הכרה בישות הפלשתינית. הכרה בפרלמנט פלשתיני, הכרה בנשיא פלשתיני, הכרה בנשק פלשתיני, הכרה במערכת פיננסית פלשתינית, הכרה בעם פלשתיני. ההזנה מתבטאת במתן תעסוקה לפלשתינים, במסחר עם פלשתינים, בהסכנה עם פשעי הרכוש הפלשתיני, במתן אזרחות ישראלית לפלשתינים דרך איחוד משפחות ונישואי קרובים. כל הדברים הללו הם התזונה העיקרית עליה צמח הסרטן החמאסי. מכיוון שאנו בידינו עשינו זאת אין לנו להלין אלא על עצמנו.
מה דורש החמאס? פשוט. הוא דורש שנתאבד, ואם לאו, הם יהרגו אותנו. מה דורש חמאס מן העולם? הכרה בזכותם לייצג את העם הפלשתיני, שמשמעותה שלילה של קיום מדינת היהודים. מה דרש אש"ף? בדיוק אותו דבר, אבל בשלבים. האם היה נכון לדבר עם אש"ף? באותה מידה שחובה עלינו לדבר עם החמאס. האם תדבר ישראל עם החמאס? כמובן, שכן אין כישראל היהודית לרפיסות, לנמיכות רוח, להאשמה עצמית, ליחוך העפר בכל הקשור לתחינה להתקבל למשפחת המזרח התיכון. ישראל תדבר גם עם החמאס, גם עם הג'יהאד וגם עם השטן כדי שהללו יואילו לומר שאולי יסכימו לקיומה, ואפילו רק להודנא. ככל שהפלשתינים והעולם המוסלמי הולכים ומקצינים, הולכים ומסלימים את הרטוריקה ואת הטרור, כך ישראל הרשמית הולכת ומתרככת, הולכת ונמסה, הולכת ונסוגה, מגרשת את אזרחיה והורסת את יישוביה, ותמיד תמיד מתחננת להכרה בזכות קיומה. זה המשמעות של התקדמות, "קדימה" אל ההתמוססות, "קדימה" אל ההתפוגגות, "קדימה" אל האבדון.
פגשתי לוחם צעיר, בן 19. הוא כבר בוגר. בוגר הגליית היהודים מגוש קטיף, זיכרון המעביר בו צמרמורת, בוגר חדשי חסימת המחבלים בגזרת שכם. יום יום, לילה לילה, חסם הלוחם הצעיר והפלוגה שלו ניסיונות הסתננות וחדירה. הוא נפצע, חבר נהרג. מה לעשות, שאלתי אותו, האם צריך לצאת מן השטח? הבחור הזדעזע. השתגעת? שאל, ולהשאיר את השטח בשליטה של הרוצחים הללו? ואם נצא מן השטח, האם לא ברור לך שהם ירדפו אחרי עד הבית שלי? צריך להמשיך ולהלחם בהם, ולחילופין להעיף אותם לעזאזל!!
ומה עם הגדר? הקשיתי.
הלוחם גיחך. אתה חושב שהגדר הזו שווה משהו בלי החסימות שלנו? שתי דקות אחרי שעזבנו תהיה הגדר על משאית בתור פסולת מתכת. חייבים לתפוס קו לפני הגדר.
ומה חושבים שאר החיילים? שאלתי. בדיוק כמוני, ענה הלוחם. כולם יודעים שנסיגה משמעותה תבוסה, משמעותה איטבח אל יהוד. אם כך, מדוע חצי מן העם חושב שצריך לסגת? הקשיתי עליו. מכיוון שהם לא בשטח, ענה הבחור בנחרצות. לו היו מבלים יום אחד בפילבוקס או במארב היו חושבים כמוני. לא השטח הוא הרע. החמאס שגר בו הוא הרע, ורע כזה לא משאירים ללא פיקוח, אמר הלוחם, וצלע משם והלאה. מפי עוללים ויונקים.
ללוחמים שלנו יש יותר שכל בציפורן רגלם מאשר למנהיגינו המתקדמים בקודקודם המשותף. הלוחמים הם כבר עתה רופאים, כירורגים, הם יודעים שאת הסרטן אסור להשאיר ללא טיפול, אם בחיים חפצנו. האם גם אנו, האזרחים בגיל העמידה, שחיים לנו בנוחיות בבתינו היפים בגבעתיים מבינים זאת?

חבר בחוג הפרופסורים לחוסן מדיני וכלכלי.
המחבר צפה את ה"מהפך" הפלשתיני לפני זמן רב
תאריך:  27/01/2006   |   עודכן:  27/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מחמוד עבאס
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד עפר טויסטר
במסגרת תוכנית משביחה, זכתה דיירת בבנין משותף כי ערך דירתה הושבח. אלא שהיא לא רצתה לשלם היטל בגין ערך הדירה, אלא על-פי חלקה היחסי בכלל זכויות הקניין בבניין
ד"ר אברהם אלתר
כיצד לתכנן מס ע"י הקמת נאמנות נהנה תושב חוץ
רפאל בוכניק
משעה שניצחון החמאס בבחירות לפרלמנט הפלשתיני התחוור כעובדה מוגמרת, החווירו פניהם של רבים וטובים בקרב גורמי ההערכה הישראלים, וסביר כי גם מעבר לים
פרופ' משה שטרנפלד
כיום גם רופאי א.א.ג. רבים נמנעים מלהמליץ על טיפולים באנטיביוטיקה לאותם מקרים של דלקת מוגלתית של השקדים
דני רשף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il